2
Dodał:
Nie polecam! Obiek zarezerwowaliśmy telefonicznie, właścicielka od razu poprosiła nas o wpłatę zaliczki na konto (tu ostrzegam, nie róbcie tego, bo nigdy jej nie odzyskacie!). Oczywiście nie otrzymaliśmy żadnego potwierdzenia, rachunku nic, za zapłaconą zaliczkę (ciekawę co na to Urzą Skarbowy - do sprawdzenia). Miesiąc przed przyjazdem, nagle i niespodziewanie zmarła nam mama, zawalił nam się świat, ale chcąc być w porządku z właścicielką od razu poinformowałam ją o sytuacji, że nas nie będzie - żeby nie była stratna i mogła wynająć obiekt w tym okresie dla kogoś innego. W tej bardzo trudnej sytuacji potrzebowaliśmy również pieniędzy, ku naszemu zaksoczeniu właścicielki w ogóle nic nie interesowało. Kategorycznie odmówiła oddania zaliczki, za pobyt, który się nie odbył... W tak trudnych sytuacjach można poznać kto jest dobrym człowiekiem, a komu tylko biznes w głowie, dlatego ostrzegam, aby trzymać się od tej Pani z daleka. Kiedy my potrzebowaliśmy zrozumienia i współczucia, natchneliśmy się na całkowitą ignorancję. Swoją drogą w polskim prawie nie mozna zatrzymać zaliczki, więc zostanie to zgłoszone do prawnika. Nie zmienia to jednak faktu, że właścicielka nie zachowała się w porządku. Jeżeli dla kogoś 600zł jest warte więcej niż ludzka godność i uczciwość to ostrzegam przed takimi ludzmi.
Wyjazd: rodzinny

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Polecam:

  • dla rodzin

Ocenił standard:

  • obsługa:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
W odpowiedzi na Pani zarzuty informuję, że nie napisała Pani prawdy:
1. Po telefonicznej rezerwacji terminu ( 01.07-14.07) otrzymała Pani ode mnie sms z nr konta do wpłaty zadatku (patrz - regulamin obiektu) - 04.06.2024 r.
2. 06.06.2024 r. otrzymała Pani ode mnie potwierdzenie wpłaty zadatku (wiadomość sms),
3. 26.06.2024 r. otrzymałam od Pani sms z informacją, że rezygnujecie Państwo z rezerwacji - 6 dni przed terminem,
4. Przekazałam Pani wyrazy współczucia (sms),
5. W kolejnej wiadomość sms od Pani otrzymanej również 26.06.2024 r. pojawiła się Pani prośba o zwrot "zaliczki",
6. Moja odpowiedź była następująca: "jeżeli tylko wynajmie się nam obiekt w terminie, który Państwo rezerwowaliście - to zwrócimy zadatek". Zaproponowałam również możliwość wykorzystania zadatku w innym, dogodnym dla Państwa terminie. Nie skorzystała Pani z mojej oferty,
7. Domek stał pusty przez dwa tygodnie,
8. W połowie lipca próbowała Pani odzyskać pieniądze informując nasz bank o tym, że wyłudzamy pieniądze, przez co mieliśmy zablokowane środki na koncie przez kilka dni. Bank przeanalizował sytuację i nie przychylił się do Pani zgłoszenia,

Tak wyglądała cała sytuacja.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!