Regulamin obiektu

📍 REGULAMIN WYNAJMU DOMKÓW "POD STARĄ PODKOWĄ"


1. Wstępna rezerwacja terminu wynajmu domku możliwa jest telefonicznie lub mailowo./DOTYCZY BEZPOŚREDNIEJ REZERWACJI z właścicielem obiektu/


2. Warunkiem potwierdzenia wstępnej rezerwacji jest wpłata zadatku w kwocie 30% wartości wynajmu w terminie wskazanym w potwierdzeniu wstępnej rezerwacji wysyłanej drogą mailową. /DOTYCZY BEZPOŚREDNIEJ REZERWACJI z właścicielem obiektu/


3. Brak wpłaty zadatku we wskazanym terminie skutkuje anulowaniem wstępnej rezerwacji./DOTYCZY BEZPOŚREDNIEJ REZERWACJI z właścicielem obiektu/


4. ❗️W przypadku rezygnacji z rezerwacji wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.


5. Opłata za wynajem domku pobierana jest z góry gotówką pierwszego dnia pobytu lub przelewem przed dniem przyjazdu./DOTYCZY BEZPOŚREDNIEJ REZERWACJI z właścicielem obiektu/


6. Wynajem domku obejmuje liczbę do max 7-miu osób włącznie (2 sypialnie na górze:2-osobowa i 3-osobowa oraz wygodny rozkładany narożnik 2-osobowy).


7. Zadatek wpłacony podczas rezerwacji pozostaje jako kaucja na poczet zniszczeń./DOTYCZY BEZPOŚREDNIEJ REZERWACJI z właścicielem obiektu/


8. W przypadku skrócenia wynajmu domku przez Gościa, pobrana opłata za wynajem jest bezzwrotna.


9. Goście zobowiązani są do okazania dokumentu tożsamości w celu zameldowania.


10. Zameldowanie odbywa się z dokumentu stwierdzającego tożsamość osoby (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport, legitymacja szkolna lub studencka).


11. Gość otrzymuje jeden klucz do drzwi wejściowych – jego zgubienie skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 100 zł.


13. Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15:00 - 18:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.


14. Istnieje możliwość późniejszego wykwaterowania tj. do godziny 13:00 za dodatkową opłatą 50 zł.


15. Gości z zasady przyjmujemy w godzinach od 15:00 do 21:00, wcześniejsze lub późniejsze zakwaterowanie możliwe jest po wcześniejszym ustaleniu.


16. Brak przyjazdu Gościa bez wcześniejszej informacji do godziny 10:00 dnia następującego po dniu umówionego przyjazdu, oznacza rezygnację z wynajmu. Gospodarz może wynająć domek innej osobie.


17. Prosimy o zdanie wynajmowanego domku w stanie zbliżonym do tego, w jakim go Państwo otrzymali. Z reguły nie pobieramy dodatkowej opłaty za końcowe sprzątanie, ale w przypadku pozostawienia rażącego nieładu (np. Śmieci na podłodze, brudne naczynia, plamy na kanapie Itp.) Goście będą proszeni o jego uprzątnięcie lub zostaną obciążeni dodatkowym kosztem w wysokości 100 zł.


18. Do dyspozycji Gości i ich pociech udostępniamy GRY PLANSZOWE. Prosimy o ich poszanowanie tak, by mogły posłużyć również kolejnym dzieciom :-)


19. Goście ponoszą całkowitą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia lub urządzeń technicznych powstałe z ich winy, winy ich podopiecznych lub odwiedzających ich osób.


20. W domku obowiązuje całkowity i kategoryczny ZAKAZ PALENIA papierosów i wyrobów tytoniopodobnych tj. E-papierosów. Ze względu na drewnianą konstrukcję domku należy przestrzegać zasad ochrony przeciwpożarowej. Nie wolno zostawiać wolnego ognia bez nadzoru (aneks kuchenny).


21. ZAKAZ WRZUCANIA do toalety: śmieci, ręczników, tamponów, pieluch, podpasek, chusteczek nawilżających i innych środków higienicznych.


22. ❗️Ze względu na szkody (poobgryzane, zadrapane krzesła i łóżka) wynikłe po ostatnim SEZONIE przyjmowania GOŚCI z ich pupilami- NIE MA już możliwości przyjazdu ze zwierzakami (pies, kot).


