wojciech
4.66
Dodał: Ponad rok temu
Dzien Dobry Odnoszac sie do ponizszej odpowiedzi do Pana własciciela . Musiał Pan zdecydowanie pomylić gosci lub dopowiedzieć wygodna historie. Od przekroczenia progu do wyjscia nie zgłosilismy ani jednej uwagi wiec albo podsuchuja Panstwo w jakis sposób gosci w pokojach albo to odpowiedz na potrzebę chwili. Szafa była zepsuta- naprawiłem ja by nie niepokoić włascicieli jednak prowadnice wypadały , Na łózku nie dało sie spać niezaleznie kiedy było kupione i spałem zamiast z zona na miejscu dziecka ale tez przemilczałem ten temat . Zdecydowalismy sie na przyjazd w stosunkowo niskiej cenie , liczac sie z tym ze nie bez przyczyny to była jedna z dwoch dostepnych opcji w całym Karpaczu na ten wekend. Nasze dzieci nie pozostawiały po sobie bałaganu codziennie bo bawiły sie na korytarzu raz w ostatni wieczór i po sobie posprzatały rano - i tu akurat sie zgadza ze bylismy juz w trakcie ubierania - jednak nie wiedziałem ze do sprzatania w rezydencji Janeczka obowiazuje jakis konkretny stroj dla gosci . odnoszac sie do Covid - tak mozna było odnieśc wyjatkowe podejcie do zachowania wszelkich zabezpieczeń gdy jak mniemam Zona stanowczo acz uprzejmie przed wpuszczeniem do srodka poprosila o założenie maseczek i załozenie maseczki po czym dała niespotykany instruktarz stanowiskowy jak w japonskiej firmie . I to wszystko choc nieco egzotyczne było zrozumiałe w kontekscie obiektu uzytku publicznego . Jednak w jakim kontrascie pozostaje to z kolei z Pana podejsciem do tych oczekiwan , gdy wpada Pan zadyszany do pokoju rano bez maseczki by poinformowac o koniecznosci przeparkowania samochodu . Prucz mojego zdziwienia nie miał prawa Pan odczuć żadnego problemu, gdyz zamieniłem w minute pidzame na kurtke i przeparkowałem samochód na pustym parkingu .ktory rzeczywiscie stał 30 cm krzywo co wynikało z wczesniejszego ustawienia innych gosci i sam zmarudziłem do zony muszac tak zaparkowac samochod . Zreszta to ze jak Pan sam cytuje musiało to zrobić całe grono gosci o czyms swiadczy . Oczekiwanie ze goscie wyniasa smieci az do kubła, posprzataja na błysk cały pokój i go wywietrza swiadczy ze sa juz Panstwo zmeczeni prowadzeniem tej działalnosci. Opinie gosci nie sa po to by w odpowiedzi skupiac sie na uwagach w strone gosci ( NAWET !! gdyby miały cos wspolnego z rzeczywistoscia ) tylko by zrozumec z czego wynikaja i poprawic serwis czy zwyczajnie swoje podejscie . pozdrawiam
Wyjazd: rodzinny

3 osoby oceniły opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla seniorów

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    4/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!