Regulamin obiektu
REGULAMIN DOMKU
1.Z domku i na terenie posesji mogą przebywać tylko osoby zameldowane które zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych.
2. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez gości zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
3.Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem. Prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.
4. Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe . W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960).
5. Obowiązuje doba hotelowa od godz. 16:00 w dniu przyjazdu do godz. 10.00 w dniu wyjazdu.
6.Z urządzeń korzystamy zgodnie z ich przeznaczeniem i instrukcją obsługi,
awarie urządzeń zgłaszamy niezwłocznie do właściciela obiektu.
7. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy odwiedzających.
8. Domek i teren ogrodzony utrzymujemy w czystości.
9.Papierosy palimy w miejscu wyznaczonym na tarasie, obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów w domku.
10. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscu wyznaczonym do tego celu. Parking jest bezpłatny i zamykany w godzinach ciszy nocnej przez gościa. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
11. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę pieniędzy, papierów wartościowych , kosztowności lub innych przedmiotów, również posiadających wartość naukową lub artystyczną, które nie zostały zdane do depozytu.
12.Pieski muszą mieć własne legowiska na parterze domku lub tarasie, nie pozwalamy na ich „leżakowanie” na sprzętach domowych.
Wyprowadzamy psy poza teren posesji na „poranny, wieczorny spacer”,
niezwłocznie sprzątamy nieczystości. Pies nie może zostawać sam w domku.
13.W obiekcie zabronione jest: • zakłócanie spokoju sąsiadom, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki • zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite.
14. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotu kosztów.
15. W przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane przez przyczyny od nas niezależne np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
16.Prosimy o:
- przestrzeganie ciszy nocnej w godzinach 22.00 - 7.00,
-korzystania z urządzeń w sposób niepowodujący uszkodzeń ani pogorszenia ich stanu technicznego,
-wyrzucanie zużytych butelek szklanych i plastików do wydzielonych pojemników,
-na koniec pobytu zostawienie posprzątanej kuchni oraz zdjęcie pościeli i złożenie jej i ręczników w nogach łóżek.
17. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt i ryzyko na wskazany adres.
18. Klient zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania REGULAMINU PLACU ZABAW
19. Regulamin podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy w domku.
20. Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli ośrodka i obowiązuje od 01 maja 2017 r.