Mariusz
4
Dodał:
Brak słów ..wyjazd z dzieckiem rocznym a w pokoju bród smród wilgocią i pająki ..po obejrzeniu pokoju poprosiliśmy pana o zwrot pieniędzy za zapłacona zaliczkę ..bo to co tam zastaliśmy nie nadawało się do zamieszkania ..nie rozumiem ludzi którzy piszą opinie na 10 być może trafili na inne pokoje w co wątpię
Wyjazd: rodzinny

1 osoba oceniła opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    8/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Wpuściliśmy lokatorów kilka godzin przed terminem rezerwacji. Na moje pytanie czy wszystko OK. Dostałem z uśmiechem od Pani odpowiedz pozytywna. Nie dali się zameldować mimo ze poinformowałem ich, ze ryzykuje konsekwencjami finansowo-podatkowymi ,Powiedzieli, ze zaraz wrócą Państwo wyszli na miasto i po kilku godzinach wrócili bardzo zdenerwowani Prawdopodobnie się pokłócili lub znaleźli inny tańszy pokój
Odegrali stary numer lokatorów , ze to i tamto nie pasuje i zażądali zwrot zaliczki . Oddałem zaliczkę mimo, ze regulamin pobytu w pokojach Gościnnych MAKS przypadku gdy lokatorzy rezygnują z pokoju w dniu przyjazdu, takiej wypłaty nie przewiduje.
Pozdrawiam

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!