Regulamin obiektu
Regulamin obiektu:
- Gość zobowiązany jest uiścić miejscową opłatę klimatyczną i dopełnić formalności meldunkowej u właściciela w dniu przyjazdu (za okazaniem dowodu osobistego).
- Doba hotelowa kończy się o godzinie 10:00, natomiast rozpoczyna się o 15:00.
- W dniu wyjazdu gość zdaje pokój z wyposażeniem w stanie jakim go zastał. Za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia goście ponoszą pełną odpowiedzialność finansową.
- Obiekt akceptuje niektóre zwierzęta domowe- jest to kwestia indywidualna rozpatrywana w trakcie rezerwacji pobytu.
- Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzęta obciążony jest jego właściciel/opiekun.
- Zwierzęta przebywające na terenie Villi La Ola muszą posiadać aktualną książeczkę szczepień i badań. W przypadku psów poruszanie się na terenie obiektu jest możliwe tylko i wyłącznie na smyczy.
- Dzieci muszą być pod opieką rodziców na terenie całego obiektu, również na ogrodzie i placu zabaw.
- Rodzice ponoszą pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez dzieci.
- Na terenie Villi (pokoje, apartament, hole, domek letniskowy) obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych.
- Zabrania się korzystania z prywatnych kuchenek elektrycznych i gazowych na terenie całego obiektu.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do wejścia do pokoju podczas nieobecności gości w obliczu zaistnienia nieoczekiwanych, nagłych okoliczności np. w celu usunięcia awarii lub podczas pożaru.
- Ogólnodostępne aneksy kuchenne są do dyspozycji. Prosimy jednak nie przetrzymywać w pokojach wyniesionych naczyń.
- Zabrania się smażenia ryb na terenie całego obiektu.
- Koce, narzuty oraz pościel nie mogą być wynoszone poza pokoje.
- Gość otrzymuje do swojej dyspozycji klucz do pokoju i zobowiązany jest zwrócić go w dniu wyjazdu. Zgubienie klucza powoduje obowiązek uiszczenia należnej opłaty w wysokości 50 zł.
- Osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowujących się agresywnie właściciel ma prawo wymówić pokój w trybie natychmiastowym bez zwrotu dokonanych wcześniej opłat.
- W obiekcie zabrania się organizowania imprez w tym wieczorów kawalerskich oraz panieńskich.
- Cisza nocna obowiązuje w godz. 22:00 - 6:00.
- Przybory do szycia, deski do prasowania, żelazko oraz artykuły gospodarcze znajdują się w szafie na parterze (obok kuchni).
- W razie jakichkolwiek wątpliwości służymy pomocą (tel. 539 808 383).
ŻYCZYMY MIŁEGO WYPOCZYNKU!
* W momencie zameldowania i wypełnienia karty meldunkowej automatycznie oświadczają Państwo zapoznanie się z treścią regulaminu oraz akceptację jego zapisów.
Regulamin przyjęcia rezerwacji:
- Zgłoszenia rezerwacji dokonuje się przez pocztę elektroniczną na adres e-mail: kontakt@laolaleba.pl
- Rezerwacja miejsca noclegowego następuje poprzez wpłacenie zadatku równowartości 30% kwoty należnej za pobyt w Villi La Ola zwanej dalej „opłatą rezerwacyjną”.
- Villa La Ola po otrzymaniu zgłoszenia i wpłynięciu na konto opłaty rezerwacyjnej w terminie do 3 dni dokonuje potwierdzenia rezerwacji w formie poczty elektronicznej bądź wiadomości sms na adres/telefon wskazany przez Gościa.
- Pozostałą kwotę należności za pobyt, Gość zobowiązany jest uiścić nie później niż w dniu rozpoczęcia pobytu, a za usługi dodatkowe najpóźniej w dniu jego zakończenia.
- Villa La Ola zobowiązuje się spełnić świadczenie określone w ofercie i zawartej umowie.
- Cena pokoju nie zawiera opłaty klimatycznej, którą należy uiścić gotówką w dniu przyjazdu.
- W nagłych przypadkach losowych takich jak śmierć bliskiej osoby czy przyczyn zdrowotnych (po przedstawieniu dokumentu lekarskiego) jest możliwość zmiany terminu pobytu- jeśli będą jeszcze dostępne. Jednakże każda sprawa będzie rozpatrywana indywidualnie.
- Jeśli Gość zrezygnuje z pobytu w dniu przyjazdu bądź w trakcie jego trwania nie ma możliwości zwrotu kosztów pobytu.
- Najpóźniej na 7 dni przed planowanym przyjazdem jest możliwość zmiany nazwiska na które jest dokonana rezerwacja, jednak musi to być za zgodą właściciela obiektu i uwzględnione w rezerwacji. Nie ma możliwości "odsprzedania terminu" na własną rękę bez zgody właściciela.
- Jeśli zostanie zarezerwowany i opłacony zadatkiem pobyt w określonym terminie i liczbą dób (w przesłanej ofercie) nie ma możliwości skrócenia pobytu i zwrotu części pieniędzy za pobyt natomiast jest możliwość przedłużenia pobytu (jeśli są jeszcze wolne miejsca).
- Po dokonaniu rezerwacji i wpłaceniu 30% zadatku nie ma możliwości jej zwrotu w przypadku rezygnacji z pobytu.