Regulamin obiektu

  1. Rezerwacje wstępne przyjmujemy telefonicznie, mailowo, oraz za pomocą formularza umieszczonego w zakładce „Kontakt” (na naszej stronie www).
  2. Warunkami ostatecznej rezerwacji są: potwierdzenie przez nas wolnego terminu, a przez Państwa wpłata zaliczki, na którą czekamy do 5 dni.
  3. Wysokość zaliczki wynosi 30%, kosztów całego pobytu.
  4. W przypadku anulowania rezerwacji zwracamy:
  5. do 30 dni od planowanego przyjazdu – zwracamy zaliczkę, po potrąceniu kosztów manipulacyjnych.
  6. poniżej 30 dni – zaliczka nie podlega zwrotowi.
  7. Dopłata pozostałych 70% kosztów pobytu oraz zameldowanie, następują w dniu przyjazdu.
  8. Jest pobierana opłata miejscowa dla Urzędu Miasta w wysokości 2zł od osoby, na dobę.
  9. Doba hotelowa zaczyna się od godziny 17:00 w dniu przyjazdu, a kończy o 12:00 w dniu wyjazdu.


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!