Regulamin obiektu

Warunki rezerwacji i anulacji

- I -

REZERWACJA

  1. Rezerwacji można dokonać:
  • osobiście - na miejscu.
  • poprzez telefoniczne zamówienie pobytu potwierdzone wiadomością sms.
  • w formie elektronicznej przez wiadomość e-mail.

  • Do dokonania rezerwacji niezbędne są dane Gościa: imię, nazwisko, numer telefonu, adres do korespondencji.
  1. Po dokonaniu rezerwacji prześlemy pisemne potwierdzenie - na wskazany adres e-mail lub w wiadomości sms.
  2. Warunkiem koniecznym do dokonania rezerwacji jest uiszczenie zaliczki w wysokości 40% całkowitej kwoty pobytu (2 dni przed przyjazdem zaliczka nie jest wymagana).
  3. W sytuacjach losowych, za zgodą właściciela, możliwa jest zmiana terminu.
  4. Zaliczka powinna być wpłacona przelewem bankowym w ciągu 3 dni roboczych od dokonania rezerwacji: Kazimierz Antoń - Wyciągi Narciarskie, BS konto nr 78 8733 0009 0000 2990 3000 0010 (w tytule proszę podać: imię, nazwisko oraz termin przyjazdu).
  5. Pozostała kwota jest płatna przy zakwaterowaniu (karta / gotówka).
  6. W przypadku braku wpłaty w określonym terminie rezerwacja zostanie anulowana.

- II -

ANULOWANIE REZERWACJI


  1. Do 14 dni przed datą pobytu, całość zaliczki jest zwracana w 100%.
  2. Od 14 do 4 dni przed datą pobytu - umożliwiamy zmianę terminu pobytu nawet do roku od momentu zgłoszenia sytuacji wyjątkowej z zachowaniem pełnej kwoty zaliczki /termin do uzgodnienia/.
  3. Jeżeli nie zostaniemy poinformowani do 3 dni przed datą pobytu, kwota wpłacona na poczet pobytu - nie zostaje zwracana.

 

Często zadawane pytania:

  • Czy w pokojach jest internet ?
  • Tak, w pensjonacie funkcjonuje bezpłatna sieć Wi-fi dla naszych gości. Dane do zalogowania można uzyskać od obsługi.
  • Czy można na miejscu wypożyczyć rowery ?
  • Tak, rowery można wypożyczyć bezpłatnie (ilość jest ograniczona).
  • Czy w łazienkach są ręczniki ?
  • Tak, oczywiście. W łazience poza ręcznikami jest też mydło toaletowe i papier toaletowy, natomiast nie ma kosmetyków "osobistych".
  • Czy w pokojach jest czajnik ?
  • Nie, czajnik jest w pokoju socjalnym dostępnym dla naszych gości. Będąc przy tym pytaniu informujemy, że w pokojach nie ma aneksu kuchennego jak i innych "sprzętów kuchennych".
  • Czy możemy przyjechać z psem / kotem ?
  • Niestety zwierząt nie akceptujemy.
  • Czy mamy dodatkowe łóżeczka dla małych dzieci ?
  • Tak, łóżeczka dziecięce są dostępne (do wyczerpania zapasów).


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!