Regulamin obiektu

Regulamin rezerwacji i wynajmu Domku nad  Gołdopiwem

By wynajem domków stał się przyjemnym i niezapomnianym wspomnieniem z pobytu prosimy wszystkich naszych gości o zapoznanie się z regulaminem.

I.Postanowienia ogólne

1.Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu domków letniskowych.Dokonanie  rezerwacji  jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. W momencie dokonania rezerwacji (wpłacenia 500zł zadatku ) umowę najmu uważa się za zawartą.

II.Rezerwacjai zasady płatności

2.Zapytania w sprawie rezerwacji można dokonać telefonicznie lub mailem rezerwację wstępną (telefoniczną lub mailową) należy potwierdzić wpłacając na:

Oksana Małańczuk 

Jeziorowskie 20

11-612 Kruklanki 

Nr konta: PKO 92 1140 2004 0000 3702 8339 8123

kwotę zadatku, o którym mowa w pkt. 1 w ciągu 2dni (liczy się data zaksięgowania na koncie odbiorcy)od chwili zgłoszenia rezerwacji. Brak wpłaty w powyższym terminie spowoduje anulowanie rezerwacji wstępnej.

W tytule przelewu należy wpisać:

•Imię i nazwisko osoby dokonującej rezerwacji,

•uzgodniony termin pobytu,

•liczbę osób,

•nr telefonu,

•adres mailowy,

3.Wpłata zadatku przez Wynajmującego oznacza, że akceptuje on przedmiotowy regulamin najmu.

4. Całą kwotę za pobyt Wynajmujący wpłaca gotówką w dniu przyjazdu przy pobieraniu kluczy.

   W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja wysokości 500zł, która zostanie zwrócona po oględzinach domku przez właściciela w dniu wyjazdu.

5. W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Wynajmującego, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana. 

6. W przypadku rezygnacji z pobytu z przyczyn niezależnych od właściela domku, zadatek nie podlega zwrotowi.

7. Zmiana terminu rezerwacji przez Wynajmującego jest możliwa bez utraty zadatku, tylko po uzgodnieniu z włascicielem domku, przy uwzględnieniu wolnych miejsc.

8. Umowa zawarta pomiędzy Właścicielem Domku a Wynajmującym obejmuje tylko i wyłącznie wynajem domku. Nie obejmuje dojazdu, wyżywienia oraz organizacji czasu pobytu.

III.Obowiązki Wynajmującego i zakwaterowanie

9. Zakwaterowanie w terminie wakacyjnym letnim, następuje po godz. 16.30 w dniu przyjazdu i kończy się do godz. 10.00 w dniu wyjazdu, chyba, że inaczej uzgodniono z Właścicielem Domku.

10.Zakwaterowanie poza sezonem letnim następuje w porach obustronnie uzgodnionych.

11.Wynajmujący zobowiązany jest do poinformowania Właściciela najpóźniej jeden dzień przed przyjazdem, jeżeli godzina przyjazdu jest inna niż w punkcie wyżej (godz. 16:30).

12.W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę, Wynajmujący zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy.

13. Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje w Domku w obecności Właściciela lub osoby upoważnionej. Prosimy o wcześniejsze zgłaszanie Właścicielowi godziny wyjazdu, w celu umożliwienia sprawnego odbioru domku. 

14. W przypadku zgubienia kluczy do Domku Wynajmujący zobowiązani są do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł.

15. Wynajmujący nie może użyczać albo oddawać domku w podnajem innym osobom.

16. Liczba osób mających zamieszkać w Domku  jest ograniczona do podanej w ofercie. Wynajmujący jest zobowiązany do przedstawienia danych osób korzystających z wynajmowanego przez niego  obiektu. W przypadku przekroczenia deklarowanej w karcie zgłoszeniowej liczby osób korzystających z Domku  (bez zgody i wiedzy właściciela lub osoby upoważnionej), Właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy zewszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.

