2
Dodał: Ponad rok temu
Przestrzegam i nie polecam Właścicielka Pensjonatu Polana pobrała ode mnie wysoka kwotę zaliczki za rezerwację pobytu (dot. 3 osobowej rodziny na tygodniowy pobyt w styczniu 2018). Z ważnych powodów rodzinnych nie wyjechaliśmy. Właścicielka Pensjonatu Polana poinformowała mnie ze nie zwróci mi wpłaconej zaliczki. Na stronie internetowej Pensjonatu Polana nie ma zapisu że zaliczka jest nie zwracalna, mało tego nie ma też regulaminu pobytu który by ta kwestie regulował. Ponadto właścicielka wynajęla pokój który my mieliśmy wynajmować komuś innemu więc zarobiła w ten sposób podwójnie. Zgodnie z przepisami K. C. Zaliczka powinna być zwrócona. Czyżby włascicielka Pensjonatu Polana stała ponad prawem? Czuję się oszukana i przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów Pensjonatu Polana.
Wyjazd: rodzinny

10 osób oceniło opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Bardzo mi przykro, że czuje się Pani oszukana, ale na to nie mam już żadnego wpływu, ponieważ rezerwację swoją odwołała Pani na dzień przed terminem swojego przyjazdu.
Pokój który była Pani uprzejma zarezerwować został wynajęty po trzech dniach od Państwa zarezerwowanego terminu. Tak więc nie zarobiłam podwójnie jak była Pani to uprzejma określić, tylko poniosłam stratę, ponieważ wpłata potwierdzająca Państwa rezerwację nie pokrywała kosztów stojącego pusto przez trzy dni pokoju.
Przykro mi bardzo, ze czuje się Pani oszukana, choć ja nie poczuwam się do faktu oszukani Państwa.
Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.
Z poważanie Paczkowska Anna

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!