Regulamin obiektu

Regulamin Ośrodka Wypoczynkowego Uroczysko

I. Postanowienia ogólne

II. Zasady wynajmu i zakwaterowania oraz anulacji pobytu

III. Przepisy porządkowe i zasady korzystania z obiektu

IV. Zasady parkowania pojazdów

V. Zasady pobytu zwierząt

VI. Postanowienia końcowe

I. Postanowienia ogólne

1. Na terenie ośrodka wypoczynkowego Uroczysko, zwanego dalej Ośrodkiem, mają

prawo przebywać osoby, które zarezerwowały i opłaciły pobyt w Ośrodku. Osoby

niezameldowane na pobyt w Ośrodku nie mogą przebywać na jego terenie.

2. Pobyt na terenie Ośrodka oznacza znajomość i akceptację niniejszego regulaminu.

3. Goście korzystający z usług Ośrodka zobowiązują się do przestrzegania:

a) postanowień niniejszego regulaminu,

b) przepisów BHP oraz przeciwpożarowych,

c) warunków rezerwacji i anulacji pobytu będących integralną częścią niniejszego

regulaminu, jako Załącznik nr 1,

d) regulaminu basenu rekreacyjnego będącego integralną częścią niniejszego

regulaminu, jako Załącznik nr 2,

e) regulaminu placu zabaw będącego integralną częścią niniejszego regulaminu,

jako Załącznik nr 3 oraz do stosowania się do poleceń personelu Ośrodka.

4. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania

przez Gości Ośrodka zasad oraz zarządzeń zawartych w niniejszym regulaminie.

5. Dopuszcza się możliwość składania wizyt Gościom Ośrodka przez osoby trzecie

z zewnątrz, nie zameldowane w Ośrodku, w godz. od 8.00 do 22.00. Osoby trzecie

mogą być wprowadzone na teren Ośrodka wyłącznie przez osoby zameldowane na

pobyt w Ośrodku i wyłącznie po zgłoszeniu tego faktu recepcji Ośrodka i otrzymaniu

zgody na taką wizytę. Gość Ośrodka ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie

działania, zaniechania czy nieprawidłowości wynikające ze składanych mu wizyt

i przebywania osób trzecich na terenie Ośrodka. Osoby trzecie przebywające na terenie

Ośrodka na zaproszenie Gości Ośrodka, są zobowiązane do jego opuszczenia przed

godziną 22:00.

6. Na terenie Ośrodka zabrania się prowadzenia wszelkiego handlu, hazardu, działań

promocyjnych i reklamowych, bez zgody kierownictwa Ośrodka.

7. Ośrodek nie zezwala Gościom Ośrodka na organizację na terenie Ośrodka, we własnym

zakresie, imprez okolicznościowych, z wyjątkiem imprez uprzednio uzgodnionych

z kierownictwem Ośrodka.

8. Apteczka pierwszej pomocy znajduje się w recepcji Ośrodka.

9. Gość Ośrodka wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą

o ochronie danych osobowych z dn. 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000) przez

zarządcę Ośrodka, tj. PAMI A. Denkiewicz, P. Łukaszewski sp. j., 60-129 Poznań, ul.

Sielska 17 A, dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Ośrodku. Gość ma

prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania. Administratorem

danych osobowych jest PAMI A. Denkiewicz, P. Łukaszewski sp. j., 60-129 Poznań,

ul. Sielska 17 A.

10. Osobom trzecim Ośrodek nie udziela żadnych informacji o danych osobowych

zameldowanych Gości z zastrzeżeniem przypadków określonych w powszechnie

obowiązujących przepisach prawa.

11. Ośrodek objęty jest całodobowym monitoringiem wizyjnym z zapisem elektronicznym.

12. Monitoring prowadzony jest w sposób nie naruszający dóbr osobistych oraz

godności osób korzystających z usług Ośrodka.

12. Nagrania monitoringu mogą być podstawą do wyciągnięcia konsekwencji w stosunku

do osób niestosujących się do zapisów regulaminów obowiązujących w obiekcie.

II. Zasady wynajmu i zakwaterowania oraz anulacji pobytu

1. Ośrodek świadczy usługi krótkotrwałego zakwaterowania bez dodatkowych świadczeń

wymaganych w kategoryzowanych obiektach hotelowych i jest otwarty w oznaczonych

terminach w ciągu roku kalendarzowego.

2. Goście mogą korzystać z zakwaterowania na terenie Ośrodka: w domkach

i pawilonach, zgodnie z obowiązującym cennikiem oraz Warunkami rezerwacji

i anulacji pobytu (Załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu).

3. Domki i pokoje w pawilonach wynajmowane są na doby hotelowe.

4. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00, a kończy się o godz. 11.00 dnia

następnego.

