Dla spokojnego sumienia sugeruję spisanie drobiazgowego protokołu zdawczo- odbiorczego i robienia zdjęć, ponieważ gdy przyjeżdżamy klucze przez właścicieli oddawane są na słowo honoru, natomiast przy wyjeździe jest kontrola stanu budynku i można się rozczarować,jest słowo przeciwko słowu,poszliśmy na kompromis potrącono nam kaucję za plamę na kanapie ( najlepiej z niej nie korzystać)paragonu już nie otrzymaliśmy dotyczy to również opłaty klimatycznej
4 osoby oceniły opinię jako pomocną
Polecam:
- dla singli
Ocenił standard:
-
pokoje:2/10
-
łazienki:2/10
-
obsługa:2/10
-
lokalizacja:6/10
-
jakość do ceny:4/10
-
zgodność z ofertą:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Chcielibyśmy podkreślić, iż najpierw jest przekazanie domku, goście się na spokojnie rozpakowują i dopiero pod wieczór lub na drugi dzień przychodzą uiścić opłatę za pobyt wpłacić kaucję i opłatę klimatyczną. Nie wierzę, że gdy pobieraliśmy kaucję za domek i uczulaliśmy na kanapy i jakiekolwiek zniszczenia pani Joanna jak i pani Aneta z Olsztyna nie chciałyby mieć poplamionej kanapy, ale gdy fakt się paniom wydarzył to nie potrafiły się przyznać i jedna z pań wyjechała dzień wcześniej nie informując o tym nikogo z obsługi, a druga udawała że nic nie wie, paragon został wystawiony, ale pani się dumą uniosła i nie odebrała, jeśli chodzi o opłaty klimatyczne prowadzimy szczegółową kartę ilości gości oraz rozliczenie z Gminą Władysławowo