23. Podczas korzystania z kominka – należy pamiętać o zasadach bezpieczeństwa. W kominku można palić tylko drewnem, a drzwiczki do kominka muszą być zawsze zamknięte (w domku jest rozpałka, zapalniczka, rękawica ochronna). Na prośbę Gości jest możliwość rozpalenia w kominku przed ich przyjazdem ;-)


24. Bezwzględny ZAKAZ UŻYWANIA GRILLA na drewnianym tarasie.


25. Zabrania się przenoszenia wyposażenia między domkami, a także zmiany ustawienia mebli w domku bez wyraźnej zgody Gospodarza. Przed wyjazdem wszelkie zmiany powinny powrócić do stanu pierwotnego.


26. ❗️Gospodarz nie wyraża zgody na organizowanie w domku DUŻYCH imprez okolicznościowych tj. imprez urodzinowych, wieczorów kawalerskich i panieńskich. Jest możliwość zorganizowania mniejszej imprezy, ale TYLKO za zgodą właściciela.


27. Ilość osób zajmujących domek nie może być większa niż ustalona z właścicielem obiektu (max 7 osób)


28. Osoby odwiedzające naszych gości proszone są o opuszczenie obiektu do godziny 22:00.


29. Przed wyjściem z domku prosimy o zamknięcie drzwi na klucz, wyłączenie świateł oraz wszelkich urządzeń elektrycznych.


30. Goście są odpowiedzialni za utrzymanie czystości i porządku w domku.


31. Nie bierzemy odpowiedzialności za pozostawione rzeczy na terenie posesji.


32. Na terenie posesji obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00-7:00.


33. Goście podczas wynajmu mogą korzystać z bezpłatnego, niestrzeżonego parkingu (tj. Max 2 samochody na 1 domek).


34. Gospodarz nie bierze odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia samochodu, straty lub kradzieże.


35. Osoby niezameldowane mogą przebywać na terenie posesji tylko i wyłącznie za wyraźną zgodą Gospodarza.


36. Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną lub innych rzeczy materialnych Gości.


37. Obowiązuje bezwzględny zakaz wjazdu na teren posesji samochodów oraz innych pojazdów mechanicznych osób nie będących naszymi Gośćmi!


38. Goście nie mają prawa przekazywać zwalnianego przez siebie domku innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścili należną opłatę.


39. Gospodarz lub osoba przez niego upoważniona ma prawo usunąć Gości przed zakończeniem terminu wynajmu w przypadku naruszenia przez nich zasad współżycia społecznego i bezpieczeństwa, a także gdy Goście naruszają porządek i spokój. Możliwe jest to po dwukrotnym ostrzeżeniu o konsekwencji niewłaściwego lub niebezpiecznego zachowania. W tym przypadku nie następuje zwrot pieniędzy za wynajem.


40. Gospodarz w okresie wiosenno- letnim oddaje do użytku plac zabaw dla dzieci (m. In. Piaskownica, huśtawki, trampolina, BASEN stelażowy),jednak nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo i zdrowie korzystających z niego dzieci. Całkowitą odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź opiekunowie prawni.


41. Gospodarz nie prowadzi usług serwisu pokojowego oraz sprzątania domków podczas pobytu.


42. Obowiązuje zakaz wchodzenia do budynków gospodarczych Gospodarza znajdujących się na jego posesji. Zakaz karmienia zwierząt znajdujących się w gospodarstwie Gospodarza (pies, kot, owce kameruńskie, króliki). Jest możliwość karmienia zwierząt z właścicielem lub pod jego nadzorem.


43. Istnieje możliwość wypożyczenia zestawu dziecięcego tj. Fotelika do karmienia oraz łóżeczka turystycznego wraz z materacem i pościelą po wcześniejszym uzgodnieniu z Gospodarzem (przed przyjazdem). Jest również możliwość ZAMONTOWANIA bramki zabezpieczającej na schody.


44.❗️W momencie wpłaty zadatku, Gość potwierdza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i wyraża zgodę na warunki w nim zawarte. Zapoznanie się z regulaminem jest obowiązkiem każdego z gości. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od przestrzegania zasad w nim zawartych. /DOTYCZY BEZPOŚREDNIEJ REZERWACJI z właścicielem obiektu/


45. Osoby wynajmujące domek wyrażają zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami.



Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!