5. W przypadku chęci przedłużenia pobytu w Ośrodku w dniu zakończenia

pobytu/wyjazdu (dotyczy sytuacji kiedy kolejna doba hotelowa w danym obiekcie

noclegowym nie jest zarezerwowana przez nowych Gości), Goście są zobowiązani

uzgodnić to z recepcją Ośrodka najpóźniej w dniu poprzedzającym zakończenie

pobytu/wyjazdu i wnieść dodatkową opłatę, jak poniżej:

a) opuszczenie domku/pokoju w godzinach 11:00 – 14:00 – dodatkowa opłata

wynosi 25% ceny za kolejną dobę pobytu

b) opuszczenie domku/pokoju po godzinie 14:00 – dodatkowa opłata wynosi

100% ceny za kolejną dobę pobytu.

6. Wszelkie czynności związane ze zgłoszeniem pobytu, zameldowaniem i wniesieniem

należnych opłat dokonywane są w recepcji Ośrodka.

7. Wszyscy Goście wjeżdżający na teren Ośrodka w celu skorzystania z miejsc

noclegowych lub innych usług, zobowiązani są do:

a) dokonania meldunku na podstawie ważnego dokumentu tożsamości

niezwłocznie po wjechaniu na teren Ośrodka,

b) wniesienia opłat za pobyt w Ośrodku według aktualnie obowiązującego cennika,

c) pozostawienia w recepcji kaucji zwrotnej w wysokości 100 zł/

domek/pawilon/pokój, która zostanie zwrócona w dniu wyjazdu, po zdaniu

domku, pod warunkiem, że Goście przestrzegali regulaminu Ośrodka

i określonych w nim zasad pobytu oraz nie zachodzą okoliczności kreślone

w zdaniu poniższym.

W razie stwierdzenia przez personel Ośrodka rażących zaniedbań obowiązującego

regulaminu Ośrodka lub pozostawienia przez Gości nieporządku/nieczystości

w opuszczanym domku/pawilonie/pokoju bądź zniszczenia czy uszkodzenia

jakichkolwiek elementów wyposażenia domku/pawilonu/pokoju lub mienia Ośrodka,

kaucja w części lub całości (stosownie do oszacowanych strat Ośrodka) nie zostanie

zwrócona, z uwagi na konieczność pokrycia kosztów usunięcia stwierdzonych

zaniedbań, zabrudzeń, przykrych zapachów, nieczystości, uszkodzeń sprzętu itp.

Kierownictwo Ośrodka zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości kaucji zwrotnej

bez podania przyczyny.

8. Płatności za pobyt w Ośrodku oraz inne świadczone przez Ośrodek usługi dokonuje się

z góry za cały rezerwowany okres pobytu, a w razie nagłego wyjazdu lub skrócenia

pobytu, Ośrodek, zgodnie z Warunkami rezerwacji i anulacji pobytu w Ośrodku,

stanowiącymi Załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu, nie dokonuje zwrotu opłaty

za zarezerwowany i opłacony wcześniej, a niewykorzystany okres pobytu.

9. Do ceny pobytu wynikającej z obowiązującego cennika należy w dniu przyjazdu

doliczyć i uiścić w recepcji Ośrodka wszelkie opłaty dodatkowe naliczone podczas

dokonywania formalności meldunkowych, a wynikające z zamówionych usług

dodatkowych. Dotyczy to opłat, które nie były wcześniej naliczane m. in. Opłaty:

 za dodatkowe osoby przebywające w domku/pokoju,

 za usługi gastronomiczne,

 za wynajem sprzętu wodnego, rowerów itp.

10. Jakakolwiek zmiana terminu przyjazdu lub wyjazdu (np. późniejszy przyjazd lub

wcześniejszy wyjazd/skrócenie pobytu) w stosunku do wcześniej dokonanej

i potwierdzonej przez recepcję Ośrodka rezerwacji odbywa się na zasadach określonych

w Warunkach Rezerwacji i Anulacji rezerwacji stanowiących Załącznik nr 1.

Każda niezrealizowana rezerwacja (brak pojawienia Gościa w Ośrodku w dniu

przewidzianym na rozpoczęcie pobytu, a maksymalnie do dnia następnego do godziny

8.00) upoważnia Ośrodek jednostronnie do zerwania zawartej z Gościem umowy, tj.

anulowania dokonanej rezerwacji, z możliwością żądania zwrotu wszelkich

poniesionych z tego tytułu kosztów. Wpłacona przez Gościa zaliczka na

zarezerwowany pobyt, który w ten sposób nie doszedł do skutku, nie podlega zwrotowi.

11. Ilość osób zakwaterowanych w Ośrodku nie może przekraczać ilości osób

zameldowanych i mających opłacony pobyt. W przypadku stwierdzenia przebywania

w Ośrodku dodatkowych osób, nieuprawnionych do przebywania na jego terenie, koszt

ich pobytu ponosi osoba zameldowana.

12. W przypadku pokoi w pawilonach istnieje możliwość zakwaterowania dodatkowych

osób, powyżej ilości określonej w cenniku. Jest to możliwe tylko po zgłoszeniu tego

faktu recepcji Ośrodka, podczas dokonywania rezerwacji lub po przybyciu na

miejsce, jednakże jest to związane z koniecznością wniesienia dodatkowej opłaty za

dostawkę, tj. pobyt każdej dodatkowo zgłoszonej osoby, zgodnie z obowiązującym

cennikiem.

