Regulamin obiektu

REGULAMIN POBYTU W DOMKACH NADMORSKA OSTOJA W LUBIATOWIE


Aby Państwa pobyt przebiegał miło i przyjemnie, uprzejmie prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie następujących zasad:


§ 1

PRZEDMIOT REGULAMINU

1.     Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie ośrodka Nadmorska Ostoja.

2.     Regulamin stanowi integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt lub podpisanie karty meldunkowej. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

3.     Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie ośrodka Nadmorska Ostoja.

4.     Regulamin jest dostępny w każdym domku oraz do wglądu u obsługi ośrodka.


§ 2

ZAKWATEROWANIE

1.     Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz wypełnienie karty meldunkowej.

2.     Po otrzymaniu kluczy zalecamy upewnić się, czy wyposażenie i stan domku jest zgodny z opisem zamieszczonym w domku……….. W razie jakichkolwiek braków lub usterek, prosimy o ich zgłoszenie obsłudze ośrodka.

3.     Dzieci do lat 18 wliczone są w całkowitą liczbę osób zakwaterowanych.

4.     Pełna opłata za pobyt powinna nastąpić w dniu przyjazdu.

5.     W przypadku zgubienia kluczy pobierana jest opłata w wysokości 100 zł.W przypadku zagubienia pilota sterującego bramy 250pln.

6.     Na terenie ośrodka Nadmorska Ostoja obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00.


§ 3

DOBA HOTELOWA

1.     Domki wynajmowane są na „doby hotelowe”.

2.     Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.

3.     W sezonie zmiana turnusów następuje w soboty lub niedziele.



§ 4

 

ZASADY KORZYSTANIA Z OŚRODKA

 

1.     Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w domkach i ich wyposażeniu.

2.     Gość ośrodka, bez zgody obsługi ośrodka, nie może przekazywać domków osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę należną za pobyt.

3.     Osoby niezameldowane w ośrodku mogą gościnnie przebywać na jego terenie od godziny 8:00 do godziny 20:00 za zgodą obsługi ośrodka. Goście zapraszający osoby trzecie na teren ośrodka odpowiedzialne są za wyrządzone przez nie szkody.

4.     Gość ośrodka ponosi odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych ośrodka, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

5.     Zabrania się zakłócania porządku na terenie ośrodka Nadmorska Ostoja, nadmiernego hałasowania, powodowania nieprzyjemnych zapachów oraz innych niedogodności, które mogą przeszkadzać lub szkodzić pozostałym Gościom ośrodka. Zastrzega się, iż w przypadku stwierdzenia przez obsługę ośrodka Nadmorska Ostoja zakłócania porządku oraz wymienionych wyżej zachowań, osoby powodujące zakłócenia mogą zostać zobowiązane do niezwłocznego opuszczenia ośrodka. W takim przypadku Gość jest zobowiązany do naprawienia szkody, jaką ośrodek poniósł w związku ze skróceniem pobytu. 

6.     Dzieci do lat 18 powinny znajdować się na terenie ośrodka pod nadzorem osób dorosłych. Osoby zobowiązane na podstawie ustawy lub umowy do nadzoru nad dziećmi do lat 18 ponoszą odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci oraz ponoszą odpowiedzialność za szkodę przez nie wyrządzoną.

7.     Korzystanie z placu zabaw przez osoby poniżej 18. roku życia następuje za zgodą ich opiekunów i pod ich stałym nadzorem. Ośrodek nie odpowiada za ewentualny uszczerbek na zdrowiu bądź szkodę w mieniu powstałą w wyniku działania lub zaniechania osób zobowiązanych do nadzoru.

8.     Zwierzęta mogą przebywać na terenie ośrodka Nadmorska Ostoja wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą ośrodka. Właściciel jest zobowiązany do stałego nadzoru nad zwierzęciem i ponosi za nie odpowiedzialność. Zwierzęta nie mogą zagrażać ani przeszkadzać pozostałym Gościom ośrodka. Właściciele psów proszeni są o sprzątanie nieczystości po swoich pupilach.

9.     Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej, w domkach nie wolno używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, które nie stanowią wyposażenia tych pomieszczeń. Zabrania się również używania w nich ognia otwartego - w tym palenia wyrobów tytoniowych.

10.  W domkach ośrodka Nadmorska Ostoja nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

11.  W trosce o komfort pobytu naszych Gości w domkach obowiązuje zakaz smażenia ryb i frytek.

12.  Parkowanie pojazdów Gości ośrodka Nadmorska Ostoja dozwolone jest wyłącznie na terenie wyznaczonego parkingu. Parking jest niestrzeżony.

13.  Ośrodek ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

14.  Wszelkiego rodzaju awarie lub usterki należy niezwłocznie zgłaszać obsłudze ośrodka.

15.  W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie ich do obsługi ośrodka Nadmorska Ostoja, co umożliwi poprawę standardu świadczonych usług.

16.  W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, ośrodek Nadmorska Ostoja może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Gość, który dopuścił się naruszenia postanowień Regulaminu może zostać zobowiązany do niezwłocznego opuszczenia ośrodka. W takim przypadku Gość jest zobowiązany do naprawienia szkody, jaką ośrodek poniósł w związku ze skróceniem pobytu. 


§ 5

 

WYMELDOWANIE

 

1.     Gość opuszczający domek, ze względów bezpieczeństwa, powinien każdorazowo wyłączyć urządzenia pobierające energię, zakręcić krany, zamknąć okna oraz drzwi na klucz.

2.     Przed oddaniem kluczy nastąpi ponowne sprawdzenie wyposażenia i stanu domku.

3.     W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu, zadatek nie jest zwracany.

4.     W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w ośrodku w trakcie trwania wykupionych dób hotelowych, ośrodek Nadmorska Ostoja nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę hotelową. W takim przypadku Gość jest zobowiązany do naprawienia szkody, jaką ośrodek poniósł w związku ze skróceniem pobytu.  

5.     Przedmioty pozostawione w domku przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt.




Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!