Dom na Skarpie (obiekt 163105)
Wraz w partnerem byliśmy gośćmi w domu na skarpie (3 noce w listopadzie 2021r) . Zarezerwowaliśmy apartament rodzinny na II piętrze , ponoć był to jedyny wolny w wybranym terminie. Cena okazała się bardzo korzystna 350zl za noc , informacja na stronie to ok 500 zł . Nie zastanawialiśmy się zbyt długo i dokonaliśmy rezerwacji. Apartament na pierwszy rzut oka był ok. Duży, ładny widok z okna, dość dobrze wyposażony . I na tym koniec
Po pierwszej nocy zauważyliśmy kilka małych krostek na ciele, wyglądały jak ugryzienia meszki, komara... Nic nie wzbudziło naszego niepokoju. Takie rzeczy się zdarzają. Kolejna noc i powtórka z rozrywki . Tylko nie było to już kilka małych ugryzień 😐 zaczęło się swędzenie, pieczenie. Założyliśmy że mamy jakieś komary w pokoju ..nic innego nie przyszło nam do głowy. Postanowiliśmy zmienić sypialnię na ostatnią noc. .. to jak wyglądało moje ciało po ostatniej nocy przechodzi wszelkie pojęcie. Ręce, szyja, nogi.. całe ciało pogryzione. Podczas pakowania odkryliśmy dziwne małe robaki chodzące po naszych torbach i ubraniach 🤦♀️😐
Szybko szukamy w internecie co to jest i mamy to .. PLUSKWY !!! 😐😐
Finał był taki że straciliśmy 1050 zł za nocleg, zmuszeni byliśmy wyrzucić większość ubrań, auto przeszło podwójne sprzątnie i dezynfekcję. I wraz była obawa że to coś przywieziemy do domu.
Na naszą informację do właścicieli obiektu o tej sytuacji dostaliśmy informację zwrotną że to nie możliwe bo byli w apartamencie i sprawdzili "nic nie widać" i że trzeba było powiedzieć po pierwszej nocy.. tylko że po pierwszej nocy nie przyszło nam go głowy że mamy do czynienia z PLUSKWAMI. Jeździmy w różne miejsca, zawsze staramy się wynajmować apartamenty o wyższym standardzie, nie mieliśmy nigdy doczynienia z czymś takim. Kiedyś najwidoczniej musi być ten pierwszy raz.
Tak czy inaczej NIE POLECAMY
Ból, pieczenie, leczenie ,niestety blizny, straty materialne.. taką mamy pamiątkę z wizyty w domu na skarpie
Wyjazd: w parze
Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii
Ocenił standard:
-
pokoje:2/10
-
obsługa:2/10
-
jakość do ceny:2/10
-
zgodność z ofertą:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Dziękujemy za wystawioną opinię. Zawsze dokładamy największych starań, aby Goście czuli się u nas dobrze. Przykro nam, że spotkała Państwa taka sytuacja. Opisany szkodnik jest bardzo łatwo przenoszony przez ludzi z miejsca w miejsce, dlatego nie zawsze jego obecność wiąże się z nieodpatrzeniem czy standardem wynajmowanego obiektu. Ze swojej strony informujemy, że dom jest pod stałą kontrolą firmy z obszaru dezynfekcji i dezynsekcji, a także firmy sprzątającej. Rabat cenowy, o którym Pani wspomina był spowodowany tym, że jako para wynajęliście Państwo apartament 6-osobowy o wyższej cenie.