Regulamin obiektu

REGULAMIN

obiektów noclegowych Akademickiego Centrum Hotelowego, znajdującego się pod adresem ul. Armii Krajowej 9-9A w Krakowie, będącego jednostką Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

§1

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Akademickiego Centrum Hotelowego i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez wypełnienie i podpisanie karty rejestracyjno-meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt/usługę w ACH.

2. Dokonując czynności wymienionych w punkcie 1, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego Regulaminu.

3. Regulamin dostępny jest w Recepcji a także na stronie internetowej, dostępnej pod adresem http://ach.up.krakow.pl.

3. Gość Akademickiego Centrum Hotelowego ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku zauważonych uchybień w jakości świadczonych usług. Reklamacje przyjmuje w danym obiekcie Recepcja.

§2

1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie wypełnionej karty rejestracyjno-meldunkowej.

2. Dokonując rezerwacji poprzez strony www, e-mailem lub telefonicznie Gość wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Usługodawcy.

3. Jeśli Gość życzy sobie fakturę, należy fakt ten zaznaczyć na karcie rejestracyjno-meldunkowej poprzez wpisanie danych firmy wraz z NIP-em.

4. O wszelkich usterkach powstałych w pokoju w czasie pobytu, Gość powinien niezwłocznie poinformować Recepcję. Za usterki powstałe z winy Gościa będzie pobierana adekwatna

rekompensata pieniężna. Jeżeli Gość nie zgłosi zauważonej usterki zaraz po zameldowaniu się, będzie traktowana, jako powstała z winy Wynajmującego.

5. Przedmioty pozostawione przez Gościa po opuszczeniu ACH mogą zostać odesłane pod wskazany adres i na jego koszt. W innym przypadku, po pięciu dniach od daty wyjazdu Gościa z obiektu, obsługa postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.

6. Akademickie Centrum Hotelowe nie odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną pozostawionych w pokoju.

7. ACH zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości lub gabarytach większych od skrytek depozytowych.

8. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niebędących na wyposażeniu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych.

9. W trosce o Państwa bezpieczeństwo na terenie obiektu zostały zainstalowane instalacje wykrywania i sygnalizacji pożaru. W związku z tym zakazuje się na terenie całego obiektu: palenia papierosów, e-papierosów i innych wyrobów tytoniowych, kadzidełek, świec i stosowania innych produktów generujących dym, wszelkich przedmiotów tlących się, z otwartym ogniem, generujących dym widzialny i niewidzialny.

10. W przypadku uruchomienia przez Gościa czujnika alarmu przeciwpożarowego lub nieuzasadnionego uruchomienia alarmu przeciwpożarowego – poprzez zbicie szybki alarmowej systemu p.poż na terenie obiektu – ACH naliczy opłatę w wysokości 500 zł. W przypadku gdy na skutek uruchomienia przez Gościa w/w systemu sygnalizacji p.poż. nastąpi przyjazd Jednostki Straży Pożarnej, Gość pokrywa wszystkie koszty akcji z tym związanej, w tym mandat wystawiany przez Dowódcę Jednostki Straży Pożarnej przybyłej do Hotelu na skutek czynności sprowokowanych przez Gościa.

11. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność Akademickiego Centrum Hotelowego zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszty.

12. Na terenie ACH obowiązuje całkowity zakaz przyjmowania środków narkotyzujących, substancji psychotropowych, jakichkolwiek innych substancji i spożywania alkoholu.

13. Na terenie ACH za opiekę nad dziećmi odpowiadają rodzice, a w przypadku grup turystycznych/szkolnych ich opiekunowie/nauczyciele.

14. Ze względów bezpieczeństwa, przestrzenie ogólnodostępne zewnętrzne, jak i wewnętrzne obiektu; np. korytarze, hall główny, pomieszczenie depozytowe, parking; objęte są

całodobowym monitoringiem (kamery nagrywają obraz w sposób ciągły). Przebywanie na terenie ACH jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci wizerunku. Konsekwencją odmowy udostępniania tych danych jest brak uprawnienia do przebywania na terenie Akademickiego Centrum Hotelowego.

§3

1. Rezerwacji w ACH można dokonywać on-line na portalach rezerwacyjnych, drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie.

2. Rezerwacja uznaje się za skuteczną po jej potwierdzeniu lub w sposób automatyczny przez portale rezerwacyjne.

3. Ceny obowiązujące w obiektach ACH podane są w PLN i zwierają 8% VAT, zgodnie z Zarządzeniem nr KU.D.0211.12.2022.

4. Wpłacone przedpłaty za grupy turystyczne do wysokości 50% wartości całej rezerwacji nie podlegają zwrotowi (wysokość zaliczki jest ustalana indywidualnie).

5. W przypadku braku wpływu zaliczki/zadatku (jeśli był uzgodniony i wymagany) na konto bankowe w terminie ustalonym indywidualnie, rezerwacja ulega anulowaniu.

