6
Dodał: Ponad rok temu
Zarezerwowałem pokój na 7 dni, ale chciałem skrócić pobyt do 5 dni. Właścicielka stwierdziła, że mogę wyjechać na drugi dzień, ale zapłacić muszę za cały tydzień. Po pierwszej nocy stwierdziła, że uruchomiłem alarm pożarowy ponieważ całą noc była zapalona lampa. W budynku nie było czujek przeciwpożarowych a światło zapaliłem dla dziecka bo boi się spać po ciemku. Na stronie internetowej jest informacja o TV sat. w pokoju mieliśmy tylko zwykłą telewizje. Generalnie właścicielka bardzo niesympatyczna i odradzam Albatrosa.

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    8/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!