7.6
Dodał: Ponad rok temu
Mieszkanie jest idealnie położone tuż przy Wojciechu, obok domu można bez problemu zaparkować samochód. Samo mieszkanie jest czyste i wygodne. Mieszkanie jest na drugim piętrze, bez windy. Bardzo blisko do stoku w Lądku, można dojść na piechotę. Wszędzie jest blisko. Minusy: mieszkanie trzeba posprzątać przed wyjazdem (brak tej informacji w opisie), nie działa telewizja, sam telewizor jest, ale nie odbiera żadnych programów. Ogrzewanie jest średnio wystarczające, ustawione chyba na minimum. Dla nas było po prostu zimno. Może warto byłoby lepiej ogrzać mieszkanie i lekko podwyższyć cenę? Informacja o potrzebie sprzątania powinna być w opisie lub alternatywa: albo sprzątanie albo dodatkowa opłata. Ta informacja jest dopiero w regulaminie dostępnym po przyjeździe. Negatywną cechą, nie zależną od właścicieli, jest sąsiadka, które notorycznie kłóci się z mężem/ partnerem i krzyczy na dziecko. To niestety słychać. Ta pani wynajmuje mieszkanie, więc być może problem już jest rozwiązany lub za chwilę będzie. Kontakt z właścicielem telefoniczny lub mailowy bez problemu. Nie zgłaszaliśmy braku telewizji, nie umiemy ocenić, czy byłoby to naprawione. Mieszkanie dobre na kilka dni, krótki wypad do Lądka, dla osób mniej wymagających.

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Polecam:

  • dla par
  • dla singli

Ocenił standard:

  • pokoje:
    8/10
  • łazienki:
    8/10
  • obsługa:
    8/10
  • lokalizacja:
    10/10
  • jakość do ceny:
    6/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witam serdecznie. Dziękuję za opinię. Chciałabym jednakże wyjaśnić wskazane przez Panią minusy.
1. Kablówka działa tylko trzeba dokładnie przeczytać instrukcję. Jest po prostu dodatkowy dekoder więc trzeba się obsługiwać dwoma pilotami.
2. Jeżeli moi goście zgłaszają mi problem z temperaturą to oczywiście nie ma problemu i jest możliwość podniesienia jej zwłaszcza w sezonie zimowym. Standardowo temperatura jest nastawiona na 21 stopni.
3. Oczywiście nie mam wpływu na to kto wynajmuje mieszkanie obok naszego. W hotelu czy pensjonacie też różnie bywa. Mogę jedynie dodać ,że obecnie mieszkają już inne mniej hałaśliwe osoby.
4. Wynajmujemy mieszkanie nie miejsce hotelowe. Dlatego też zasady użytkowania są zgoła inne niż w miejscach , gdzie zatrudniony personel wykonuje swoją powinność np sprząta. Dlatego też prosimy naszych gości o posprzątanie po sobie. Jeżeli nie chcą tego robić to uiszczają dodatkową opłatę 50 zł.Tę informację dodam do oferty.
Dziękuję i mam nadzieję ,że wyjaśniłam wskazane przez Państwa problemy.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!