13. W przypadku domków zakwaterowanie dodatkowych osób jest ograniczone

możliwościami technicznymi, Ośrodek może więc odmówić i nie zapewnić

dodatkowego miejsca noclegowego tj. wykonania dostawki w danym domku, w celu

zakwaterowania dodatkowych osób.

14. Dzieci do lat 3 nocujące w łóżku rodzica lub łóżeczku turystycznym, stanowiącym

własność Gościa Ośrodka, nie wnoszą opłat za pobyt. W przypadku korzystania przez

dziecko z osobnego łóżka obowiązuje opłata, jak za dostawkę, zgodna z cennikiem

Ośrodka.

15. Wynajmujący nie ma prawa udostępniać domku/pawilonu/pokoju osobom trzecim, nie

zameldowanym w Ośrodku, bez zgody kierownictwa Ośrodka, nawet jeśli nie upłynął

termin, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

16. Ośrodek zastrzega sobie prawo odmowy zakwaterowania osobom:

a) będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,

b) zachowującym się agresywnie lub w sposób powszechnie uznany za wulgarny,

c) które nie poinformowały kierownictwa Ośrodka o organizacji w Ośrodku

imprez okolicznościowych (np. wieczory kawalerskie, wieczory panieńskie,

spotkania integracyjne itp.).

17. Wykonanie usługi ze strony Ośrodka polega na przekazaniu Gościom czystego

i wysprzątanego domku/pokoju, gotowego do użytkowania, poprzez przekazanie

jednego kompletu kluczy oraz informacji o wyposażeniu i stanie technicznym

pomieszczeń.

18. Z chwilą przejęcia kluczy do domku/pokoju zameldowany Gość staje się osobą

materialnie odpowiedzialną za wyposażenie oddane do użytkowania. Niezwłocznie po

wejściu do domku/pokoju Gość jest zobowiązany do sprawdzenia faktycznego stanu

wyposażenia oraz czy jest ono zgodne z przekazaną przez recepcję Ośrodka informacją

o ich stanie technicznym. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek różnic czy braków

w wyposażeniu domku/pokoju, fakt ten należy zgłosić do recepcji Ośrodka nie później

niż w ciągu pierwszej godziny pobytu. Za wszelkie zauważone i nie zgłoszone wady,

braki i usterki odpowiada aktualnie zameldowany Gość domku/pokoju.

19. Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania domku/pokoju należy zgłaszać

niezwłocznie do recepcji Ośrodka.

20. Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania, Goście Ośrodka

ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.

21. Szkody wynikające z nieprawidłowej eksploatacji wynajmowanych pomieszczeń lub

przekazanego mienia Ośrodka, a powstałe z przyczyn leżących po stronie Gości

korzystających z udostępnionych im pomieszczeń i mienia Ośrodka, rozliczane będą

na miejscu, tj. podczas pobytu, w pierwszej kolejności z kaucji, którą Goście Ośrodka

uiścili w recepcji w dniu przyjazdu, o ile kwota kaucji okaże się wystarczająca na

pokrycie tych kosztów (np. naprawę uszkodzenia lub zakup zniszczonej/zagubionej

rzeczy). Szkody rozliczane są wg aktualnie obowiązujących cen umożliwiających

naprawę lub odtworzenie uszkodzonego wyposażenia lub mienia bądź usunięcia

ewentualnych zniszczeń/zabrudzeń itp. W przypadku braku możliwości ustalenia

kosztu naprawy w chwili powstania szkody, dopuszcza się dokonanie wyceny szkody

w terminie 7 dni od daty ujawnienia szkody. W przypadku gdy uiszczona kaucja nie

wystarczy na pokrycie opisanych wcześniej szkód Ośrodek wystawia Gościowi

Ośrodka dodatkową fakturę, która w całości pokryje różnicę pomiędzy uiszczoną

kaucją a faktycznym kosztem naprawy szkody, powiększoną o należny podatek.

22. Zdanie domku/pokoju przez Gościa w dniu wyjazdu następuje poprzez zgłoszenie

recepcji Ośrodka zamiaru wymeldowania i opuszczenia domku/pokoju oraz terenu

Ośrodka. Personel Ośrodka w obecności Gościa sprawdzi stan techniczny oraz

wyposażenie wszystkich pomieszczeń oraz przekaże stosowne informacje do recepcji

Ośrodka, celem zakończenia formalności związanych z wymeldowaniem Gościa

i odbioru kluczy od Gości opuszczających Ośrodek.

23. Zgubienie klucza przez Gościa skutkuje dorobieniem go na własny koszt lub

uiszczeniem przez niego w recepcji Ośrodka opłaty w wysokości 50 zł.

24. Uwagi dotyczące jakości świadczonych przez Ośrodek usług, wniesione po

zakończeniu ich świadczenia lub w dniu wyjazdu, nie będą rozpatrzone.

III. Przepisy porządkowe i zasady korzystania z obiektu

1. Przebywanie na terenie Ośrodka zobowiązuje do zachowywania się w sposób nie

zagrażający bezpieczeństwu własnemu i innych Gości oraz mieniu Ośrodka.

