Regulamin obiektu
Regulamin Ośrodka Wypoczynkowego Uroczysko
I. Postanowienia ogólne
II. Zasady wynajmu i zakwaterowania oraz anulacji pobytu
III. Przepisy porządkowe i zasady korzystania z obiektu
IV. Zasady parkowania pojazdów
V. Zasady pobytu zwierząt
VI. Postanowienia końcowe
I. Postanowienia ogólne
1. Na terenie ośrodka wypoczynkowego Uroczysko, zwanego dalej Ośrodkiem, mają
prawo przebywać osoby, które zarezerwowały i opłaciły pobyt w Ośrodku. Osoby
niezameldowane na pobyt w Ośrodku nie mogą przebywać na jego terenie.
2. Pobyt na terenie Ośrodka oznacza znajomość i akceptację niniejszego regulaminu.
3. Goście korzystający z usług Ośrodka zobowiązują się do przestrzegania:
a) postanowień niniejszego regulaminu,
b) przepisów BHP oraz przeciwpożarowych,
c) warunków rezerwacji i anulacji pobytu będących integralną częścią niniejszego
regulaminu, jako Załącznik nr 1,
d) regulaminu basenu rekreacyjnego będącego integralną częścią niniejszego
regulaminu, jako Załącznik nr 2,
e) regulaminu placu zabaw będącego integralną częścią niniejszego regulaminu,
jako Załącznik nr 3 oraz do stosowania się do poleceń personelu Ośrodka.
4. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania
przez Gości Ośrodka zasad oraz zarządzeń zawartych w niniejszym regulaminie.
5. Dopuszcza się możliwość składania wizyt Gościom Ośrodka przez osoby trzecie
z zewnątrz, nie zameldowane w Ośrodku, w godz. od 8.00 do 22.00. Osoby trzecie
mogą być wprowadzone na teren Ośrodka wyłącznie przez osoby zameldowane na
pobyt w Ośrodku i wyłącznie po zgłoszeniu tego faktu recepcji Ośrodka i otrzymaniu
zgody na taką wizytę. Gość Ośrodka ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie
działania, zaniechania czy nieprawidłowości wynikające ze składanych mu wizyt
i przebywania osób trzecich na terenie Ośrodka. Osoby trzecie przebywające na terenie
Ośrodka na zaproszenie Gości Ośrodka, są zobowiązane do jego opuszczenia przed
godziną 22:00.
6. Na terenie Ośrodka zabrania się prowadzenia wszelkiego handlu, hazardu, działań
promocyjnych i reklamowych, bez zgody kierownictwa Ośrodka.
7. Ośrodek nie zezwala Gościom Ośrodka na organizację na terenie Ośrodka, we własnym
zakresie, imprez okolicznościowych, z wyjątkiem imprez uprzednio uzgodnionych
z kierownictwem Ośrodka.
8. Apteczka pierwszej pomocy znajduje się w recepcji Ośrodka.
9. Gość Ośrodka wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą
o ochronie danych osobowych z dn. 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000) przez
zarządcę Ośrodka, tj. PAMI A. Denkiewicz, P. Łukaszewski sp. j., 60-129 Poznań, ul.
Sielska 17 A, dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Ośrodku. Gość ma
prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania. Administratorem
danych osobowych jest PAMI A. Denkiewicz, P. Łukaszewski sp. j., 60-129 Poznań,
ul. Sielska 17 A.
10. Osobom trzecim Ośrodek nie udziela żadnych informacji o danych osobowych
zameldowanych Gości z zastrzeżeniem przypadków określonych w powszechnie
obowiązujących przepisach prawa.
11. Ośrodek objęty jest całodobowym monitoringiem wizyjnym z zapisem elektronicznym.
12. Monitoring prowadzony jest w sposób nie naruszający dóbr osobistych oraz
godności osób korzystających z usług Ośrodka.
12. Nagrania monitoringu mogą być podstawą do wyciągnięcia konsekwencji w stosunku
do osób niestosujących się do zapisów regulaminów obowiązujących w obiekcie.
II. Zasady wynajmu i zakwaterowania oraz anulacji pobytu
1. Ośrodek świadczy usługi krótkotrwałego zakwaterowania bez dodatkowych świadczeń
wymaganych w kategoryzowanych obiektach hotelowych i jest otwarty w oznaczonych
terminach w ciągu roku kalendarzowego.
2. Goście mogą korzystać z zakwaterowania na terenie Ośrodka: w domkach
i pawilonach, zgodnie z obowiązującym cennikiem oraz Warunkami rezerwacji
i anulacji pobytu (Załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu).
3. Domki i pokoje w pawilonach wynajmowane są na doby hotelowe.
4. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00, a kończy się o godz. 11.00 dnia
następnego.