6. Pozostałą część należności (poza dokonaną przedpłatą) za pobyt grupy można zapłacić przelewem lub na miejscu gotówką bądź kartą bankową, jednak nie później niż w dniu zameldowania.

7. Ostateczne potwierdzenie zmniejszenia ilości pokoi/osób dla grup, należy zgłosić najpóźniej na 7 dni przed przyjazdem. Zmiany podane w późniejszym terminie nie będą skutkować obniżeniem kosztów rezerwacji.

8. Opłata za pobyt jest pobierana od Gościa najpóźniej w dniu przyjazdu do obiektu – w chwili zameldowania z góry za cały okres pobytu.

9. W celu usprawnienia zameldowania dużych grup turystycznych, przed przyjazdem do ACH, Organizator powinien dostarczyć imienną listę uczestników z podziałem na konkretne pokoje.

10. Dzieci w wieku do 6 lat przebywają w ACH bezpłatnie w ramach wynajmowanego pokoju. Nie ma możliwości dostawek łóżeczek dziecięcych do wynajmowanego pokoju.

11. W obiekcie nie ma możliwości zameldowania osób podróżujących ze zwierzętami.

12. Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie, jeśli ACH będzie dysponowało wolnymi miejscami w nowo proponowanym terminie. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie.

13. Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa a Gość/Klient odstąpił od umowy/anulował rezerwację, bądź nie wykonał umowy (brak przyjazdu), ACH uprawnione jest do potrącenia wpłaconej zaliczki, bądź obciążenia opłatą 50%, ale nie niższą niż za 1 dobę pobytu.

14. Jeśli Klient odstępuje od umowy z własnej winy ponosi 50% kosztu rezerwacji.

15. Zmiana lub anulacja rezerwacji przez ACH jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie pokoju przez jakikolwiek organ władzy państwowej, strajki, wojny i zamieszki oraz nieoczekiwane pozbawienie obiektu prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas ACH zobowiązane jest wyłącznie do zwrotu wpłaconego zadatku.

16. W przypadku rezygnacji z trwającego pobytu gość nie ma podstawy domagać się zwrotu za rozpoczętą dobę hotelową.

§4

1. Pokoje w ACH wynajmowane są na doby hotelowe.

2. Doba pobytu trwa od godziny 14:00 do godziny 10:00 następnego dnia.

3. Gość ACH nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres za który uiścił należną opłatę za pobyt.

4. Możliwość wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego opuszczenia pokoju należy uzgodnić z Recepcją.

5. Zatrzymanie pokoju bez uzgodnień z Recepcją po godzinie 10:00 będzie traktowane jako przedłużenie pobytu.

6. Gość zobowiązuje się do eksploatacji pokoju zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z pokoju jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji.

7. Pokoje hotelowe sprzątane są codziennie lub wedle preferencji Gościa. Serwis sprzątający w niedziele i święta na życzenie Gościa.

7. Palenie w pokojach i na balkonach, jak i na terenie całego ośrodka jest całkowicie zabronione. Klient niestosujący się do zakazu zostanie obciążony opłatą 500 zł za odświeżenie pomieszczeń, sprzętu oraz pranie firan.

8. Gość jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć pokój w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych i pozostawienie klucza w Recepcji.

9. Gość zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w pokoju ponad tę, która została określona w formularzu rezerwacyjnym i na karcie rejestracyjno-meldunkowej.

10. W przypadku naruszenia zasad określonych w punkcie 9, Zarządca jest uprawniony do pobrania należnego wynagrodzenia za pobyt osoby niezgłoszonej.

11. W przypadku wyjątkowo rażącego naruszenia zasad niniejszego Regulaminu, ACH jest uprawnione do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Gościa wraz z osobami mu towarzyszącymi z pokoju w asyście Policji.

12. Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej (od 22:00 do 6:00).

13. Organizowanie imprez towarzyskich w pokoju jest zabronione. Za zorganizowanie imprezy towarzyskiej, uciążliwej dla innych Gości, Recepcja może pobrać opłatę dodatkową w wysokości 500 zł.

14. W przypadku zgubienia lub uszkodzenia klucza, Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 200 zł.

15. Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.

16. W dniu zakończenia pobytu, klucz do pokoju powinien zostać zwrócony do Recepcji do godz. 10:00, co jest równoznaczne z wymeldowaniem się z obiektu.

17. Uczestnicy grup zorganizowanych, którzy wymeldowują się z ACH, powinni oddać klucze w Recepcji odpowiednio wcześniej, aby personel ACH wraz z Opiekunem grupy mógł zweryfikować stan pokoi oraz ilość oddanych kluczy.

18. Znajdujące się wokół obiektu miejsca parkingowe są miejscami bezpłatnymi dla Gości ACH. Na terenie obiektu funkcjonuje monitoring zewnętrzny, jednak ACH nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie bądź kradzież samochodu lub innego pojazdu pozostawionego przez Gościa.

§5

Wszelkie spory związane z realizacją niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku niemożności porozumienia, spory rozstrzygać będzie sąd miejscowy właściwy dla siedziby ACH.


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!