2. Na terenie Ośrodka należy zachować ciszę nocną w godzinach od 22.00 do 6.00 rano,

z wyjątkiem organizowanych przez sam Ośrodek imprez, wcześniej zapowiedzianych

i ogłoszonych przez recepcję Ośrodka.

3. W domkach/pawilonach/pokojach zabrania się w szczególności:

a) palenia tytoniu oraz tzw. e-papierosów (UWAGA! W przypadku stwierdzenia

złamania tego zakazu do rachunku za pobyt Gościa doliczona zostanie

dodatkowa opłata w wysokości 200 zł, przeznaczona na likwidację

niepożądanego zapachu tytoniu),

b) chodzenia w obuwiu powodującym zniszczenie podłóg, np. butach na

szpilkach,

c) wynoszenia/przenoszenia z domku/pawilonu/pokoju na zewnątrz lub w inne

miejsce, przedmiotów stanowiących jego wyposażenie ( np. mebli, pościeli,

ręczników, koców, naczyń kuchennych itp.),

d) pozostawiania bez nadzoru przewodów i urządzeń elektrycznych pod

napięciem,

e) używania urządzeń elektrycznych o dużej mocy nie stanowiących

standardowego wyposażenia domku/pawilonu/pokoju (np. własnych kuchenek,

grzejników i innych urządzeń mogących zakłócić pracę instalacji elektrycznej

Ośrodka),

f) rozpalania grilla na drewnianych tarasach domków. Korzystanie z własnego

grilla musi być zgłoszone w recepcji Ośrodka i jest dozwolone wyłącznie,

jeżeli jego rozpalenie nastąpi w odległości co najmniej 2 metrów od domku lub

drewnianego tarasu i poza zasięgiem rzutu korony drzewa. Osoby rozpalające

grilla zobowiązane są do nadzorowania go podczas palenia, zaś zużyty

i ostudzony węgiel/opał należy wysypać w miejsce wskazane przez recepcji

Ośrodka.

4. W Ośrodku obowiązuje całkowity zakaz:

a) palenia tytoniu i tzw. e-papierosów poza miejscami do tego wyznaczonymi,

b) stawiania namiotów i przyczep campingowych,

c) używania na terenie Ośrodka na otwartej przestrzeni radioodbiorników,

przenośnego sprzętu nagłaśniającego i innych urządzeń odtwarzających głośną

muzykę lub inne dźwięki,

d) jakiegokolwiek zachowania, które rażąco może zakłócać spokojny pobyt

i wypoczynek innym Gościom Ośrodka,

e) jakiegokolwiek zakłócania spokoju w trakcie obowiązywania ciszy nocnej,

f) samodzielnego rozpalania ognisk na terenie Ośrodka (także w miejscach do

tego wyznaczonych), bez uprzedniego uzyskania zgody recepcji Ośrodka,

g) używania dodatkowych, prywatnych urządzeń grzewczych, butli gazowych,

środków pirotechnicznych, petard itp. bez zgody recepcji Ośrodka.

5. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione przez Gości Ośrodka

w domkach/pawilonach/pokojach i poza nimi pieniądze, papiery wartościowe,

kosztowności lub inne wartościowe przedmioty, również te posiadające wartość

naukową lub artystyczną.

6. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za przywieziony przez Gości na teren Ośrodka

prywatny sprzęt wodny. Obowiązek zabezpieczenia tego sprzętu przed ewentualnym

zniszczeniem, uszkodzeniem lub kradzieżą spoczywa na właścicielu tego sprzętu.

O zamiarze przywiezienia na teren Ośrodka własnego sprzętu wodnego należy

poinformować recepcję Ośrodka z wyprzedzeniem, ponieważ może to być związane

z koniecznością wniesienia dodatkowych opłat np. za korzystanie z miejsca.

7. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku nie

zachowania przez Gości należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi

w momencie opuszczania domku/pokoju.

8. Pobyt w Ośrodku dzieci i młodzieży do lat 18 dozwolony jest wyłącznie wtedy, gdy

pozostają one pod opieką osób dorosłych, które biorą całkowitą odpowiedzialność

za ich czyny, jako ich opiekunowie, a także za wszelkie następstwa tych czynów

i zaistniałe sytuacje na terenie całego Ośrodka.

9. Pobyt dzieci na placu zabaw, basenie i boisku dozwolony jest jedynie pod opieką osób

dorosłych, które biorą za nie całkowitą odpowiedzialność, a także zobowiązują się do

przestrzegania wszelkich zasad korzystania z zainstalowanych tam urządzeń oraz

regulaminu placu zabaw i basenu.

10. Wszelkie odpady produkowane przez Gości podczas pobytu w Ośrodku należy

utylizować we własnym zakresie poprzez wynoszenie i umieszczanie ich

w pojemnikach na śmieci znajdujących się na terenie Ośrodka. Podobnie przed

opuszczeniem Ośrodka Goście są zobowiązani do uporządkowania zajmowanego przez

siebie domku/pokoju i miejsca wokół nich oraz wyniesienia wszelkich odpadów do

przeznaczonych na śmieci pojemników. Za jakiekolwiek odpady (śmieci) pozostawione

przez Gości w domku/pokoju, a stwierdzone w trakcie dokonywania odbioru

domku/pokoju przed wymeldowaniem Gościa z Ośrodka będą naliczane dodatkowe

opłaty związane z koniecznością usuwania ich przez personel Ośrodka, w szczególności

po stwierdzeniu pozostawienia przez Gości znacznej ilości tych odpadów (śmieci).