5. W przypadku chęci przedłużenia pobytu w Ośrodku w dniu zakończenia
pobytu/wyjazdu (dotyczy sytuacji kiedy kolejna doba hotelowa w danym obiekcie
noclegowym nie jest zarezerwowana przez nowych Gości), Goście są zobowiązani
uzgodnić to z recepcją Ośrodka najpóźniej w dniu poprzedzającym zakończenie
pobytu/wyjazdu i wnieść dodatkową opłatę, jak poniżej:
a) opuszczenie domku/pokoju w godzinach 11:00 – 14:00 – dodatkowa opłata
wynosi 25% ceny za kolejną dobę pobytu
b) opuszczenie domku/pokoju po godzinie 14:00 – dodatkowa opłata wynosi
100% ceny za kolejną dobę pobytu.
6. Wszelkie czynności związane ze zgłoszeniem pobytu, zameldowaniem i wniesieniem
należnych opłat dokonywane są w recepcji Ośrodka.
7. Wszyscy Goście wjeżdżający na teren Ośrodka w celu skorzystania z miejsc
noclegowych lub innych usług, zobowiązani są do:
a) dokonania meldunku na podstawie ważnego dokumentu tożsamości
niezwłocznie po wjechaniu na teren Ośrodka,
b) wniesienia opłat za pobyt w Ośrodku według aktualnie obowiązującego cennika,
c) pozostawienia w recepcji kaucji zwrotnej w wysokości 100 zł/
domek/pawilon/pokój, która zostanie zwrócona w dniu wyjazdu, po zdaniu
domku, pod warunkiem, że Goście przestrzegali regulaminu Ośrodka
i określonych w nim zasad pobytu oraz nie zachodzą okoliczności kreślone
w zdaniu poniższym.
W razie stwierdzenia przez personel Ośrodka rażących zaniedbań obowiązującego
regulaminu Ośrodka lub pozostawienia przez Gości nieporządku/nieczystości
w opuszczanym domku/pawilonie/pokoju bądź zniszczenia czy uszkodzenia
jakichkolwiek elementów wyposażenia domku/pawilonu/pokoju lub mienia Ośrodka,
kaucja w części lub całości (stosownie do oszacowanych strat Ośrodka) nie zostanie
zwrócona, z uwagi na konieczność pokrycia kosztów usunięcia stwierdzonych
zaniedbań, zabrudzeń, przykrych zapachów, nieczystości, uszkodzeń sprzętu itp.
Kierownictwo Ośrodka zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości kaucji zwrotnej
bez podania przyczyny.
8. Płatności za pobyt w Ośrodku oraz inne świadczone przez Ośrodek usługi dokonuje się
z góry za cały rezerwowany okres pobytu, a w razie nagłego wyjazdu lub skrócenia
pobytu, Ośrodek, zgodnie z Warunkami rezerwacji i anulacji pobytu w Ośrodku,
stanowiącymi Załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu, nie dokonuje zwrotu opłaty
za zarezerwowany i opłacony wcześniej, a niewykorzystany okres pobytu.
9. Do ceny pobytu wynikającej z obowiązującego cennika należy w dniu przyjazdu
doliczyć i uiścić w recepcji Ośrodka wszelkie opłaty dodatkowe naliczone podczas
dokonywania formalności meldunkowych, a wynikające z zamówionych usług
dodatkowych. Dotyczy to opłat, które nie były wcześniej naliczane m. in. Opłaty:
za dodatkowe osoby przebywające w domku/pokoju,
za usługi gastronomiczne,
za wynajem sprzętu wodnego, rowerów itp.
10. Jakakolwiek zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (np. późniejszy przyjazd lub
wcześniejszy wyjazd/skrócenie pobytu) w stosunku do wcześniej dokonanej
i potwierdzonej przez recepcję Ośrodka rezerwacji odbywa się na zasadach określonych
w Warunkach Rezerwacji i Anulacji rezerwacji stanowiących Załącznik nr 1.
Każda niezrealizowana rezerwacja (brak pojawienia Gościa w Ośrodku w dniu
przewidzianym na rozpoczęcie pobytu, a maksymalnie do dnia następnego do godziny
8.00) upoważnia Ośrodek jednostronnie do zerwania zawartej z Gościem umowy, tj.
anulowania dokonanej rezerwacji, z możliwością żądania zwrotu wszelkich
poniesionych z tego tytułu kosztów. Wpłacona przez Gościa zaliczka na
zarezerwowany pobyt, który w ten sposób nie doszedł do skutku, nie podlega zwrotowi.
11. Ilość osób zakwaterowanych w Ośrodku nie może przekraczać ilości osób
zameldowanych i mających opłacony pobyt. W przypadku stwierdzenia przebywania
w Ośrodku dodatkowych osób, nieuprawnionych do przebywania na jego terenie, koszt
ich pobytu ponosi osoba zameldowana.
12. W przypadku pokoi w pawilonach istnieje możliwość zakwaterowania dodatkowych
osób, powyżej ilości określonej w cenniku. Jest to możliwe tylko po zgłoszeniu tego
faktu recepcji Ośrodka, podczas dokonywania rezerwacji lub po przybyciu na
miejsce, jednakże jest to związane z koniecznością wniesienia dodatkowej opłaty za
dostawkę, tj. pobyt każdej dodatkowo zgłoszonej osoby, zgodnie z obowiązującym
cennikiem.
