Po rozmowie, jak nam się wydawało z właścicielką, wpłaciliśmy zaliczkę na apartament Tatry. Po przyjeździe na miejsce późnym wieczorem okazało się, że będziemy ulokowani w innym apartamencie, należącym do kogoś zupełnie innego, ponieważ Tatry były już wcześniej wynajęte, o czym nas nie poinformowano. Apartament okazał się fatalny. Stan kanapy i krzeseł był szokujący: brud, plamy, zacieki... Dywanik w łazience niewyprany po poprzednich użytkownikach. Łóżeczko turystyczne dla dziecka uszkodzone, samo się składało... Poprosiliśmy Panią rezydentkę o zwrot zaliczki i byliśmy zmuszeni poszukać sobie innego hotelu tuż przed północą. Dzieci, w tym dwulatek, były bardzo wymęczone tą sytuacją. My też. Szczerze nie polecam tych apartamentów, ponieważ właścicielka okazała się wyjątkowo nieuczciwa w stosunku do klienta.
Wyjazd: rodzinny
8 osób oceniło opinię jako pomocną
Ocenił standard:
-
pokoje:2/10
-
łazienki:2/10
-
obsługa:6/10
-
lokalizacja:8/10
-
jakość do ceny:2/10
-
zgodność z ofertą:2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Osoba wystawiająca tę opinię musiała mieć dwie oferty do wyboru, bo kto przyjeżdżając o godz. 22,00 do apartamentu z malutkim dzieckiem w środku zimy nagle go odrzuca i jedzie dalej niby szukać innego lokum? Trzeba znaleźć powód, żeby pojechać do drugiego apartamentu. Zmęczone dziecko kiedy weszło do apartamentu w bucikach elegancko zaczęło deptać po kanapie oraz krzesłach i narobiło mnóstwo brzydkich śladów. Poza tym będąc dosłownie dwie minuty w apartamencie zdążyła go pani ocenić negatywnie łącznie z nowym dopiero co zakupionym łóżeczkiem turystycznym? Po Państwa krótkim pobycie pozostało bardzo niemiłe wrażenie i konieczność wypranie tapicerki krzeseł oraz kanapy. Poza tym opinia nie dotyczy apartamentów TATRY i SARNIA SKAŁA a apartamentu ORLIK nie będącego w ofercie. Odsyłam do wystawionych nam opinii w innych portalach turystycznych.