Regulamin obiektu
1. Goście korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego
regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych
do próśb pracowników obiektu.
2. W domkach oraz w obrębie placu zabaw obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu,
wyrobów tytoniowych, środków odurzających lub innych substancji palnych.
3. W domkach obowiązuje całkowity zakaz smażenia ryb.
4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach
grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia
pokoju hotelowego.
5. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez gości
zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
6. Uzupełniającymi dokumentami niniejszego Regulaminu są:
• „Cennik usług” – określający opłaty za zakwaterowanie,
• „Regulamin rezerwacji” określający zasady dokonywania i anulowania rezerwacji domków.
7. Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z
ustalonym przez Państwa terminem. Prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.
8. Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u naszego pracownika.
W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust.
z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960).
9. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych
gości naszego ośrodka. Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry
dziękujemy za wyrozumiałość.
10. W ośrodku obowiązuje doba hotelowa od godz. 16.00 w dniu przyjazdu do godz. 10.00 w
dniu wyjazdu.
11. Parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu.
Miejsce postojowe jest bezpłatne, niestrzeżony. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności
za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie. Do 1 domku przypisane są
maksymalnie dwa miejsca postojowe.
12. W ośrodku obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22.00 – 6.00.
13. Ośrodek nie jest przystosowany do przebywania zwierząt.
14. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub
zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych ośrodka powstałe z jego winy lub
winy odwiedzających. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju po wcześniejszej
konsultacji z najemcami zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.
15. W przypadku zgubienia klucza, gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości
50,00 złotych.
16. W momencie przekazania przez recepcję klucza do domku stają się Państwo jego
gospodarzami.
17. W obiekcie zabronione jest:
• zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody
kierownictwa,
• zachowanie gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego
pobytu innych gości, kierownictwo oraz pracownicy mogą odmówić bowiem dalszego
świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę,
• zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite,
18. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
• będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
• które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
19. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu
zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotów kosztów.
20. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na
jego koszt i ryzyko na wskazany adres. Jeżeli będzie to napotykało trudne do przezwyciężenia
trudności, Ośrodek może zastosować procedurę przewidzianą w art. 183 § 2 i następnie kodeksu
cywilnego (Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny - Dz.U. 64.16.93 z pózn. zm.).
21. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za utratę pieniędzy, papierów wartościowych ,
kosztowności lub innych przedmiotów, również posiadających wartość naukową lub artystyczną.
22. W przypadku odwołania rezerwacji zadatek nie podlega zwrotowi.
23. Jeśli z przyczyn niezależnych od Wynajmującego przyjazd lub pobyt Najemcy uległ
opóźnieniu lub skróceniu żaden zwrot za czas niewykorzystany nie jest należny.
24. Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18-stu dozwolony jest pod opieką osób dorosłych.
25. Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń, reklamacji
dotyczących jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu
meldunku. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie
informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane
przez przyczyny od nas niezależne np. przerwy w dostawie prądu czy wody, niedogodności
klimatyczne.
26. Regulamin ośrodka podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie:
• na stronie internetowej www.amberbaltyk.pl
• w drodze indywidualnego zapoznania się przez klienta przy czynnościach meldunkowych na
tablicy informacyjnej
27. Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli, kierownictwo i pracowników
ośrodka i obowiązuje od dnia 01 maj 2012 r.
28. Na terenie ośrodka mogą przebywać tylko osoby które zostały zameldowanie w dniu
przyjazdu.
29. W wynajmowanych domkach oraz na terenie ośrodka mogą przebywać wyłącznie osoby
zameldowane w dniu przyjazdu.
30. Wizyty innych osób, należy uzgodnić z kierownictwem ośrodka.