13. W przypadku domków zakwaterowanie dodatkowych osób jest ograniczone
możliwościami technicznymi, Ośrodek może więc odmówić i nie zapewnić
dodatkowego miejsca noclegowego tj. wykonania dostawki w danym domku, w celu
zakwaterowania dodatkowych osób.
14. Dzieci do lat 3 nocujące w łóżku rodzica lub łóżeczku turystycznym, stanowiącym
własność Gościa Ośrodka, nie wnoszą opłat za pobyt. W przypadku korzystania przez
dziecko z osobnego łóżka obowiązuje opłata, jak za dostawkę, zgodna z cennikiem
Ośrodka.
15. Wynajmujący nie ma prawa udostępniać domku/pawilonu/pokoju osobom trzecim, nie
zameldowanym w Ośrodku, bez zgody kierownictwa Ośrodka, nawet jeśli nie upłynął
termin, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
16. Ośrodek zastrzega sobie prawo odmowy zakwaterowania osobom:
a) będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
b) zachowującym się agresywnie lub w sposób powszechnie uznany za wulgarny,
c) które nie poinformowały kierownictwa Ośrodka o organizacji w Ośrodku
imprez okolicznościowych (np. wieczory kawalerskie, wieczory panieńskie,
spotkania integracyjne itp.).
17. Wykonanie usługi ze strony Ośrodka polega na przekazaniu Gościom czystego
i wysprzątanego domku/pokoju, gotowego do użytkowania, poprzez przekazanie
jednego kompletu kluczy oraz informacji o wyposażeniu i stanie technicznym
pomieszczeń.
18. Z chwilą przejęcia kluczy do domku/pokoju zameldowany Gość staje się osobą
materialnie odpowiedzialną za wyposażenie oddane do użytkowania. Niezwłocznie po
wejściu do domku/pokoju Gość jest zobowiązany do sprawdzenia faktycznego stanu
wyposażenia oraz czy jest ono zgodne z przekazaną przez recepcję Ośrodka informacją
o ich stanie technicznym. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek różnic czy braków
w wyposażeniu domku/pokoju, fakt ten należy zgłosić do recepcji Ośrodka nie później
niż w ciągu pierwszej godziny pobytu. Za wszelkie zauważone i nie zgłoszone wady,
braki i usterki odpowiada aktualnie zameldowany Gość domku/pokoju.
19. Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania domku/pokoju należy zgłaszać
niezwłocznie do recepcji Ośrodka.
20. Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania, Goście Ośrodka
ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
21. Szkody wynikające z nieprawidłowej eksploatacji wynajmowanych pomieszczeń lub
przekazanego mienia Ośrodka, a powstałe z przyczyn leżących po stronie Gości
korzystających z udostępnionych im pomieszczeń i mienia Ośrodka, rozliczane będą
na miejscu, tj. podczas pobytu, w pierwszej kolejności z kaucji, którą Goście Ośrodka
uiścili w recepcji w dniu przyjazdu, o ile kwota kaucji okaże się wystarczająca na
pokrycie tych kosztów (np. naprawę uszkodzenia lub zakup zniszczonej/zagubionej
rzeczy). Szkody rozliczane są wg aktualnie obowiązujących cen umożliwiających
naprawę lub odtworzenie uszkodzonego wyposażenia lub mienia bądź usunięcia
ewentualnych zniszczeń/zabrudzeń itp. W przypadku braku możliwości ustalenia
kosztu naprawy w chwili powstania szkody, dopuszcza się dokonanie wyceny szkody
w terminie 7 dni od daty ujawnienia szkody. W przypadku gdy uiszczona kaucja nie
wystarczy na pokrycie opisanych wcześniej szkód Ośrodek wystawia Gościowi
Ośrodka dodatkową fakturę, która w całości pokryje różnicę pomiędzy uiszczoną
kaucją a faktycznym kosztem naprawy szkody, powiększoną o należny podatek.
22. Zdanie domku/pokoju przez Gościa w dniu wyjazdu następuje poprzez zgłoszenie
recepcji Ośrodka zamiaru wymeldowania i opuszczenia domku/pokoju oraz terenu
Ośrodka. Personel Ośrodka w obecności Gościa sprawdzi stan techniczny oraz
wyposażenie wszystkich pomieszczeń oraz przekaże stosowne informacje do recepcji
Ośrodka, celem zakończenia formalności związanych z wymeldowaniem Gościa
i odbioru kluczy od Gości opuszczających Ośrodek.
23. Zgubienie klucza przez Gościa skutkuje dorobieniem go na własny koszt lub
uiszczeniem przez niego w recepcji Ośrodka opłaty w wysokości 50 zł.
24. Uwagi dotyczące jakości świadczonych przez Ośrodek usług, wniesione po
zakończeniu ich świadczenia lub w dniu wyjazdu, nie będą rozpatrzone.
III. Przepisy porządkowe i zasady korzystania z obiektu
1. Przebywanie na terenie Ośrodka zobowiązuje do zachowywania się w sposób nie
zagrażający bezpieczeństwu własnemu i innych Gości oraz mieniu Ośrodka.
