5
Dodał: Ponad rok temu
Na plus zdecydowanie lokalizacja (niedaleko centrum), czystość (w tym łazienki) oraz to, że było ciepło (co podczas zimnej majówki w tym roku było ważne). Na minus to, że bez uprzedzenia otrzymalismy pokój z jedynym skośnym oknem dachowym i na moją uwagę usłyszałem, że 'trzeba było widok z okna uzgadniać podczas zamawiania'. Poza tym absolutny brak zainteresowania ze strony właścicieli, sprzątania w trakcie pobytu, czy choćby dokładania papieru toaletowego. Niby można bylo dzwonić w razie potrzeb, ale kilkukrotnie nikt do nas nie zszedł, chociaż właściciele byli w domu. W dniu wyjazdu odmówiono nam też możliwości pozostawienia samochodu 2h dłużej pod willą, chociaż były wolne miejsca. I oczywiscie opłata za pobyt z góry. Biorąc to pod uwagę, nie wrócę w to miejsce.
Wyjazd: rodzinny

6 osób oceniło opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla par

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Szanowny Panie Konradzie, cieszę się, że docenia Pan plusy naszej willi. W odpowiedzi na Pana sugestie, pragnę zauważyć, że jesteśmy dostępni dla wszystkich naszych Gości,jednak jeśli zdarzy się tak, że nie ma nas w domu, specjalnie jest podany numer telefonu, pod który można dzwonić.
Odnośnie samochodu: parking ma Pan zagwarantowany na czas pobytu w pokoju. Szkoda, że Pan o tym nie wspominał, że przy wymeldowaniu wskazałem Panu miejsce , gdzie może Pan zostawić samochód (z czego Pan skorzystał), pozostawiając miejsca postojowe przed Willą dla kolejnych Gości, którzy przyjeżdzają na pokój po Panu. Kiedy przyjechał Pan na pobyt u nas, miał Pan zapewnione miejsce na parkingu i tak jest z kolejnymi Goścmi, tez tego oczekują. Pana wrażenie, że parking był pusty, mogło być o tyle mylne, że Goście będący na pozostałych pokojach mają prawo do swobodnego poruszania się samochodami , wjeżdzają i wyjeżdzają.

Miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (a takimi są: wille, czy pokoje gościnne) nie mają w ofercie sprzątania w trakcie pobytu, takie usługi świadczą hotele, co idzie w parze z ceną. Podobnie jest z obsługą i recepcją 24h (dostępne w hotelach). Staramy się zawsze pomóc naszym Klientom, jeśli jest tylko taka potrzeba, ale musimy o tym wiedziec, stąd prośba aby nas informowac osobiście, czy tez telefonicznie.
Życzę wszystkiego dobrego i więcej pogodnych dni w życiu.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!