Regulamin obiektu

Regulamin rezerwacji noclegów w Willi Nadbałtyckiej


By Państwa pobyt był przyjemnym i niezapomnianym wspomnieniem prosimy wszystkich naszych gości o zapoznanie się z regulaminem.



§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Willi Nadbałtyckiej i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji potwierdzonej wpłatą przedpłaty za pobyt lub całej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując ww. czynności, Klient potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

2.Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie umowy najmu obiektu noclegowego między Willą Nadbałtycką a Klientem na warunkach określonych w regulaminie i cenniku.

3. Regulamin obowiązuje wszystkich Klientów i ich gości przebywających na terenie Willi Nadbałtyckiej.

4. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji, u obsługi lub na stronie internetowej obiektu www.nadbaltycka.pl

§2 DOBA HOTELOWA

1. Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.

2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.

3. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Klient powinien zgłosić u obsługi jak najszybciej. Obsługa recepcji może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku osób nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.


4. Właściciel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Klienta w Willi Nadbałtyckiej w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem. Klient zobowiązany jest do zameldowania i uiszczenia opłaty za pobyt w dniu przyjazdu.

2. Klient nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt bez zgody obsługi obiektu.

3. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą gościnnie przebywać w pokoju od godziny 10:00 do godziny 21:00.

4. Willa Nadbałtycka może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu ośrodka lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników lub innych osobach przebywających w obiekcie.

5. Willa Nadbałtycka zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.

6. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 30% wartości w terminie 3 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak przedpłaty może skutkować anulowaniem rezerwacji.

7. Gość ma prawo odwołania rezerwacji pokoju do 30 dni przed datą przyjazdu. W przypadku nie wykorzystania rezerwacji lub anulowania w późniejszym terminie,( z przyczyn niezależnych od obiektu, choroby Gościa lub członków jego rodziny, uszkodzenia pojazdu, anulacji połączeń komunikacyjnych z winy przewoźnika oraz z przyczyn losowych powodujących, że Gość nie przybył do obiektu w terminie rezerwacji), koszt anulacji jest równowartością wpłaconej przedpłaty i nie podlega ona zwrotowi.

8. Wcześniejszy wyjazd Gościa z przyczyn niezależnych od Willi Nadbałtyckiej (choroba Gościa lub towarzyszących mu osób przebywających w obiekcie, choroba członka rodziny przebywającego w innym miejscu, inne wypadki losowe dotyczące Gościa zmuszające go do wcześniejszego opuszczenia obiektu) nie uprawnia Gościa do otrzymania zwrotu kwoty za niewykorzystany pobyt.

9. Liczba osób mających zamieszkać w obiekcie jest ograniczona do podanej na karcie meldunkowej. Klient zobowiązany jest do poinformowania Willi Nadbałtyckiej telefonicznie lub elektronicznie o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. W przypadku przekroczenia tej liczby właściciel ma prawo pobrać opłatę za każdą dodatkową osobę lub zerwać kontrakt ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.

10. Klient ma prawo do zmiany terminu rezerwacji, przedłużenia lub zmiany liczby osób, pod warunkiem, że zmiana taka zostanie dokonana co najmniej na 30 dni przed pierwotnym terminem rezerwacji. Klient informuje telefonicznie lub mailowo Willę Nadbałtycką o zakresie zmian, jakie chciałby wprowadzić. Willa Nadbałtycka zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian w warunkach umowy, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe. W przypadku odstąpienia od umowy z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian w warunkach umowy najmu na mniej niż 30 dni przed datą pierwotnej rezerwacji Klientowi nie przysługuje zwrot przedpłaty.

11. Klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszelkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W takiej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zmianie Klienta rezerwującego, podając dane personalne osoby, która przejmie prawa i obowiązki wynikające z umowy.



§4 USŁUGI

1. Umowa zawarta między Willa Nadbałtycka a Klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem miejsc noclegowych

2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Klient jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do obsługi obiektu, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

2. Klient ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Willa Nadbałtycka może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.

4. Każdorazowo Klient opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany, zamknąć okna oraz zamknąć drzwi na klucz. Klient ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody, gazu i urządzeń elektrycznych. Z uwagi na ochronę przeciwpożarową, Klient nie może używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia Lokalu poza: komputerami, maszynkami do golenia, suszarkami do włosów i ładowarkami do telefonu.

5.Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy o ewentualnych uszkodzeniach i brakach zastanych w obiekcie oraz do zgłoszenia szkód wyrządzonych podczas pobytu. W przypadku wyrządzenia szkód w tym obiekcie Klient zobowiązany jest do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu gotówką na ręce właściciela lub osoby odpowiedzialnej za klucze. Właściciel uszkodzonego mienia decyduje o sposobie zadośćuczynienia.



§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1. Właściciel nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy pozostawionych w obiekcie.

2. Klient powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

3. Właściciel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu właścicielowi obiektu.

4. Właściciel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.

5. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu obiektu czy poza terenem.

 

§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Klienta, będą odesłane na wskazany przez Klienta adres na jego koszt.

2. W przypadku nie otrzymania od Klienta dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Willa Nadbałtycka przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność obiektu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.

§8 CISZA NOCNA

W Willi Nadbałtyckiej obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano. Klienci zobowiązani są do utrzymywania obiektu w stanie zastanym oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 7.00. Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w pokojach jest niedozwolone.

6. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.

7. Klientom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.



§9 REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.

2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.

3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

 §10 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Willa Nadbałtycka nie wyraża zgody na pobyt gości ze zwierzętami.

3. W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

4. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Willa Nadbałtycka Wynajem pokoi Podwojska Hanna ul. Nadbałtycka 9 84-105 Karwia dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w obiekcie, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Willę Nadbałtycką. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.

5. Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.

6. W przypadku zgubienia kluczy do pokoi lub drzwi wejściowych goście zobowiązani są do uiszczenia opłaty w wysokości 150 zł za każdy klucz 

7. W pokojach i na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu

VII. Zmiana cen

  1. Willa Nadbałtycka zastrzega sobie prawo do zmiany cen w wybranych okresach.


VIII. Pobyt dziecka

  1. Dziecko do lat 3 (jedno na dwoje dorosłych), śpiące z dorosłymi nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Pozostałe dzieci płacą normalną cenę.


IX. Prawo właściwe

  1. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a Klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Willi Nadbałtyckiej




Willa Nadbałtycka



Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!