6
Dodał: Ponad rok temu
Niestety nie, rozczarowanie. Jak napisał poprzednik, w takiej cenie można mieć dużo lepszy poziom. Mankamenty Rejsu to faktycznie słabe jedzenie, gumowe naleśniki na śniadanie, brak owoców, słodkich bułek dla dzieci - o ciastach lepiej się nie wypowiadać, jednego dnia ciasto z rabarbarem było już kwaśne, bo zbyt długo bylo trzymane. Obiady jak za cenę 28zl nie polecam - wystarczy przejść 300 m w stronę centrum i tam można znaleźć kilka fajnych punktów z jedzeniem. Faktycznie duża posesja, są stoły i parasole na zewnatrz, ale posiłków tam nie zjemy - w lecie uważam to za duży błąd a na stołówce często trzeba było czekać na zwolnienie stolika. Odległość do morza to faktycznie 650 m - mierzone GPSem mozliwie najkrotsza ubita droga, wiec nie wiem jak tam dojść pokonując 300 m? Łazienka bez ręczników, suszarki do włosów, nawet kostki do WC, przez co zabrudzenie pojawia się dość szybko, a dodam za poprzednikiem, że sprzątania nie ma. Jeżeli nie macie abonamentu na internet w telefonie to nie liczcie na WIFI. Zwyczajnie nie dziala - nawet nie można się połączyć z AP. Żeby nie marudzić tylko, mogę stwierdzić że Rejs to dobrze usytuowany obiekt mimo 650 m od plaży, fajne pokoje z balkonem dobrze wyposażone, tv trochę archaiczny ale z dobrym pakietem kanałów, bardzo dobrze urządzony pokój zabaw i plac zabaw, parking na terenie Rejsu, sala kominkowa z dużym tv do posiedzenia wieczorem, winda ułatwiająca komunikację góra - dół. Za cenę cennikowa nie polecam. Rejs musi się poprawić bo konkurencja na Brzozowej naprawdę duża ;)

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    8/10
  • łazienki:
    6/10
  • obsługa:
    6/10
  • wyżywienie:
    4/10
  • lokalizacja:
    6/10
  • jakość do ceny:
    6/10
  • zgodność z ofertą:
    6/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Szanowna Pani Anno,
dziękujemy za cenną opinię.

Jesteśmy otwarci na każde zaproponowane przez Państwa rozwiązanie, w związku z tym na pewno nasze menu zostanie urozmaicone o kolejne produkty.

Ponadto, w przyszłości umożliwimy naszym gościom spożywanie posiłków na zewnątrz, co ze względów organizacyjnych w tym momencie nie jest możliwe.

Faktycznie, jak Pani zauważyła, prędkość internetu nie była odpowiednia do zapotrzebowania. Ze względu na złą pogodę większość gości przebywała w pensjonacie, przez co obciążenie łącza było większe niż zakładaliśmy. Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom w najbliższym czasie zwiększymy przepustowość łącza internetowego i wymienimy routery, co zagwarantuje możliwość bezproblemowego przeglądania stron.

Jeśli chodzi o kwestię sprzątania w pokojach - wszyscy goście Rejsu mają zagwarantowane sprzątanie pokoju na życzenie. Podobnie jest z ręcznikami - każdy gość, który nie zabrał własnego ręcznika, ma zagwarantowane jego bezpłatne udostępnienie.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!