11. Wszystkich Gości prosimy o oszczędne korzystanie z energii, wody i innych mediów –

wspólnie dbajmy o nasze środowisko! W szczególności:

a) nie pozostawiamy włączonego oświetlenia wewnątrz domku/pawilonu/pokoju

kiedy nie przebywamy w jego wnętrzu,

b) upewniamy się podczas opuszczania domku/pokoju, że wszystkie zawory ujęć

wody w łazience i kuchni zostały należycie zamknięte.

12. Goście nie przestrzegający postanowień regulaminu Ośrodka, zakłócający spokój,

porządek lub korzystający z powierzonego mienia w sposób niezgodny z regulaminem

Ośrodka, mogą zostać z niego usunięci bez prawa do jakiegokolwiek zwrotu

poniesionych wcześniej opłat i bez prawa do jakichkolwiek odszkodowań

wynikających z faktu usunięcia Gości z Ośrodka. W stosunku do tych osób może zostać

wszczęte postępowanie na podstawie przepisów Kodeksu Karnego lub Kodeksu

Cywilnego.

13. Ośrodek nie odpowiada za niedogodności spowodowane przyczynami od niego

niezależnymi, np. przerwy w dostawie energii elektrycznej czy wody, bądź braku czy

zakłócenia sygnału TV.

14. Korzystanie z infrastruktury i wyposażenia Ośrodka przez Gości (np. plac zabaw dla

dzieci, basen, etc.) oraz innego sprzętu podczas pobytu na terenie Ośrodka jest

bezpłatne. Nie dotyczy to wypożyczalni rowerów oraz sprzętu wodnego, który to sprzęt

jest wynajmowany odpłatnie na podstawie odrębnego cennika.

IV. Zasady parkowania pojazdów

1. Wjazd na teren Ośrodka pojazdem silnikowym (dotyczy samochodów oraz motocykli)

dozwolony jest wyłącznie dla Gości Ośrodka.

2. Teren Ośrodka jest NIESTRZEŻONY. Ośrodek i właściciele terenu nie ponoszą

odpowiedzialności za pojazdy zaparkowane na terenie Ośrodka ani za znajdujące się

w nich mienie. Ośrodek nie odpowiada także za jakiekolwiek szkody spowodowane

przez osoby trzecie lub siły wyższe (np. wiatr, burza, woda, ogień, energia elektryczna,

itp.).

3. Parkowanie jest bezpłatne wyłącznie dla Gości Ośrodka podczas ich pobytu i tylko dla

maksymalnie 1 pojazdu silnikowego przypadającego na jeden pokój lub maksymalnie

2 pojazdów na domek.

4. Parkowanie dozwolone jest wyłącznie w miejscach parkingowych wyznaczonych do

tego celu.

5. Zabrania się parkowania pojazdów pod domkami/pawilonami, w pobliżu placu zabaw

oraz basenu a także wjazdu pojazdami na tereny zielone Ośrodka. Niniejszy zakaz nie

dotyczy osób niepełnosprawnych, które w uzgodnieniu z recepcją Ośrodka mogą

uzyskać zezwolenie na wjazd bądź parkowanie pojazdu w miejscach zabronionych.

6. Dopuszcza się wjazd pojazdem pod domek/pawilon w dniu przyjazdu i wyjazdu Gości,

za uprzednim uzyskaniem zgody personelu Ośrodka, w celu umożliwienia Gościom

Ośrodka rozpakowania/zapakowania rzeczy osobistych i przeniesienia ich z pojazdu

do domku/pawilonu/pokoju lub odwrotnie. Okres postoju pojazdu w takich celach, poza

wyznaczonymi na terenie Ośrodka obszarami parkingowymi, nie może przekraczać

1 godziny.

7. Całkowity zakaz parkowania obowiązuje na ciągach komunikacyjnych na terenie

Ośrodka.

8. Za parkowanie w miejscach zabronionych Ośrodek będzie pobierał dodatkowe opłaty

w wysokości 200 zł za każdy stwierdzony przypadek nie zastosowania się do zasad

parkowania pojazdów ustalonych w niniejszym regulaminie.

9. W przypadku konieczności opuszczenia Ośrodka lub wjazdu pojazdem na jego teren

w okresie obowiązywania ciszy nocnej, tj. po godz. 22:00 i przed godz. 6:00, należy

z wyprzedzeniem zgłosić ten fakt recepcji Ośrodka.

V. Zasady pobytu zwierząt

1. Zezwala się na pobyt w Ośrodku zwierząt domowych, z wyjątkiem zwierząt

agresywnych, chorych, jadowitych.