2. Na terenie Ośrodka należy zachować ciszę nocną w godzinach od 22.00 do 6.00 rano,
z wyjątkiem organizowanych przez sam Ośrodek imprez, wcześniej zapowiedzianych
i ogłoszonych przez recepcję Ośrodka.
3. W domkach/pawilonach/pokojach zabrania się w szczególności:
a) palenia tytoniu oraz tzw. e-papierosów (UWAGA! W przypadku stwierdzenia
złamania tego zakazu do rachunku za pobyt Gościa doliczona zostanie
dodatkowa opłata w wysokości 200 zł, przeznaczona na likwidację
niepożądanego zapachu tytoniu),
b) chodzenia w obuwiu powodującym zniszczenie podłóg, np. butach na
szpilkach,
c) wynoszenia/przenoszenia z domku/pawilonu/pokoju na zewnątrz lub w inne
miejsce, przedmiotów stanowiących jego wyposażenie ( np. mebli, pościeli,
ręczników, koców, naczyń kuchennych itp.),
d) pozostawiania bez nadzoru przewodów i urządzeń elektrycznych pod
napięciem,
e) używania urządzeń elektrycznych o dużej mocy nie stanowiących
standardowego wyposażenia domku/pawilonu/pokoju (np. własnych kuchenek,
grzejników i innych urządzeń mogących zakłócić pracę instalacji elektrycznej
Ośrodka),
f) rozpalania grilla na drewnianych tarasach domków. Korzystanie z własnego
grilla musi być zgłoszone w recepcji Ośrodka i jest dozwolone wyłącznie,
jeżeli jego rozpalenie nastąpi w odległości co najmniej 2 metrów od domku lub
drewnianego tarasu i poza zasięgiem rzutu korony drzewa. Osoby rozpalające
grilla zobowiązane są do nadzorowania go podczas palenia, zaś zużyty
i ostudzony węgiel/opał należy wysypać w miejsce wskazane przez recepcji
Ośrodka.
4. W Ośrodku obowiązuje całkowity zakaz:
a) palenia tytoniu i tzw. e-papierosów poza miejscami do tego wyznaczonymi,
b) stawiania namiotów i przyczep campingowych,
c) używania na terenie Ośrodka na otwartej przestrzeni radioodbiorników,
przenośnego sprzętu nagłaśniającego i innych urządzeń odtwarzających głośną
muzykę lub inne dźwięki,
d) jakiegokolwiek zachowania, które rażąco może zakłócać spokojny pobyt
i wypoczynek innym Gościom Ośrodka,
e) jakiegokolwiek zakłócania spokoju w trakcie obowiązywania ciszy nocnej,
f) samodzielnego rozpalania ognisk na terenie Ośrodka (także w miejscach do
tego wyznaczonych), bez uprzedniego uzyskania zgody recepcji Ośrodka,
g) używania dodatkowych, prywatnych urządzeń grzewczych, butli gazowych,
środków pirotechnicznych, petard itp. bez zgody recepcji Ośrodka.
5. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione przez Gości Ośrodka
w domkach/pawilonach/pokojach i poza nimi pieniądze, papiery wartościowe,
kosztowności lub inne wartościowe przedmioty, również te posiadające wartość
naukową lub artystyczną.
6. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za przywieziony przez Gości na teren Ośrodka
prywatny sprzęt wodny. Obowiązek zabezpieczenia tego sprzętu przed ewentualnym
zniszczeniem, uszkodzeniem lub kradzieżą spoczywa na właścicielu tego sprzętu.
O zamiarze przywiezienia na teren Ośrodka własnego sprzętu wodnego należy
poinformować recepcję Ośrodka z wyprzedzeniem, ponieważ może to być związane
z koniecznością wniesienia dodatkowych opłat np. za korzystanie z miejsca.
7. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku nie
zachowania przez Gości należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi
w momencie opuszczania domku/pokoju.
8. Pobyt w Ośrodku dzieci i młodzieży do lat 18 dozwolony jest wyłącznie wtedy, gdy
pozostają one pod opieką osób dorosłych, które biorą całkowitą odpowiedzialność
za ich czyny, jako ich opiekunowie, a także za wszelkie następstwa tych czynów
i zaistniałe sytuacje na terenie całego Ośrodka.
9. Pobyt dzieci na placu zabaw, basenie i boisku dozwolony jest jedynie pod opieką osób
dorosłych, które biorą za nie całkowitą odpowiedzialność, a także zobowiązują się do
przestrzegania wszelkich zasad korzystania z zainstalowanych tam urządzeń oraz
regulaminu placu zabaw i basenu.
10. Wszelkie odpady produkowane przez Gości podczas pobytu w Ośrodku należy
utylizować we własnym zakresie poprzez wynoszenie i umieszczanie ich
w pojemnikach na śmieci znajdujących się na terenie Ośrodka. Podobnie przed
opuszczeniem Ośrodka Goście są zobowiązani do uporządkowania zajmowanego przez
siebie domku/pokoju i miejsca wokół nich oraz wyniesienia wszelkich odpadów do
przeznaczonych na śmieci pojemników. Za jakiekolwiek odpady (śmieci) pozostawione
przez Gości w domku/pokoju, a stwierdzone w trakcie dokonywania odbioru
domku/pokoju przed wymeldowaniem Gościa z Ośrodka będą naliczane dodatkowe
opłaty związane z koniecznością usuwania ich przez personel Ośrodka, w szczególności
po stwierdzeniu pozostawienia przez Gości znacznej ilości tych odpadów (śmieci).
