Regulamin obiektu

Regulamin obiektu Pokoje i Mieszkanie “Przy Lesie” 

 

  1. Pokoje oraz mieszkanie wynajmowane są na doby. 
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 ostatniego dnia pobytu. 
  3. Zakwaterowanie odbywa się w godzinach 15:00-21:00, po uprzednim kontakcie z właścicielem i umówieniu godziny przyjazdu Gościa. 
  4. W miarę możliwości, na życzenie gościa można przedłużyć pobyt poza okres wskazany w dniu przybycia. Gość powinien zgłosić chęć przedłużenia pobytu telefonicznie lub osobiście najpóźniej do godziny 9:00 rano w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju(i)/mieszkania. 
  5. Gość nie może wynajmować, podnajmować, oddać do darmowego użytku wynajętego pokoju(i)/mieszkania osobom, które nie są zakwaterowane w danym pokoju(ach)/mieszkaniu. W przypadku stwierdzenia naruszenia punktu regulaminu, na wszystkie osoby obecne (Gości) oraz osobę niezakwaterowaną zostanie nałożona kara w wysokości 500 zł oraz pobyt zostanie zakończony ze skutkiem natychmiastowym. w przypadku nieopuszczenia przez Gości mieszkania/pokoju na miejsce zostanie wezwana policja.
  6. Powyższe konsekwencje dotyczą również sytuacji, gdy stwierdzi się, że przy dokonaniu rezerwacji została zgłoszona mniejsza liczba osób, a stan faktyczny jest inny.
  7. Gość nie może przekazywać pokoju(i)/mieszkania do użytku innych, niezakwaterowanych osób, nawet jeśli nie upłynął okres za który uiścił opłatę. 
  8. Właściciel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w mieniu obiektu, wynajętym obiekcie lub obiekcie Gości/ mieniu Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Gospodarza, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu obiektu. 


 Rezerwacja/pobyt 

  1. W celu dokonania rezerwacji pokoju(i)/mieszkania stosuje się uprzednią wpłatę zadatku w wysokości 20% kwoty pobytu.  
  2. Obiekt nie gwarantuje miejsc noclegowych dla osób, które nie dokonały powyższej rezerwacji i nie dokonały wpłaty zadatku oraz osobom, które nie zostały zgłoszone podczas dokonywania rezerwacji przez Gościa.
  3. Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku odwołania rezerwacji, a także w przypadku niestawienia się Gościa w dniu rozpoczęcia rezerwacji. Niestawienie się Gościa oznacza odwołanie rezerwacji.
  4. Istnieje możliwość przesunięcia pobytu na inny dogodny dla Gościa termin (w miarę dostępności miejsc noclegowych). Gospodarz ma prawo określić w jakim terminie dana rezerwacja może się odbyć.
  5. Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.

 

Płatność:  

  1. Należność za pobyt pobierana jest z góry w dniu przyjazdu Gościa, podczas spisywania umowy najmu pokoju/mieszkania.  
  2. Podczas zakwaterowania Gość zobowiązany jest wylegitymować się ważnym dokumentem tożsamości ze zdjęciem w celu potwierdzenia tożsamości oraz umożliwienia spisania umowy. 
  3. W obiekcie obowiązuje płatność gotówką. 
  4. Gość ma możliwość uiszczenia płatności za pobyt poprzez płatność przelewem bankowym najpóźniej do 24h przed planowanym przyjazdem do obiektu. 
  5. Jeżeli Gość zdecyduje się na uiszczenie płatności za pośrednictwem przelewu bankowego, a w momencie przyjazdu do obiektu, kwota nie wpłynie na konto bankowe Gospodarza, Gość zobowiązany jest do uiszczenia płatności gotówką. W przeciwnym razie Gość może nie zostać zakwaterowany.  
  6.  W powyższym przypadku Gospodarz zobowiązany jest oddać (gotówką lub przelewem bankowym) nadwyżkę płatności w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przelewu bankowego od Gościa.


Pobyt dzieci:

1. Dzieci w każdym wieku są mile widziane w obiekcie.

2. Koszt pobytu dzieci jest taki sam jak w przypadku osób dorosłych.

3. Rodzice biorą pełną odpowiedzialność za dzieci podczas ich pobytu w apartamencie/mieszkaniu oraz na podwórku.

4. Zabawa dzieci na podwórku w tym a huśtawkach, zjeżdżalniach, piaskownicy, gry i zabawy na powietrzu oraz w domu- tylko pod nadzorem osób dorosłych. Wynajmujący nie odpowiada za ewentualne szkody zdrowotne.

