Kawalek
5
Dodał: Ponad rok temu
Oceniam lokal nr 3. Wybraliśmy się z rodziną na krótki wypad do Kudowy -Zdrój. Po znalezieniu domku należało zadzwonić do właścicielki, żeby nas wypuściła. Korzystamy na wyjazdach z jednego telefonu, który się rozładował. Pan, przypuszczalnie gość innego lokalu w tym domu, zrobił nam przysługę i zadzwonił po właścicielkę. Po ok. 15min zjawiła się pani. Chyba się spieszyla, ponieważ zapomniała się przywitać i na dzień dobry skomentowała fakt, że telefon nam się rozładował....Rozpakowaliśmy samochód, żądni spaceru chcieliśmy jak najszybciej wyjść i skorzystać z reszty dnia, ale musieliśmy znów czekać na panią, która miała nam przynieść fakturę. Mimo, że lokal nie zapewniał ręczników (co niestety pominęłam czytając "warunki"), dostaliśmy 3 ręczniki, za co byliśmy wdzięczni. Lokal niby wszystko ma w wyposażeniu, ale łóżka były bardzo niewygodne i niskiej jakości. Kabina prysznicowa trochę rozklekotana i radziłbym zamontować uchwyt na prysznic i jakąś półkę na szampon i mydlo. Bardzo trudno jest umyć głowę gdy ma się tylko dwie ręce i nie ma gdzie odłożyć prysznica, szsmponu itp. Także, gdy udostepnia się lokal osobom z małymi dziećmi należałoby umieścić telewizor na ścianie lub na wyższym poziomie. Nasz maluch ciągle próbował się wspiąć na szafkę, żeby dotknąć ekranu, co w efekcie mogło się skończyć źle dla telewizora i dla dziecka. Lokalizacja dobra, blisko centrum i zapewne w innej porze roku, dość atrakcyjnie wyglądającą. W porównaniu z innymi KP, z których korzystaliśmy podczas naszego urlopu, cena do jakości nie była odpowiednia. Tym bardziej, że ruchoma... Im dłuższy pobyt tym mniejsza cena za dobę. Lokal nr 3 według mnie, nie nadaje się dla rodzin większych niż 3 osobowe.
Wyjazd: rodzinny

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Polecam:

  • dla singli
  • dla seniorów

Ocenił standard:

  • pokoje:
    4/10
  • łazienki:
    4/10
  • obsługa:
    4/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    4/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witam serdecznie
Dziękuję pieknie za opinie, jednakże nie moge się z nią zgodzic. Nie moją winą jest, że rozładował się Państwu telefon i że musieli Państwo na mnie czekać całe 15 minut. Co do rozliczenia i Fv przypominam, że rozliczenie na Państwa prośbe nastąpiło w późniejszych godzinach ponieważ musieli się Państwo udać do bankomatu gdyż nie posiadali przy sobie gotówki i takiej kwoty. Przypominam Pani iż dokonała Pani rezerwacji na trzy doby i tak też dokonała wpłaty zaliczki po czym po przyjeździe na miejscu poinformowała mnie Pani, że zostaja Państwo na jedną dobą.Chyba zrozumiałym jest, że im dłuższy pobyt tym cena niższa. To Pani po przyjęździe zmieniała warunki rezerwacji. Co do pokoju nr 3 - pokój spełnia warunki apartamentu rodzinnego jak również bez problemu mieści się tam 5 osób. Do tej pory jest to moja pierwsza opinia, iż apartament jest za mały i nie jest przygtowany na przyjmowanie rodzin z dziecmi. Dziękuję za Pani opinie i pozdrawiam serdecznie.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!