17. Cena usług świadczonych przez Właściciela Domku nie obejmuje ubezpieczenia. Z usług korzystają Wynajmujący na własne ryzyko. Właściciel Domku nie odpowiada za doznane urazy, szkody i zniszczenie mienia (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagaży, wartościowych przedmiotów, kradzież samochodów pozostawionych na parkingu (parking niestrzeżony)itp. w czasie całego pobytu.

18. Rodzice małych dzieci mają obowiązek zaopatrzyć się w nieprzemakalne maty, aby zabezpieczyć materac (na którym śpią dzieci) przed zamoczeniem i zabrudzeniem, w przeciwnym razie pokrywają koszty zniszczeń i czyszczenia.

19. Wynajmujący po przyjeździe, ale przed wprowadzeniem się zobowiązany jest odebrać Domek, tzn. sprawdzić meble, okna, kabinę prysznicową i pozostałe urządzenia znajdujące się w Domku.

20. Uwagi,co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłosić natychmiast do Właściciela.

21. Brak uwag ze strony Wynajmującego,co do takich uszkodzeń do końca dnia tj. do godz. 22:00 po otrzymaniu kluczy oznacza, że Wynajmujący nie ma zastrzeżeń, co do całego lokalu, a wszystkie urządzenia i meble znajdują się w ilości zgodnej z zestawieniem wyposażenia i w dobrym stanie.

22. Wynajmujący odpowiada finansowo za szkody powstałe z jego winy w Domku w czasie jego pobytu i wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń, uzupełnienie braków w wyposażeniu lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt lub do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu gotówką na ręce Właściciela lub osoby upoważnionej. Właściciel uszkodzonego mienia decyduje o sposobie zadość uczynienia.

23. Wszelkie usterki sprzętu oraz mienia wynikłe z użytkowania prosimy zgłaszać niezwłocznie dla właściciela.

IV.Użytkowanie domku podczas pobytu

24. W Domku Letniskowym obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej, wszelakie próby palenia tytoniu w Domku będą mogły skutkować natychmiastowym zerwaniem umowy bez możliwości odzyskania pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.

25. Parkowanie samochodów jest możliwe tylko w wyznaczonym specjalnie do tego celu miejscu lub innym wskazanym przez Właściciela. Zabrania się mycia pojazdów samochodowych na terenie domku.

26. W przypadku, gdy Wynajmujący w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Wynajmującemu pobytu w Domku i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.

27. Jeśli wskutek wykroczenia przeciwko ciszy nocnej obowiązującej od godziny 22:00 do 7:00 Właściciel lub osoba uprawniona zostanie zmuszona do uzasadnionej interwencji wezwania policji, Właściciel ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.

28. Wynajmujący ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody i urządzeń elektrycznych stanowiących wyposażenie obiektu i zgłaszać ich każde zauważone nieprawidłowości.

29. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w Domku zabrania się:

• używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie będących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych

• wnoszenia łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.

• rozpalania  ogniska lub  grilla oraz używania otwartego ognia pozamiejscem  do  tego przeznaczonym.

• nie dopuszcza się rozpalania grilla na drewnianym balkonie.

30. Wynajmujący nie ma prawa bez wcześniejszej pisemnej zgody Właściciela obiektu,dokonywać jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian w Domku. Okonieczności dokonania napraw lub nakładów Wynajmujący zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Właściciela obiektu.

31. Wynajmujący ponosi odpowiedzialnośćza  ewentualne  szkody  spowodowane  przez  osoby  mu towarzyszące.

32. Wynajmujący zobowiązany jest do utrzymywania porządku w Domku, a także do zwrotu Domku w stanie zastanym, co obejmuje przed wyjazdem w szczególności: pozostawienie umytych sprzętów kuchennych, posprzątanie zajmowanego domku z tarasem włącznie z wyniesieniem śmieci. Nie dostosowanie się do powyższego skutkuje zapłatą rekompensaty w postaci pozostawionej kaucji tytułem końcowego sprzątania Domku Letniskowego.

33. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu.



Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!