11. Wszystkich Gości prosimy o oszczędne korzystanie z energii, wody i innych mediów –
wspólnie dbajmy o nasze środowisko! W szczególności:
a) nie pozostawiamy włączonego oświetlenia wewnątrz domku/pawilonu/pokoju
kiedy nie przebywamy w jego wnętrzu,
b) upewniamy się podczas opuszczania domku/pokoju, że wszystkie zawory ujęć
wody w łazience i kuchni zostały należycie zamknięte.
12. Goście nie przestrzegający postanowień regulaminu Ośrodka, zakłócający spokój,
porządek lub korzystający z powierzonego mienia w sposób niezgodny z regulaminem
Ośrodka, mogą zostać z niego usunięci bez prawa do jakiegokolwiek zwrotu
poniesionych wcześniej opłat i bez prawa do jakichkolwiek odszkodowań
wynikających z faktu usunięcia Gości z Ośrodka. W stosunku do tych osób może zostać
wszczęte postępowanie na podstawie przepisów Kodeksu Karnego lub Kodeksu
Cywilnego.
13. Ośrodek nie odpowiada za niedogodności spowodowane przyczynami od niego
niezależnymi, np. przerwy w dostawie energii elektrycznej czy wody, bądź braku czy
zakłócenia sygnału TV.
14. Korzystanie z infrastruktury i wyposażenia Ośrodka przez Gości (np. plac zabaw dla
dzieci, basen, etc.) oraz innego sprzętu podczas pobytu na terenie Ośrodka jest
bezpłatne. Nie dotyczy to wypożyczalni rowerów oraz sprzętu wodnego, który to sprzęt
jest wynajmowany odpłatnie na podstawie odrębnego cennika.
IV. Zasady parkowania pojazdów
1. Wjazd na teren Ośrodka pojazdem silnikowym (dotyczy samochodów oraz motocykli)
dozwolony jest wyłącznie dla Gości Ośrodka.
2. Teren Ośrodka jest NIESTRZEŻONY. Ośrodek i właściciele terenu nie ponoszą
odpowiedzialności za pojazdy zaparkowane na terenie Ośrodka ani za znajdujące się
w nich mienie. Ośrodek nie odpowiada także za jakiekolwiek szkody spowodowane
przez osoby trzecie lub siły wyższe (np. wiatr, burza, woda, ogień, energia elektryczna,
itp.).
3. Parkowanie jest bezpłatne wyłącznie dla Gości Ośrodka podczas ich pobytu i tylko dla
maksymalnie 1 pojazdu silnikowego przypadającego na jeden pokój lub maksymalnie
2 pojazdów na domek.
4. Parkowanie dozwolone jest wyłącznie w miejscach parkingowych wyznaczonych do
tego celu.
5. Zabrania się parkowania pojazdów pod domkami/pawilonami, w pobliżu placu zabaw
oraz basenu a także wjazdu pojazdami na tereny zielone Ośrodka. Niniejszy zakaz nie
dotyczy osób niepełnosprawnych, które w uzgodnieniu z recepcją Ośrodka mogą
uzyskać zezwolenie na wjazd bądź parkowanie pojazdu w miejscach zabronionych.
6. Dopuszcza się wjazd pojazdem pod domek/pawilon w dniu przyjazdu i wyjazdu Gości,
za uprzednim uzyskaniem zgody personelu Ośrodka, w celu umożliwienia Gościom
Ośrodka rozpakowania/zapakowania rzeczy osobistych i przeniesienia ich z pojazdu
do domku/pawilonu/pokoju lub odwrotnie. Okres postoju pojazdu w takich celach, poza
wyznaczonymi na terenie Ośrodka obszarami parkingowymi, nie może przekraczać
1 godziny.
7. Całkowity zakaz parkowania obowiązuje na ciągach komunikacyjnych na terenie
Ośrodka.
8. Za parkowanie w miejscach zabronionych Ośrodek będzie pobierał dodatkowe opłaty
w wysokości 200 zł za każdy stwierdzony przypadek nie zastosowania się do zasad
parkowania pojazdów ustalonych w niniejszym regulaminie.
9. W przypadku konieczności opuszczenia Ośrodka lub wjazdu pojazdem na jego teren
w okresie obowiązywania ciszy nocnej, tj. po godz. 22:00 i przed godz. 6:00, należy
z wyprzedzeniem zgłosić ten fakt recepcji Ośrodka.
V. Zasady pobytu zwierząt
1. Zezwala się na pobyt w Ośrodku zwierząt domowych, z wyjątkiem zwierząt
agresywnych, chorych, jadowitych.