5. Rodzice ponoszą pełną odpowiedzialność finansową w przypadku wyrządzenia przez dziecko szkody w obiekcie lub części wspólnej.

  

Akceptacja zwierząt: 

  1. W obiekcie pokoju(ach)/mieszkaniu) akceptowane są grzeczne czworonogi. 
  2. Gość ma obowiązek zgłosić co najmniej 7 dni przed przyjazdem, chęć przyjazdu z czworonogiem. 
  3. W przypadku niezgłoszenia chęci przyjazdu Gościa z czworonogiem, Gospodarz ma prawo nie zgodzić się na pobyt zwierzaka w obiekcie. 
  4. Obiekt pobiera kaucję za pobyt ze zwierzęciem na czas pobytu Gościa w obiekcie. 
  5. Wielkość kaucji ustalana jest indywidualnie i wynosi od 100 zł do 300 zł. 
  6. Gość ma prawo nie zgodzić się na pobranie kaucji. Wówczas zwierzak nie może przebywać w obiekcie (wynajętym pokoju(ach)/mieszkaniu) oraz na terenie obiektu.  
  7.  Kaucja pobierana jest celem zabezpieczenia przed ewentualnymi zniszczeniami.  
  8. Jeżeli podczas zdawania pokoju(i)/mieszkania, Gospodarz stwierdzi, że w obiekcie są zniszczenia, wówczas pobiera z kaucji kwotę odpowiadającą zniszczeniom.  
  9. Kwotę zniszczeń wylicza Gospodarz. 
  10. Jeżeli kwota zniszczeń przewyższa otrzymaną kaucję, wówczas Gość zobligowany jest do dopłaty sumy umożliwiającej pokrycie szkód w wysokości odpowiadającej zniszczeniom. 
  11. Gość zdając mieszkanie/pokój(pokoje) ma prawo być obecnym w mieszkaniu/pokoju(ach) podczas sprawdzania obiektu i sprawdzania powstałych ewentualnych szkód przez Gospodarza.  
  12. Gość za zakaz pozostawiania zwierzaka samego w mieszkaniu/pokoju. W przypadku pozostawienia zwierzaka samego, Właściciel ma prawo wejść do mieszkania z asystą policji (ewentualne koszty pokrywa Gość) oraz w trybie natychmiastowym zakończyć pobyt
  13. Zwierzak obecny w obiekcie ma zakaz spania w łóżkach oraz na sofach, pod rygorem kary wynoszącej do 100% kwoty wpłaconej kaucji. 
  14. Gość zobligowany jest do wyprowadzania zwierzaka na smyczy, na terenie obiektu, przez wzgląd na bezpieczeństwo innych gości oraz mieszkańców. 
  15. Gość zobligowany jest do sprzątania po swoim zwierzaku, pod rygorem karty odpowiadającej 50% kwoty wpłaconej kaucji. 
  16. Jeżeli podczas zdawania pokoju(i)/mieszkania, Gospodarz nie stwierdzi zniszczeń i uzna, że wszystkie punkty regulaminu były przestrzegane przez Gościa, wówczas kaucja w wysokości 100% wpłaconej kwoty, zostaje zwrócona Gościowi. 


Palenie papierosów oraz zażywanie substancji psychoaktywnych 

  1. W obiekcie panuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych. W przypadku złamania zasady na Gościa zostanie nałożona kara w wysokości 500 zł oraz zostanie natychmiast wymeldowany z obiektu.  
  2. W obiekcie oraz na terenie obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania substancji psychoaktywnych. W przypadku złamania zasady na Gościa zostanie nałożona kara w wysokości 500 zł oraz zostanie natychmiast wymeldowany z obiektu. Dodatkowo do obiektu wezwana zostanie policja. 