2. Zezwolenie na pobyt zwierząt (w tym także psów) w Ośrodku możliwe jest jedynie

po zgłoszeniu tego faktu recepcji Ośrodka i otrzymaniu stosownej zgody podczas

dokonywania rezerwacji pobytu lub najpóźniej w momencie przyjazdu i dokonywania

formalności meldunkowych

3. Właściciele zwierząt podczas pobytu w Ośrodku są zobowiązani do:

a) posiadania aktualnej książeczki szczepień zwierzęcia,

b) sprzątania nieczystości pozostawianych przez zwierzę,

c) zapewnienia swojemu zwierzęciu, we własnym zakresie, niezbędnych

warunków umożliwiających niezakłócony pobyt, np. legowiska lub

wyżywienia,

d) wyprowadzania zwierząt na spacery poza teren Ośrodka,

e) utrzymywania zwierząt (psów) wyłącznie na smyczy i w kagańcu.

4. W przypadku nie stosowania się do zasad określonych w pkt. 3 powyżej, właściciele

zwierząt będą zobowiązani do uiszczenia kary w wysokości 200 zł za każdy

jednorazowo stwierdzony przypadek nie stosowania się do powyższych zobowiązań.

5. Właściciele zwierząt ponoszą pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkodę

wyrządzoną przez zwierzęta podlegające ich nadzorowi.

6. Stanowczo zabrania się:

a) pobytu zwierząt na terenie placu zabaw, basenu, sanitariatów,

b) korzystania przez zwierzęta z mebli znajdujących się w

domkach/pawilonach/pokojach w charakterze legowiska.

UWAGA!

Stwierdzenie przez personel Ośrodka podczas odbioru końcowego domku/pokoju zniszczenia mebli

lub wyposażenia, zabrudzeń oraz pozostawionej sierści zwierząt, skutkować będzie nałożeniem

dodatkowej opłaty w wysokości 200 zł, za każdy zabrudzony element wyposażenia, przeznaczonej na

pokrycie kosztów wykonania usunięcia skutków zniszczenia /zabrudzenia.

VI. Postanowienia końcowe

1. Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych przez Ośrodek

usług, należy zgłaszać bezpośrednio w trakcie pobytu do recepcji Ośrodka. Skargi

wniesione po zakończeniu świadczenia usług nie będą rozpatrywane.

2. Regulamin Ośrodka podaje się do wiadomości poprzez:

 zamieszczenie go na stronie internetowej Ośrodka: www.uroczysko-borkow.pl

 udostępnienie Gościom podczas dokonywania czynnościach rezerwacyjnych oraz wyłożenie go

w każdym domku/pawilonie/pokoju.

3. Regulamin niniejszy obowiązuje od dnia 01.07.2019 r.

4. Dokonanie rezerwacji pobytu w Ośrodku jest jednoznaczne z akceptacją warunków

niniejszego regulaminu.

5. W sprawach organizacyjnych związanych z pobytem w Ośrodku nie objętych

niniejszym regulaminem, decyduje kierownictwo Ośrodka.

6. Integralną część niniejszego regulaminu stanowią załączniki:

Załącznik nr 1 – Warunki rezerwacji i anulacji pobytu.

Załącznik nr 2 – Regulamin basenu rekreacyjnego.

Załącznik nr 3 – Regulamin placu zabaw

Załącznik nr 1 do Regulaminu Ośrodka Wypoczynkowego Uroczysko

Warunki rezerwacji i anulacji pobytu

POTWIERDZENIE REZERWACJI ZAWIERA

1. Numer rezerwacji.

2. Dane Usługodawcy:

Ośrodek Wypoczynkowy „Uroczysko”, Słopiec Rządowy 43, 26-021 Daleszyce, zarządzany

przez PAMI A. Denkiewicz, P. Łukaszewski sp.j. z siedzibą w Poznaniu, ul. Sielska 17A,

60-129 Poznań, numer NIP 657-10-27- 610, Regon: 290607042, tel. +48 606-442-256,

e-mail: kontakt.uroczysko@gmail.com.

3. Nazwisko i imię Usługobiorcy.

4. Sposób kontaktu z Usługobiorcą (adres email, numer telefonu).

5. Długość pobytu: Ilość i rodzaj pokoi.

6. Nazwa oferty.

7. Cena oferty pobytu: (z wyszczególnieniem zawartych w cenie usług) Ceny przedstawione

przez Usługodawcę stanowią sumę ceny za domek lub pokój w pawilonie i ilości nocy oraz

liczby osób korzystających z usługi hotelowej. Cena za usługę zawierają podatek VAT.

Oferta może obejmować również inne świadczenia, wyszczególnione w opisie ceny oferty.

Za usługi nieobjęte zamówieniem (np. dodatkowe noclegi, usługi gastronomiczne itp.)

należność musi zostać uregulowana na miejscu przez Usługobiorcę.

8. Warunki i sposób zadatku: Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości

minimum 30 % wartości przewidywanego kosztu pobytu.

9. Rezerwację należy potwierdzić wpłatą zadatku, brak wpłaty spowoduje anulowanie

rezerwacji. Numer konta bankowego na które należy uiścić zadatek za pobyt w Ośrodku,

usługobiorca otrzymuje droga elektroniczną wraz z potwierdzeniem rezerwacji.

10. Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Usługobiorcę

odpowiedzialność ponosi Usługobiorca.

