Anna
2
Dodał: Ponad rok temu
o godzinie 15 pytam o dostępność pokoju na dziś, okazuje się że jest dostępny, ale niemiła pani nie zarezerwuje go dla mnie bo nie zdążę wpłacić zaliczki... bardzo niemiłe i nieprofesjonalne podejście do klienta, ceny też wyższe od podanych na stronie... przykre, ale jak to mówią chytry zawsze traci, pewnie pokój zostanie niewykorzystany.
Wyjazd: rodzinny

3 osoby oceniły opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • obsługa:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Opinia nieuzasadniona. Jeśli Pani dzwoni danego dnia i mówi że przyjedzie o 23 godz w nocy bez wypłacenia zaliczki. To jakim Pani jest gwarantem? Mila Pani pokoje są rezerwowane na bieżąco po obligatoryjnej wpłacie zaliczki.
Pozdrawiam serdecznie

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!