2. Zezwolenie na pobyt zwierząt (w tym także psów) w Ośrodku możliwe jest jedynie
po zgłoszeniu tego faktu recepcji Ośrodka i otrzymaniu stosownej zgody podczas
dokonywania rezerwacji pobytu lub najpóźniej w momencie przyjazdu i dokonywania
formalności meldunkowych
3. Właściciele zwierząt podczas pobytu w Ośrodku są zobowiązani do:
a) posiadania aktualnej książeczki szczepień zwierzęcia,
b) sprzątania nieczystości pozostawianych przez zwierzę,
c) zapewnienia swojemu zwierzęciu, we własnym zakresie, niezbędnych
warunków umożliwiających niezakłócony pobyt, np. legowiska lub
wyżywienia,
d) wyprowadzania zwierząt na spacery poza teren Ośrodka,
e) utrzymywania zwierząt (psów) wyłącznie na smyczy i w kagańcu.
4. W przypadku nie stosowania się do zasad określonych w pkt. 3 powyżej, właściciele
zwierząt będą zobowiązani do uiszczenia kary w wysokości 200 zł za każdy
jednorazowo stwierdzony przypadek nie stosowania się do powyższych zobowiązań.
5. Właściciele zwierząt ponoszą pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkodę
wyrządzoną przez zwierzęta podlegające ich nadzorowi.
6. Stanowczo zabrania się:
a) pobytu zwierząt na terenie placu zabaw, basenu, sanitariatów,
b) korzystania przez zwierzęta z mebli znajdujących się w
domkach/pawilonach/pokojach w charakterze legowiska.
UWAGA!
Stwierdzenie przez personel Ośrodka podczas odbioru końcowego domku/pokoju zniszczenia mebli
lub wyposażenia, zabrudzeń oraz pozostawionej sierści zwierząt, skutkować będzie nałożeniem
dodatkowej opłaty w wysokości 200 zł, za każdy zabrudzony element wyposażenia, przeznaczonej na
pokrycie kosztów wykonania usunięcia skutków zniszczenia /zabrudzenia.
VI. Postanowienia końcowe
1. Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych przez Ośrodek
usług, należy zgłaszać bezpośrednio w trakcie pobytu do recepcji Ośrodka. Skargi
wniesione po zakończeniu świadczenia usług nie będą rozpatrywane.
2. Regulamin Ośrodka podaje się do wiadomości poprzez:
zamieszczenie go na stronie internetowej Ośrodka: www.uroczysko-borkow.pl
udostępnienie Gościom podczas dokonywania czynnościach rezerwacyjnych oraz wyłożenie go
w każdym domku/pawilonie/pokoju.
3. Regulamin niniejszy obowiązuje od dnia 01.07.2019 r.
4. Dokonanie rezerwacji pobytu w Ośrodku jest jednoznaczne z akceptacją warunków
niniejszego regulaminu.
5. W sprawach organizacyjnych związanych z pobytem w Ośrodku nie objętych
niniejszym regulaminem, decyduje kierownictwo Ośrodka.
6. Integralną część niniejszego regulaminu stanowią załączniki:
Załącznik nr 1 – Warunki rezerwacji i anulacji pobytu.
Załącznik nr 2 – Regulamin basenu rekreacyjnego.
Załącznik nr 3 – Regulamin placu zabaw
Załącznik nr 1 do Regulaminu Ośrodka Wypoczynkowego Uroczysko
Warunki rezerwacji i anulacji pobytu
POTWIERDZENIE REZERWACJI ZAWIERA
1. Numer rezerwacji.
2. Dane Usługodawcy:
Ośrodek Wypoczynkowy „Uroczysko”, Słopiec Rządowy 43, 26-021 Daleszyce, zarządzany
przez PAMI A. Denkiewicz, P. Łukaszewski sp.j. z siedzibą w Poznaniu, ul. Sielska 17A,
60-129 Poznań, numer NIP 657-10-27- 610, Regon: 290607042, tel. +48 606-442-256,
e-mail: kontakt.uroczysko@gmail.com.
3. Nazwisko i imię Usługobiorcy.
4. Sposób kontaktu z Usługobiorcą (adres email, numer telefonu).
5. Długość pobytu: Ilość i rodzaj pokoi.
6. Nazwa oferty.
7. Cena oferty pobytu: (z wyszczególnieniem zawartych w cenie usług) Ceny przedstawione
przez Usługodawcę stanowią sumę ceny za domek lub pokój w pawilonie i ilości nocy oraz
liczby osób korzystających z usługi hotelowej. Cena za usługę zawierają podatek VAT.
Oferta może obejmować również inne świadczenia, wyszczególnione w opisie ceny oferty.
Za usługi nieobjęte zamówieniem (np. dodatkowe noclegi, usługi gastronomiczne itp.)
należność musi zostać uregulowana na miejscu przez Usługobiorcę.
8. Warunki i sposób zadatku: Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości
minimum 30 % wartości przewidywanego kosztu pobytu.
9. Rezerwację należy potwierdzić wpłatą zadatku, brak wpłaty spowoduje anulowanie
rezerwacji. Numer konta bankowego na które należy uiścić zadatek za pobyt w Ośrodku,
usługobiorca otrzymuje droga elektroniczną wraz z potwierdzeniem rezerwacji.
10. Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Usługobiorcę
odpowiedzialność ponosi Usługobiorca.
SPOSÓB ZAPŁATY
Płatności realizowane są bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji online lub dokonywane później
na rachunek bankowy. Rezerwacja uważana jest za dokonaną, wyłącznie po wpłaceniu zadatku
w wysokości wskazanej w pkt 8 powyżej.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji w zakresie
zakwaterowania, zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o Prawach Konsumenta.
ANULOWANIE REZERWACJI
1. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją
Ośrodka „Uroczysko” telefonicznie +48 606-442-256 lub mailowo kontakt.uroczysko@gmail.com.
2. Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bezkosztowa jeżeli została zgłoszona w sposób
określony w pkt 1) powyżej co najmniej na 5 dni przed planowanym przyjazdem do
Ośrodka „Uroczysko”.
3. Anulowanie rezerwacji jest bezkosztowe, jeżeli zostało zgłoszone w sposób określony w pkt
1) na co najmniej 5 dni przed planowanym przyjazdem do Ośrodka „Uroczysko”. W takim
przypadku – Usługodawca zwróci Usługobiorcy wpłacony zadatek na to samo konto
bankowe, z którego Usługobiorca dokonał przelewu zadatku na rachunek bankowy
Usługodawcy, w terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania pisemnej anulacji
rezerwacji z potwierdzeniem numeru konta bankowego na który dokonany ma zostać zwrot
zadatku.
4. W przypadku anulowania rezerwacji po terminie wskazanym w pkt 3) powyżej lub
w przypadku nie pojawienia się Usługobiorcy w Ośrodku „Uroczysko” w terminie
rozpoczynającym pobyt – zadatek w rozumieniu art. 394 k.c. ulega zatrzymaniu przez
Usługodawcę.
5. Skrócenie pobytu w Ośrodku „Uroczysko” jest traktowane jak rezygnacja po terminie
określonym w pkt 3) powyżej i wiąże się z uregulowaniem należności za cały deklarowany
czas pobytu.
REKLAMACJE:
1. Reklamacje Usługobiorca może przesyłać na adres e-mail: biurokielce@pami.pl; bądź
pisemnie na adres Usługodawcy.
2. Reklamację należy składać nie później niż w ciągu 7 dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna
reklamacji.
3. Każda reklamacja winna zawierać krótki opis problemu będącego podstawą złożenia
reklamacji, datę i godzinę jego wystąpienia oraz oznaczenie Usługobiorcy.
4. Usługodawca dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 30
dni od dnia ich otrzymania przez Usługodawcę. O wyniku rozpatrzenia reklamacji
Usługobiorca zostanie niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem poczty e-mail
na adres podany w zgłoszeniu reklamacji.
Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z niniejszą Umową będą rozstrzygane przez
właściwe sądy powszechne.
DANE OSOBOWE
Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest PAMI A. Denkiewicz,
P. Łukaszewski sp.j. z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Sielskiej 17A, kod pocztowy 60-129,
który przetwarza Pana/Pani dane osobowe — w celach związanych z realizacją zawartej umowy
– w oparciu o przepisy Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO. Dane osobowe będą wykorzystywane zgodnie z naszą
Polityką Prywatności, z którą można zapoznać się na stronie internetowej www.uroczysko-borkow.pl
Załącznik nr 2 do Regulaminu Ośrodka Wypoczynkowego Uroczysko
Regulamin Basenu Rekreacyjnego
Strefa Basenu Rekreacyjnego wchodzi w skład Ośrodka Wypoczynkowego Uroczysko
zarządzanego przez PAMI A. Denkiewicz, P. Łukaszewski sp. j., ul. Sielska 17A, 60-129
Poznań i na jej obszarze obowiązuje Regulamin Ośrodka oraz niniejszy regulamin Basenu
Rekreacyjnego.
1. Basen rekreacyjny dostępny jest codziennie w godzinach 9.00.-.18.00.
2. Teren Basenu objęty jest całodobowym monitoringiem wizyjnym z zapisem
elektronicznym.
3. Monitoring prowadzony jest w sposób nienaruszający dóbr osobistych oraz godności
osób korzystających z Basenu.
4. Nagrania monitoringu mogą być podstawą do wyciągnięcia konsekwencji w stosunku
do osób niestosujących się do zapisów regulaminów obowiązujących w obiekcie.
5. Zarządzający obiektem zastrzega sobie prawo do czasowego lub całkowitego
ograniczenia dostępu do Basenu.
6. W skład Basenu wchodzi:
a) Niecka Basenu – głębokość wody 130 cm
b).Schody na taras wokół basenu oraz miejsce wypoczynku na tarasie
c).Teren bezpośrednio przyległy do basenu
7. Opłata za wstęp na Basen Rekreacyjny dotyczy osób niezameldowanych w Ośrodku.
Opłata pobierana jest w recepcji Ośrodka zgodnie z obowiązującym Cennikiem.
Po dokonaniu opłaty Klient otrzymuje papierową, wodoodporną opaskę
identyfikacyjną na nadgarstek, która upoważnia do całodziennego i jednorazowego
skorzystania z basenu.