Spożywanie alkoholu 

  1. W obiekcie oraz na terenie obiektu dozwolone jest spożywania alkoholu w umiarkowanych ilościach wyłącznie przez osoby pełnoletnie. W przypadku złamania zasady i spożywania alkoholu przez osobę poniżej 18 r.ż., do obiektu wezwana zostanie policja, na Gościa będzie nałożona kara w wysokości 500 zł oraz zostanie natychmiast wymeldowany z obiektu.  
  2. Podczas spożywania alkoholu przez gości obowiązuje bezwzględny zakaz rozpalania ogniska, palenia świeczek (używania ognia otwartego) w pomieszczeniach oraz na terenie posesji. W przypadku złamania zakazu Gość ponosi umowną karę w wysokości 300 zł 


Odpowiedzialność za szkody 


  1. Goście zobligowani są do zdania mieszkania/apartamentu/pokoju w stanie niepogorszonym. Stan ten sprawdza i określa Gospodarz lub osoba odpowiedzialna i upoważniona przez Gospodarka.
  2. Goście Pokoi i Mieszkania Przy Lesie ponoszą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone w pokoju(ach)/mieszkaniu oraz części wspólnej (korytarz, podwórko), które powstały na skutek niewłaściwego użytkowania. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie/uszkodzenie elementów wyposażenia i urządzeń technicznych, jak i ich utratę.  
  3. W przypadku powstania szkody w obiekcie zarezerwowanym przez Gościa lub części wspólnej, z winy Gościa lub z winy osób odwiedzających Gościa, Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy lub wymiany szkody.  
  4. Za zniszczenia wykryte (w tym niezgłoszone) po opuszczeniu pokoju(i)/mieszkania przez Gości, Goście zostaną obciążeni kosztami naprawy, a jeżeli szkody nie da się naprawić- kosztami zakupu, wymiany. 
  5. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.  
  6. Gość zobligowany jest do natychmiastowego poinformowania Gospodarza o wystąpieniu szkody lub stwierdzeniu szkody w wynajętym przez Gościa obiekcie lub części wspólnej. 
  7. Gość bez zgody właściciela nie ma prawa do podejmowania samodzielnych kroków w związku z powstałą szkodą.
  8. Gość nie ma prawa do samodzielnej naprawy/wymiany powstałej w czasie jego pobytu szkody. W innym przypadku, Właściciel ma prawo nie zwrócić Gościowi poniesionych przez niego kosztów, a dodatkowo ma obowiązek do wezwania fachowca na koszt Gościa, który sprawdzi wykonaną naprawę/wymianę (wszelką ingerencję Gościa) i również na koszt Gościa wykonania wszelkich potrzebnych wymian/napraw.
  9. W przypadku wystąpienia w Lokalu istotnych awarii i nieobecności Najemcy lub odmówienia przez niego dostępu do Lokalu, Wynajmujący ma prawo wejść do Lokalu w celu ich usunięcia. Jeżeli otwarcie lokalu nastąpiło pod nieobecność Najemcy, Wynajmujący jest obowiązany zabezpieczyć Lokal i znajdujące się w nim rzeczy do czasu przybycia Najemcy; z czynności tych sporządza się protokół. Wejście do Lokalu może odbyć się w obecności policji.


 

Dostęp do obiektu: 

  1. Goście zobowiązani są przechowywać klucze do obiektu z należytą starannością. W przypadku utraty lub zniszczenia jednego klucza, Goście zostaną obciążeni kosztami dwóch wkładek zamka w wysokości 200 zł. Za zgubienie 2 kluczy Gość zostanie obciążony kosztami wymiany 4 wkładek zamka w wysokości 400 zł. Za zgubienie całego kompletu kluczy Gość zostanie obciążony kwotą 600 zł.  
  2. Klucz zostaje przekazany przez Gospodarza obiektu w momencie zakwaterowania.   


Odpowiedzialność: 

  1. Pokoje i Mieszkanie Przy Lesie nie ponoszą odpowiedzialności za uszkodzenia lub kradzież pojazdu należącego do Gościa zaparkowanego na terenie obiektu, jak również za rzeczy (w tym rzeczy wartościowe) pozostawione w obiekcie. 
  2. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowywane będą przez miesiąc, a następnie zniszczone. 
  3. Pokoje i Mieszkanie Przy Lesie nie odpowiadają za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie wody lub prądu. 


