7
Dodał: Ponad rok temu
Niestety nie mogę zgodzić się z dobrymi opiniami poprzednich gości tego apartamentu. Po wejściu do apartamentu na każdym kroku były pozostawione kartki z instrukcją użytkowania telewizora, lodówki a nawet żaluzji. Po wejściu do łazienki okazało się,że nie ma ani dozownika na mydło ani samego mydła. Nie było również suszarki do włosów oraz mikrofalówki. Jeśli chodzi standard apartamentu to również nie był najwyższy - bywaliśmy w dużo lepszych. Właścicielka nie zgodziła się na przedłużenie doby o godzinę, zasugerowała że będziemy musieli zapłacić za następną dobę jeśli opuścimy apartament o 11 zamiast o 10. Mało proklienckie podejście do klienta żeby nie powiedzieć PRL-owskie. Jeśli chodzi o plusy to lokalizacja - bliskość dworca oraz czystość apartamentu ale to raczej powinien być standard. Niestety nie skorzystamy ponownie.
Wyjazd: rodzinny

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Polecam:

  • na szkolenie, konferencję

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    6/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    6/10
  • zgodność z ofertą:
    8/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Dzien dobry Pani Kamilo.
Uprzejmie informuję, iż opis apartamentu i jego wyposażenia należy czytać przed bukowaniem a nie po pobycie.Jeśli chodzio mikrofalówkę jest mi niezmiernie przykro, iż nie zauważyła Pani, że w zabudowie kuchennej jest piekarnik z funkcją mikrofali. Ale to na pewno Pani niedopatrzenie bo nie sądzę, iż jest Pani po prostu złośliwa. :-)
Co do godzin pobytu. Są one ściśle określone i też opisane w ogłoszeniu. Mam nadzieję, że jest Pani w stanie zrozumieć, iż Pani sprzątająca nie jest w stanie posprzątać obiektu w 5 minut.
Serdecznie pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!