Regulamin obiektu
Regulamin:
- Dobę hotelową rozpoczynamy o godz. 14:00, kończymy o godz. 10:00,
- Wpłaty pozostałej należności wraz z opłatą klimatyczną należy dokonać najpóźniej w dniu przyjazdu przed odebraniem kluczy do domku.
- Przekazanie i zdanie domku następuje w obecności właściciela ośrodka.
- Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania domku prosimy zgłaszać na bieżąco właścicielowi ośrodka.
- Zabrania się używania własnych kuchenek i piecyków elektrycznych
- Parking na terenie ośrodka jest bezpłatny.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i pieniądze. Prosimy o zamykanie okien i drzwi w momencie opuszczania domku.
- Zaliczka wpłacona na poczet rezerwacji przepada w momencie odwołania rezerwacji na 2 tygodnie lub krócej przed przyjazdem.
- Jeśli z przyczyn niezależnych od Wynajmującego przyjazd lub pobyt Najemcy uległ opóźnieniu lub skróceniu żaden zwrot za czas niewykorzystany nie jest należny.
- W domkach zabrania się smażenia ryb.
- Nie należy palić tytoniu w domkach. Prosimy o korzystanie z popielniczek znajdujących się na zewnątrz.
- Prosimy o wynoszenie śmieci z domków do kontenerów na terenie ośrodka.
- Osoby postronne nie mogą przebywać na terenie ośrodka po godzinie 22:00.
- Plac zabaw dla dzieci przeznaczony do korzystania wyłącznie pod opieką dorosłych.
- Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
- Na plac zabaw nie wolno wprowadzać psów.
- Na placu zabaw nie wolno śmiecić.
Dziękujemy I życzymy miłego pobytu!