Regulamin obiektu

§1 Postanowienia ogólne

Goście przebywający w Apartamentach Stołowych proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku


§2 Rezerwacja i zasady płatności

1 Doba noclegowa trwa od godz. 15:00 w dniu przyjazdu do godz. 10:00 dnia następnego.

2 Odbiór kluczy odbywa się w obecności Administratora Obiektu, w wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość automatycznego pobrania kluczy przez Gościa.

3 Zdanie kluczy odbywa się wyłącznie w obecności Administratora Obiektu.

4 Rezerwacji można dokonać telefonicznie w każdy dzień pod numerem 667 223 832, bądź drogą mailową apartamenty.stolowe@gmail.com

5 Po zabukowaniu terminu Gość otrzymuje drogą mailową wstępną rezerwację zawierającą warunki oraz informację niezbędne do dokonania wpłaty zaliczki.

6 Rezerwacja apartamentu obowiązuje od momentu wpłaty zaliczki w terminie 3 dni w wysokości podanej w wiadomości.

7 Rezygnacja z całości lub części pobytu, późniejszy przyjazd czy wcześniejsze opuszczenie domków, nie uprawnia do zwrotu wpłaconej zaliczki.

8 Wpłaty pozostałej należności należy dokonać najpóźniej w dniu przyjazdu gotówką.

9 Wpłata zaliczki za pobyt jest równoznaczna z akceptacją warunków regulaminu, stanowiącego umowę między stronami.

10 Za zgubienie klucza do apartamentu naliczamy opłatę w wysokości 50,00 zł za 1 sztukę.


§3 Obowiązki Wynajmującego i zakwaterowanie

1 Przy meldunku należy okazać ważny dokument tożsamości ze zdjęciem.

2 Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w rezerwacji.

3 W przypadku stwierdzenia większej liczby osób zamieszkujących w apartamencie, które nie zostały zgłoszone Właściciel ośrodka może doliczyć dodatkową opłatę.

4 Osoby niezameldowane mogą przebywać na terenie ośrodka po uprzednim zgłoszeniu lecz nie dłużej niż do godz. 22:00.

5 Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań spowodowane skutkami siły wyższej rozumianej jako działania zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia np. chwilowe braki ze strony dostawców wody, prądu itp.

6 Każdy z Gości zobowiązany jest dbać o stan i wyposażenie apartamentów. O powstałych szkodach należy niezwłocznie zawiadomić obsługę. Za powstałą z winy gości szkodę lub braki w wyposażeniu domku, goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.

7 Zabrania się samodzielnych napraw, modernizacji sprzętu będącego na wyposażeniu domków

8 W związku z ponoszeniem przez Rodziców lub innych opiekunów odpowiedzialności za bezpieczeństwo i za wszelkie skutki działań małoletnich, właściciel obiektu zwraca się z prośbą o wzmożoną opiekę nad nimi.

9 Rodzice małoletnich mają obowiązek zaopatrzyć się w nieprzemakalne maty, aby zabezpieczyć materac przed zmoczeniem i zabrudzeniem, w przeciwnym razie pokryją koszty zniszczeń i czyszczenia.

10 Istnieje możliwość udostępnienia fotelika do karmienia po uprzednim zgłoszeniu Administratorowi Obiektu.

11 Za dodatkową opłatą oraz po wcześniejszym zgłoszeniu Administratorowi Obiektu istnieje możliwość wypożyczenia łóżeczka turystycznego.

12 Na terenie ośrodka obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 -7:00.

13 W przypadku rażącego zakłócania porządku i nie przestrzegania regulaminu, właściciel ma prawo zażądać opuszczenia apartamentu bez zwrotu opłaty.

14 Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności materialnej za rzeczy należące do gości pozostawione w apartamencie lub na jego terenie, jak również nie ponosi odpowiedzialności prawnej i materialnej za szkody lub kradzież samochodów pozostawionych na parkingu (parking niestrzeżony). Obowiązek zabezpieczenia swoich rzeczy przed kradzieżą i zniszczeniem spoczywa na ich właścicielu.

15 Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania apartamentu.

16 Ośrodek nie przyjmuje zwierząt.

17 W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, smażenia ryb oraz używania własnych kuchenek i piecyków elektrycznych.

18 Przed opuszczeniem apartamentu należy pozostawić porządek oraz wyrzucić nieczystości do pojemnika na śmieci znajdującego się na terenie ośrodka.

19 Obowiązuje segregacja odpadów.

20 Na terenie ośrodka znajduje się plac zabaw i namiot grillowy do dyspozycji Gości.

21 Z placu zabaw mogą korzystać dzieci, których waga nie przekracza 30kg, z huśtawki dla małych dzieci - dzieci do 15kg.

21 odpowiedzialność materialną za wszystkie uszkodzenia placu zabaw ponoszą rodzice dziecka/dzieci.

22 Korzystając z namiotu grillowego/grilla Goście zobowiązują się do pozostawienia tego miejsca gotowego do użytku przez innych Gości.


§4 Postanowienia końcowe

1 Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Właścicielem a Gościem jest prawo polskie. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, a w przypadku nieporozumienia sądem będzie sąd właściwy dla siedziby Właściciela.

2 Sprawy nieujęte w regulaminie regulują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!