    Użytkowanie obiektu: 

  1. Goście zobowiązują się wykorzystywać wynajęty obiekt/pokój(pokoje) jedynie do celów mieszkalnych- zabrania się organizowania imprez. W przypadku złamania zakazu na Gościa zostanie nałożona kara w wysokości 1000 zł.  
  2. Jeżeli Gospodarz wyrazi zgodę na kameralną imprezę, wówczas ma obowiązek wyrazić pisemnie zgodę oraz podać jasne wytyczne i zakazy dotyczące Gości i organizowanej przez nich imprezy, a także Gospodarz zobowiązany jest pobrać kaucję w wysokości 600 zł.
  3. W razie zniszczeń zastosowanie mają punkty 1-5 rozdziału “odpowiedzialność za szkody”. 


Wypowiedzenie pobytu 

  1. W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący naruszy spokój i/lub dobra sąsiadów, i nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi i/lub nie stosuje się do zapisów regulaminu, “Pokoje i Mieszkanie Przy Lesie” zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wypowiedzenia Gościowi pobytu w wynajętym obiekcie i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany czas. 
  2. W przypadku:

a) używania przez Najemcę Lokalu w sposób sprzeczny z Umową lub niezgodnie z jego przeznaczeniem (w tym wynajem Lokalu, podnajem lub oddanie do bezpłatnego użytkowania) ,

b) kiedy Najemca nie dba o należyty stan techniczny, sanitarny Lokalu i jego wyposażenie (w tym części wspólne),

c) kiedy wynajmujący stwierdzi, że w lokalu przebywa więcej niż zadeklarowana w umowie liczba osób,

d) w innych przypadkach przewidzianych przepisami prawa,

Właściciel ma prawo rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym.


Wytyczne związane z COVID-19 

  1. Gość przyjeżdżający do obiektu zobowiązany jest zaopatrzyć się przynajmniej na czas zakwaterowania i wymeldowania, w (ewentualnie) rękawiczki jednorazowe oraz maseczkę (obowiązkowo). W innym przypadku Gospodarz może odmówić zakwaterowania. Podczas wymeldowania, jeżeli Gość nie posiada obowiązkowo maseczki oraz (ewentualnie) rękawiczek jednorazowych, musi opuścić obiekt przed wejściem do niego Gospodarza i czekać, aż Gospodarz sprawdzi stan mieszkania.  
  2. Gospodarz zobligowany jest przyjmować Gości ubrany w maseczkę oraz rękawiczkach jednorazowe.
  3. Ostatniego dnia pobytu przed wymeldowaniem z obiektu oraz przed wejściem Gospodarza do obiektu, Goście są zobowiązani otworzyć okna w celu wietrzenia mieszkania. 
  4. Przez wzgląd na bezpieczeństwo w obiekcie oraz a terenie obiektu “Pokoje i Mieszkanie Przy Lesie” nie mogą przebywać osoby odwiedzające Gości (niezakwaterowane w obiekcie). W przypadku złamania zakazu Goście zostaną obciążeni karą w wysokości 500 zł. 
  5. W miarę możliwości “Pokoje i Mieszkanie Przy Lesie” będą zapewniać możliwość otrzymania lub zakupu maseczki u Gospodarza, po uprzednim zgłoszeniu chęci nabycia. 
  6. Goście zobowiązani są zakładać maseczkę ochronną podczas przebywania na terenie części wspólnych (korytarz oraz podwórko jeżeli nie zostaje zachowany bezpieczny dystans 1,5 m). W przypadku łamania nakazu i narażania innych Gości oraz Gospodarza, Gospodarz jest zobowiązany nałożyć na Gości karę pieniężną w wysokości 200 zł. 
  7. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, Gość nie zostanie wpuszczony do obiektu ani na teren obiektu. W innym przypadku nastąpi natychmiastowe wstrzymanie przyjmowania Gości.  


Zobowiązania Pokoi i Mieszkania Przy Lesie 

1. Obiekt ma obowiązek zapewnić: 

-profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie świadczonych usług. 

-wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie. 

-sprawną pod względem technicznym usługę. W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Właściciel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności. 

2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich do Gospodarza, co umożliwi natychmiastową reakcję. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. 


Przestrzeganie zasad 

  1. Dokonanie wpłaty zadatku oraz korzystanie z usług “Pokoi i Mieszkania Przy Lesie” oznacza akceptację niniejszego regulaminu. 

 

 

 

 

Życzymy udanego pobytu! 😊  

W razie jakichkolwiek pytań- jesteśmy do dyspozycji. Prosimy o kontakt. 


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!