Regulamin obiektu
REGULAMIN DW.NATALIA
1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00, a kończy o godz. 10.00 w dniu wyjazdu.
2. Gwarancją rezerwacji jest wpłata zadatku.
3. Pozostała opłata za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu i nie podlega zwrotowi w przypadku wcześniejszego wyjazdu.
4. W przypadku rezygnacji z pobytu z przyczyn od nas niezależnych zadatek nie podlega zwrotowi ( podstawa prawna art. 394 Kodeksu Cywilnego ).
5. Przy rezerwacji prosimy podać ostateczną datę i czas pobytu. W przypadku nie dokonania wpłaty zadatku w ciągu 5 dni od momentu zarezerwowania zastrzegamy sobie prawo do unieważnienia rezerwacji.
6. Na terenie obiektu obowiązuje zakaz palenia. Palenie tytoniu jest dozwolone w wyznaczonym miejscu.
7.WŁAŚCICIEL NIE ODPOWIADA ZA POZOSTAWIONE W POKOJACH PIENIĄDZE, KAMERY, APARATY FOTOGRAFICZNE, LAPTOPY, I INNE RZECZY WARTOŚCIOWE.
8. Wynoszenie przedmiotów stanowiących wyposażenie pomieszczeń jest zabronione.
9. Osoby, z których winy powstały uszkodzenia lub braki w przedmiotach i urządzeniach budynku ponoszą za nie odpowiedzialność materialną.
10. Usterki techniczne w pokojach i innych pomieszczeniach należy zgłaszać właścicielowi.
11. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz. 6.00.
12. W dniu przyjazdu Gość otrzymuje klucz do pokoju który powinien zwrócić w dniu wyjazdu. Za zagubienie klucza Gość ponosi opłatę w wysokości 10,00 zł.
13. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, zarówno w trakcie jak i po zakończeniu okresu pobytu.
14. Opuszczając pokój należy każdorazowo sprawdzić okna i zamykać drzwi na klucz.
15. Zachowanie gości i osób korzystających z usług nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Możemy odmówić świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
16. Ze względów bezpieczeństwa przeciwpożarowego zabrania się używania w pokojach grzałek, kuchenek, i innych elektrycznych urządzeń grzewczych.
17. Gość jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu.
ŻYCZYMY UDANEGO
POBYTU :)