Lawendowy Dworek (obiekt 168529)
Nasza opinia o obiekcie.
Plusy:
+nowoczesne wnętrze,
+czysto,
+ozonowany pokój przed przyjazdem,
+blisko do świątyni Wang oraz szlaków, co było dla nas najważniejsze,
+cicha i spokojna okolica,
+-parking pod budynkiem- jako plus, bo auto pod nadzorem ale też minus, bo nasz pokój nr 2 znajdował się na parterze, konieczne było zasłanianie okien, inaczej miało się wrażenie bycia na widoku.
Minusy:
-brak ogrzewania!!! byliśmy w czasie dosyć mokrym i chłodnym, temperatura w pokoju oscylowała między 15-18 stopni, więc po intensywnym dniu w górach nie było możliwości się ogrzać,
-bardzo wilgotno, ręczniki nie schły, ubrania w szafkach były zawilgocone, w kilku miejscach w pokoju był widoczny grzyb,
-nieprzyjemny zapach z łazienki,
-rzadkością było spotkać kogoś na recepcji, nikt nas nie oprowadził po obiekcie, otrzymaliśmy informację, że są serwowane obiady ale gdzie? - do tej pory nie wiemy,
-przy rezerwacji długo musiałam czekać na potwierdzenie pobytu, są trudności w dodzwonieniu się do obiektu,
-wybraliśmy opcję standardową bez wyżywienia, jednak przy płaceniu Właścicielka chciała nam policzyć jak ze śniadaniem, nie była również zorientowana, ile zaliczki wpłaciliśmy. Oczywiście udało się to wyjaśnić ale jednak nie tak to powinno wyglądać.
Ogólnie pobyt udany, jednak teraz już wiem, że do Lawendowego Dworku udałabym się na max. 2 dni.
Wyjazd: w parze
3 osoby oceniły opinię jako pomocną
Polecam:
- dla par
Ocenił standard:
-
pokoje:6/10
-
łazienki:6/10
-
obsługa:8/10
-
lokalizacja:10/10
-
jakość do ceny:6/10
-
zgodność z ofertą:8/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Witamy,
Niestety ale w połowie lipca nie ma już sezonu grzewczego i grzejniki są wyłączone, jezeli mieliście Państwo problem wystarczyło nas poinformować i otrzymać grzejnik oraz nowe ręczniki...
Recepcja nie jest i nigdy nie była całodobowa a w okresie pandemii jest to oczywiste, że głownie obsługujemy gości telefonicznie...
Reszta gości nie miała problemu i wiedziała, gdzie jest sala w ktorej wydawane są posiłki, dodatkowo informowaliśmy Państwa o tym podczas rozliczenia. P.S. - Pani, która Pana rozliczała tylko zapytała, czy orientuje się Pan ile było zaliczki ponieważ nie ma przy sobie grafiku... nie widzę sensu robić problemu, gdzie go nie ma...
W trakcie pandemii mieliśmy oprowadzać Państwa po obiekcie? W jakim celu, skoro mieliście Państwo pokój na parterze i rezerwowaliście pobyt bez wyżywienia ?