SPOSÓB ZAPŁATY

Płatności realizowane są bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji online lub dokonywane później

na rachunek bankowy. Rezerwacja uważana jest za dokonaną, wyłącznie po wpłaceniu zadatku

w wysokości wskazanej w pkt 8 powyżej.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji w zakresie

zakwaterowania, zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o Prawach Konsumenta.

ANULOWANIE REZERWACJI

1. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją

Ośrodka „Uroczysko” telefonicznie +48 606-442-256 lub mailowo kontakt.uroczysko@gmail.com.

2. Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bezkosztowa jeżeli została zgłoszona w sposób

określony w pkt 1) powyżej co najmniej na 5 dni przed planowanym przyjazdem do

Ośrodka „Uroczysko”.

3. Anulowanie rezerwacji jest bezkosztowe, jeżeli zostało zgłoszone w sposób określony w pkt

1) na co najmniej 5 dni przed planowanym przyjazdem do Ośrodka „Uroczysko”. W takim

przypadku – Usługodawca zwróci Usługobiorcy wpłacony zadatek na to samo konto

bankowe, z którego Usługobiorca dokonał przelewu zadatku na rachunek bankowy

Usługodawcy, w terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania pisemnej anulacji

rezerwacji z potwierdzeniem numeru konta bankowego na który dokonany ma zostać zwrot

zadatku.

4. W przypadku anulowania rezerwacji po terminie wskazanym w pkt 3) powyżej lub

w przypadku nie pojawienia się Usługobiorcy w Ośrodku „Uroczysko” w terminie

rozpoczynającym pobyt – zadatek w rozumieniu art. 394 k.c. ulega zatrzymaniu przez

Usługodawcę.

5. Skrócenie pobytu w Ośrodku „Uroczysko” jest traktowane jak rezygnacja po terminie

określonym w pkt 3) powyżej i wiąże się z uregulowaniem należności za cały deklarowany

czas pobytu.

REKLAMACJE:

1. Reklamacje Usługobiorca może przesyłać na adres e-mail: biurokielce@pami.pl; bądź

pisemnie na adres Usługodawcy.

2. Reklamację należy składać nie później niż w ciągu 7 dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna

reklamacji.

3. Każda reklamacja winna zawierać krótki opis problemu będącego podstawą złożenia

reklamacji, datę i godzinę jego wystąpienia oraz oznaczenie Usługobiorcy.

4. Usługodawca dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 30

dni od dnia ich otrzymania przez Usługodawcę. O wyniku rozpatrzenia reklamacji

Usługobiorca zostanie niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem poczty e-mail

na adres podany w zgłoszeniu reklamacji.

Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z niniejszą Umową będą rozstrzygane przez

właściwe sądy powszechne.

DANE OSOBOWE

Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest PAMI A. Denkiewicz,

P. Łukaszewski sp.j. z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Sielskiej 17A, kod pocztowy 60-129,

który przetwarza Pana/Pani dane osobowe — w celach związanych z realizacją zawartej umowy

– w oparciu o przepisy Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679

z dnia 27 kwietnia 2016 r. – RODO. Dane osobowe będą wykorzystywane zgodnie z naszą

Polityką Prywatności, z którą można zapoznać się na stronie internetowej www.uroczysko-borkow.pl

Załącznik nr 2 do Regulaminu Ośrodka Wypoczynkowego Uroczysko

Regulamin Basenu Rekreacyjnego

Strefa Basenu Rekreacyjnego wchodzi w skład Ośrodka Wypoczynkowego Uroczysko

zarządzanego przez PAMI A. Denkiewicz, P. Łukaszewski sp. j., ul. Sielska 17A, 60-129

Poznań i na jej obszarze obowiązuje Regulamin Ośrodka oraz niniejszy regulamin Basenu

Rekreacyjnego.

1. Basen rekreacyjny dostępny jest codziennie w godzinach 9.00.-.18.00.

2. Teren Basenu objęty jest całodobowym monitoringiem wizyjnym z zapisem

elektronicznym.

3. Monitoring prowadzony jest w sposób nienaruszający dóbr osobistych oraz godności

osób korzystających z Basenu.

4. Nagrania monitoringu mogą być podstawą do wyciągnięcia konsekwencji w stosunku

do osób niestosujących się do zapisów regulaminów obowiązujących w obiekcie.

5. Zarządzający obiektem zastrzega sobie prawo do czasowego lub całkowitego

ograniczenia dostępu do Basenu.

6. W skład Basenu wchodzi:

a) Niecka Basenu – głębokość wody 130 cm

b).Schody na taras wokół basenu oraz miejsce wypoczynku na tarasie

c).Teren bezpośrednio przyległy do basenu

7. Opłata za wstęp na Basen Rekreacyjny dotyczy osób niezameldowanych w Ośrodku.

Opłata pobierana jest w recepcji Ośrodka zgodnie z obowiązującym Cennikiem.

Po dokonaniu opłaty Klient otrzymuje papierową, wodoodporną opaskę

identyfikacyjną na nadgarstek, która upoważnia do całodziennego i jednorazowego

skorzystania z basenu.

