Regulamin obiektu
- Rezerwacje wstępne przyjmujemy telefonicznie, mailowo, oraz za pomocą formularza umieszczonego w zakładce „Kontakt” (na naszej stronie www).
- Warunkami ostatecznej rezerwacji są: potwierdzenie przez nas wolnego terminu, a przez Państwa wpłata zaliczki, na którą czekamy do 5 dni.
- Wysokość zaliczki wynosi 30%, kosztów całego pobytu.
- W przypadku anulowania rezerwacji zwracamy:
- do 30 dni od planowanego przyjazdu – zwracamy zaliczkę, po potrąceniu kosztów manipulacyjnych.
- poniżej 30 dni – zaliczka nie podlega zwrotowi.
- Dopłata pozostałych 70% kosztów pobytu oraz zameldowanie, następują w dniu przyjazdu.
- Jest pobierana opłata miejscowa dla Urzędu Miasta w wysokości 2zł od osoby, na dobę.
- Doba hotelowa zaczyna się od godziny 17:00 w dniu przyjazdu, a kończy o 12:00 w dniu wyjazdu.