Michał
6.2
Dodał: Ponad rok temu
Nie wypowiadam się na temat dłuższego pobytu,ale jeśli chodzi o bal sylwestrowy to uważam że właściciel obiektu powinien popracować nad personelem ,szczególnie nad obsługą bufetu.Jak można żądać zapłaty za coś co było w ofercie sylwestrowej i raz już zostało opłacone.Czy może barman liczył na to że goście po północy są na tyle wyluzowani że nie zauważą za co płacą ?Są i tacy którzy nie spożywają w taką noc.Poza tym upominanie się o to co się po prostu gościowi należy to żenada.Pan kelner w Nowy Rok nie wiedział komu cześć komu chwała.Najsolidniejszą osobą w tej instytucji jest pani Iwonka z recepcji ,która jako jedyna profesjonalnie umie zająć się klientem i zadbać o dobre imię lokalu.

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    6/10
  • wyżywienie:
    8/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    6/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!