8. Goście Ośrodka mają możliwość korzystania z Basenu Rekreacyjnego bez wnoszenia

opłat.

9. Brak opaski identyfikacyjnej u osoby przebywającej na terenie Basenu jest traktowany

jako nieuprawnione korzystanie z Basenu i będzie się wiązało z koniecznością

wykupienia całodziennego pobytu w Strefie Basenowej.

10. Na żądanie klienta wystawiana jest faktura VAT w ciągu 7 dni.

11. Opłata wstępu na Basen jest równoznaczna z zapoznaniem i zaakceptowaniem

zapisów regulaminów.

12. Osoby przebywające w obrębie Basenu zobowiązane są do bezwzględnego

przestrzegania Regulaminów oraz do podporządkowania się poleceniom personelu

Ośrodka.

13. Dzieci do lat 13 mogą przebywać na Basenie wyłącznie pod opieką osoby

pełnoletniej.

14. Dzieci do lat 3 mogą korzystać z Basenu wyłącznie w stroju zabezpieczającym przed

zanieczyszczeniem wody /specjalna pieluszka/.

15. Podczas korzystania z Basenu obowiązuje strój kąpielowy:

a. Dla kobiet strój jedno lub dwuczęściowy.

b. Dla mężczyzn spodenki kąpielowe o maksymalnej długości do połowy uda.

16. Długie włosy należy mieć upięte.

17. W obrębie Basenu zabrania się:

a) Wchodzenia do wody po spożyciu alkoholu lub substancji o podobnym

oddziaływaniu

b) Wchodzenia z widocznymi zmianami skórnymi, ranami

c) Pozostawiania bez opieki dzieci do lat 13

d) Wnoszenia oraz spożywania alkoholu lub substancji o podobnym

oddziaływaniu

e) Palenia tytoniu

f) Żucia gumy

g) Skoków do wody z brzegów zabudowy niecek basenu

h) Biegania

i) Zanieczyszczania wody oraz terenu wokół basenu

j) Niszczenia mienia

k) Wszczynania fałszywych alarmów

l) Rezerwowania i przenoszenia leżaków poza wyznaczoną strefę.

18. Zarządzający Basenem - nie ponoszą odpowiedzialności za zdarzenia powstałe

w wyniku niewłaściwego korzystania z Basenu oraz nieprzestrzegania Regulaminu

a także za rzeczy pozostawione na terenie Basenu.

19. Osoby korzystające z Basenu ponoszą odpowiedzialność materialną za wyrządzone

szkody do pełnej wysokości.

20. Przed wejściem na Basen należy zapoznać się z Regulaminem.

21. Osoby naruszające Regulamin, porządek publiczny, dobre obyczaje, stwarzające

zagrożenie dla zdrowia lub życia jak również niestosujące się do zaleceń pracowników

mogą zostać usunięte z terenu Basenu bez prawa zwrotu pobranych opłat. W stosunku

do tych osób może zostać wszczęte postępowanie na podstawie Kodeksu Karnego lub

Kodeksu Cywilnego.

22. Telefony ALARMOWE:

a) POLICJA - 997

b) STRAŻ POŻARNA – 998

c) POGOTOWIE RATUNKOWE – 999

d) TELEFON ALARMOWY - 112

Załącznik nr 3 do Regulaminu Ośrodka Wypoczynkowego Uroczysko

Regulamin Placu Zabaw

Administratorem placu zabaw jest PAMI A. Denkiewicz, P. Łukaszewski sp.j., ul. Sielska

17A, 60-129 Poznań.

1. Plac zabaw czynny jest w okresie kwiecień - październik w godzinach 8:00 - 22:00.

2. Podczas korzystania z urządzeń zabawowych dzieci powinny pozostawać pod opieką

dorosłych.

3. Plac zabaw wyposażony został w urządzenia zabawowe przeznaczone dla dzieci

w wieku od 3 do 12 lat.

4. Korzystanie z poszczególnych urządzeń zabawowych winno być dostosowane do

rozwoju psycho-fizycznego dziecka. Oceny winien dokonać rodzic/opiekun dziecka.

5. Wyposażenie placu zabaw powinno wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem.

6. Rodzice/opiekunowie dzieci winni pamiętać o odpowiedzialności prawnej za

ewentualne szkody wyrządzone przez dzieci na osobach lub mieniu.

7. Na terenie placu zabaw ZABRANIA SIĘ:

- picia alkoholu i palenia papierosów

- niszczenia roślinności

- wprowadzania psów

- jazdy na rowerze

- gry w piłkę

- wchodzenia na dachy i górne elementy konstrukcji

- korzystania z huśtawek przez więcej niż jedno dziecko na jedno miejsce

8. Na placu zabaw nie wolno śmiecić. Prosimy o wrzucanie odpadków do koszy na

śmieci.

9. PAMI sp.j. nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w trakcie korzystania

z obiektu. Użytkownicy korzystają z placu zabaw na własną odpowiedzialność

i odpowiadają materialnie za wyrządzone przez nich szkody.

Dyrektor

Ośrodka „UROCZYSKO”

TELEFON ALARMOWY 112

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!