Regulamin obiektu
DOMEK LETNISKOWY POD AKACJAMI
REGULAMIN WYNAJMU
W trosce o bezpieczeństwo i komfort naszych Gości, prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Rezerwacja noclegu w domkach oznacza pełną akceptację regulaminu. W przypadku wątpliwości, prosimy o kontakt.
1. W celu dokonania rezerwacji pobierana jest zadatko-kaucja w wysokości 400 złotych również jako zastaw na poczet ewentualnych zniszczeń w trakcie trwania wynajmu; która w przypadku braku szkód, zostanie w całości zwrócony przelewem na konto w przeciągu 24h od zdania domku.
2. Opłata za wynajem pobierana jest z góry w dniu przyjazdu. Najemca zobowiązany jest w dniu przyjazdu do uregulowania całej należności za pobyt nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od Właściciela, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (powody osobiste, trudności komunikacyjne, warunki pogodowe, strajki itp.).
3. W przypadku skrócenia pobytu, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.
4. Dobę hotelową rozpoczynamy o godz. 15.00, a kończymy o godz. 11.00. Poza sezonem letnim godziny do uzgodnienia.
5. Przekazanie i zdanie domku następuje w obecności właściciela lub osoby upoważnionej.
6. Wynajmujący zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości w celu zameldowania. Zameldowanie odbywa się na podstawie dokumentu z fotografią potwierdzającego tożsamość osoby (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960) oraz po podpisaniu umowy najmu.
7. Cena usług świadczonych przez Właściciela domku oraz przylegającego do niego terenu nie obejmuje ubezpieczenia przebywających w nim osób. Goście korzystają z usług na własną odpowiedzialność i ryzyko. Za doznane urazy, szkody, zniszczenie majątku (w tym szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby) Właściciel nie ponosi odpowiedzialności.
8. Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących jakości usług, Najemca proszony jest o zgłoszenie w dniu meldunku. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
9. Najemca ponosi całkowitą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia elementów wyposażenia lub urządzeń technicznych powstałe z winy jego lub innych gości. Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania domków prosimy zgłaszać na bieżąco. Za zniszczenie domków i/lub ich wyposażenia Najemca będzie obciążony dodatkowymi kosztami, jeśli usunięcie szkód wykracza poza wartość kaucji.
10. W domku i na przylegającym do niego tarasie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów, smażenia oraz korzystania z grilla. Korzystanie z grilla i palenie ogniska może odbywać się jedynie w wyznaczonym do tego miejscu. W przypadku złamania zakazu pobrana zostanie pełna kwota kaucji.
11. Ze względu na drewnianą konstrukcję domków należy przestrzegać przepisów przeciwpożarowych. Przebywający na terenie posesji zobowiązuje się do przestrzegania przepisów BHP oraz przeciwpożarowych. Przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych podczas całego okresu trwania wynajmu należy do Najemcy. Ewentualne skutki nieprzestrzegania przepisów przeciwpożarowych obciążają w całości Najemcę.
12. Właściciel domku nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w nim pieniądze czy inne wartościowe przedmioty gości. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku oraz bramy i furtki przy opuszczaniu posesji.
13. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wskazanych przez właściciela. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gości oraz rzeczy w nich pozostawione. Zabrania się również mycia pojazdów samochodowych na terenie.
14. Właściciel lub osoba przez niego upoważniona ma prawo usunąć gości przed zakończeniem terminu pobytu bez zwrotu kosztów pobytu w przypadku naruszenia przez gości zasad współżycia społecznego i bezpieczeństwa, a także, gdy goście naruszają porządek i spokój lub zachowują się w sposób powszechnie uznawany za nieprzyzwoity.
15. Domek letniskowy może być zamieszkały przez tylu gości dla ilu jest przeznaczony. Większa liczba osób może przebywać w domku wyłącznie za zgodą właściciela, po dokonaniu dodatkowej opłaty.
16. Właściciel oddaje do użytku plac zabaw dla dzieci (obejmujący zjeżdżalnię, huśtawki, piaskownicę, trampolinę, pojazdy itp.), jednak nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo i zdrowie korzystających z niego dzieci. Całkowitą odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź opiekunowie prawni.
17. Właściciel oddaje również do użytku kominek i grilla jednak nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo i zdrowie korzystających z nich osób. Użytkownicy kominka i grilla zobowiązani są do pozostawienia czystości po zakończonym użytkowaniu. Drewno do kominka i węgiel do grilla we własnym zakresie.
18. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
- będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
- które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznawany za wulgarny.
19. Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna trwająca w godz. 22:00 - 6:00. W godzinach ciszy nocnej prosimy o zamykanie bramy wjazdowej i furtki.
20. Akceptujemy zwierzęta po wcześniejszym uzgodnieniu z Właścicielem oraz dokonaniu dodatkowej opłaty, pod warunkiem że ich opiekun zobowiązuje się do sprzątania po nich zarówno w domku, jak i na terenie do niego przylegającym, oraz że nie będą zagrażały i przeszkadzały osobom mieszkającym w pobliżu. Odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez zwierzęta ponosi Najemca.
21. Najemca nie może użyczać albo oddawać domku letniskowego w podnajem innym osobom. W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z domku letniskowego (bez zgody i wiedzy właściciela lub osoby upoważnionej), Właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
22. Najemca zobowiązany jest do utrzymywania porządku w domku letniskowym, a także do zwrotu domku w stanie zastanym. Przed opuszczeniem domku należy przede wszystkim pozostawić umyte sprzęty oraz naczynia kuchenne, ściągnąć pościel, wyrzucić śmieci do koszy na śmieci znajdujących się przy wjeździe do posesji. W przypadku korzystania z grilla umyć ruszt i uprzątnąć popiół, a w przypadku korzystania z kominka uprzątnąć popiół. Niewykonanie czynności porządkowych spowoduje naliczenie opłaty w wysokości 50-100 złotych.
23. Do każdego domku Goście otrzymują klucze do drzwi wejściowych. Za zgubienie kluczy do domku Gość ponosi opłatę 100 złotych.
24. W związku z obowiązującą na terenie gminy segregacją śmieci prosimy o wrzucanie śmieci do odpowiednich pojemników oraz zgniatanie plastików przed wrzucaniem do śmietnika.
Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia terenu bez zwrotów kosztów. W momencie wynajmu domku każdy gość akceptuje warunki zawarte w niniejszym regulaminie. Regulamin obowiązuje od 1 września 2023 roku.