8. Goście Ośrodka mają możliwość korzystania z Basenu Rekreacyjnego bez wnoszenia
opłat.
9. Brak opaski identyfikacyjnej u osoby przebywającej na terenie Basenu jest traktowany
jako nieuprawnione korzystanie z Basenu i będzie się wiązało z koniecznością
wykupienia całodziennego pobytu w Strefie Basenowej.
10. Na żądanie klienta wystawiana jest faktura VAT w ciągu 7 dni.
11. Opłata wstępu na Basen jest równoznaczna z zapoznaniem i zaakceptowaniem
zapisów regulaminów.
12. Osoby przebywające w obrębie Basenu zobowiązane są do bezwzględnego
przestrzegania Regulaminów oraz do podporządkowania się poleceniom personelu
Ośrodka.
13. Dzieci do lat 13 mogą przebywać na Basenie wyłącznie pod opieką osoby
pełnoletniej.
14. Dzieci do lat 3 mogą korzystać z Basenu wyłącznie w stroju zabezpieczającym przed
zanieczyszczeniem wody /specjalna pieluszka/.
15. Podczas korzystania z Basenu obowiązuje strój kąpielowy:
a. Dla kobiet strój jedno lub dwuczęściowy.
b. Dla mężczyzn spodenki kąpielowe o maksymalnej długości do połowy uda.
16. Długie włosy należy mieć upięte.
17. W obrębie Basenu zabrania się:
a) Wchodzenia do wody po spożyciu alkoholu lub substancji o podobnym
oddziaływaniu
b) Wchodzenia z widocznymi zmianami skórnymi, ranami
c) Pozostawiania bez opieki dzieci do lat 13
d) Wnoszenia oraz spożywania alkoholu lub substancji o podobnym
oddziaływaniu
e) Palenia tytoniu
f) Żucia gumy
g) Skoków do wody z brzegów zabudowy niecek basenu
h) Biegania
i) Zanieczyszczania wody oraz terenu wokół basenu
j) Niszczenia mienia
k) Wszczynania fałszywych alarmów
l) Rezerwowania i przenoszenia leżaków poza wyznaczoną strefę.
18. Zarządzający Basenem - nie ponoszą odpowiedzialności za zdarzenia powstałe
w wyniku niewłaściwego korzystania z Basenu oraz nieprzestrzegania Regulaminu
a także za rzeczy pozostawione na terenie Basenu.
19. Osoby korzystające z Basenu ponoszą odpowiedzialność materialną za wyrządzone
szkody do pełnej wysokości.
20. Przed wejściem na Basen należy zapoznać się z Regulaminem.
21. Osoby naruszające Regulamin, porządek publiczny, dobre obyczaje, stwarzające
zagrożenie dla zdrowia lub życia jak również niestosujące się do zaleceń pracowników
mogą zostać usunięte z terenu Basenu bez prawa zwrotu pobranych opłat. W stosunku
do tych osób może zostać wszczęte postępowanie na podstawie Kodeksu Karnego lub
Kodeksu Cywilnego.
22. Telefony ALARMOWE:
a) POLICJA - 997
b) STRAŻ POŻARNA – 998
c) POGOTOWIE RATUNKOWE – 999
d) TELEFON ALARMOWY - 112
Załącznik nr 3 do Regulaminu Ośrodka Wypoczynkowego Uroczysko
Regulamin Placu Zabaw
Administratorem placu zabaw jest PAMI A. Denkiewicz, P. Łukaszewski sp.j., ul. Sielska
17A, 60-129 Poznań.
1. Plac zabaw czynny jest w okresie kwiecień - październik w godzinach 8:00 - 22:00.
2. Podczas korzystania z urządzeń zabawowych dzieci powinny pozostawać pod opieką
dorosłych.
3. Plac zabaw wyposażony został w urządzenia zabawowe przeznaczone dla dzieci
w wieku od 3 do 12 lat.
4. Korzystanie z poszczególnych urządzeń zabawowych winno być dostosowane do
rozwoju psycho-fizycznego dziecka. Oceny winien dokonać rodzic/opiekun dziecka.
5. Wyposażenie placu zabaw powinno wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem.
6. Rodzice/opiekunowie dzieci winni pamiętać o odpowiedzialności prawnej za
ewentualne szkody wyrządzone przez dzieci na osobach lub mieniu.
7. Na terenie placu zabaw ZABRANIA SIĘ:
- picia alkoholu i palenia papierosów
- niszczenia roślinności
- wprowadzania psów
- jazdy na rowerze
- gry w piłkę
- wchodzenia na dachy i górne elementy konstrukcji
- korzystania z huśtawek przez więcej niż jedno dziecko na jedno miejsce
8. Na placu zabaw nie wolno śmiecić. Prosimy o wrzucanie odpadków do koszy na
śmieci.
9. PAMI sp.j. nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w trakcie korzystania
z obiektu. Użytkownicy korzystają z placu zabaw na własną odpowiedzialność
i odpowiadają materialnie za wyrządzone przez nich szkody.
Dyrektor
Ośrodka „UROCZYSKO”
TELEFON ALARMOWY 112