Regulamin obiektu

Regulamin – warunki szczególne wynajmu pokoi gościnnych w Willi Karpatia, Willi Grand Karpatia oraz Bajecznego Domku GIEWONT.

I. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w Willi Karpatia, Willi Grand Karpatia lub Bajecznym Domku GIEWONT. Umowa pomiędzy klientem a właścicielem obiektów zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji internetowo bądź telefonicznie.

II. Rezerwacja

1. Celem dokonania rezerwacji usługi, klient rezerwuje pobyt internetowo (wypełniając formularz rezerwacyjny dostępny na stornie obiektów) lub telefonicznie. Na adres e-mail lub nr kontaktowy klienta zostanie wysłana wstępna rezerwacja wybranego pokoju, która jest utrzymywana przez 3 dni robocze oraz dane do wpłaty zadatku na poczet zarezerwowanego pokoju/domku. W tym czasie powinna wpłynąć na konto właściciela Willi Karpatia, zadatek w wysokości 30% ogólnej wartości rezerwacji.

2. Wpłacony zadatek stanowi potwierdzenie rezerwacji.

3. W przypadku braku dokonania wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie rezerwacja wstępna ulega automatycznemu anulowaniu.

4. Po otrzymaniu zadatku bądź całej kwoty za rezerwację, klient otrzyma e-mail lub sms z potwierdzeniem wpłaty.

5. O ile nie została opłacona cała należność za pobyt a tylko zadatek, pozostałą kwotę należności należy uiścić niezwłocznie w dniu przyjazdu (przy zameldowania) u osoby przekazującej klucze do pokoju.

III. Warunki umowy najmu

1. Umowa zawarta pomiędzy właścicielem obiektu a klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem pokoju. W cenę wynajmu są wliczone opłaty za media (prąd, gaz, woda, ogrzewanie – w sezonie grzewczym) oraz sprzątanie końcowe.

2. Odbiór kluczy – przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych telefonicznie lub mailem z osobą odpowiedzialną za rezerwację.

3.Doba rozpoczyna się od godziny 15:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.

4. W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę klient zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie osoby odpowiedzialnej za rezerwację.

5. Zameldowanie odbywa się do godziny 22:00.

6. Wynajem pokoi gościnnych obejmuje minimum dwie doby.

7. Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty z potwierdzenia rezerwacji pobytu nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu (trudności komunikacyjne, powody osobiste).

8. Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę.

9. Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.

10. Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu. Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić osobę odpowiedzialną za rezerwację lub osobie odpowiedzialnej za klucze o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu.

11. W Pokojach gościnnych Willi Karpatia i Grand Karpatia obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.

IV. Obowiązki klienta

1. Liczba osób mających zamieszkać w pokoju/domku jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie lub e-mailem o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę podaną na potwierdzeniu rezerwacji klient ma obowiązek (jeśli istnieje możliwość w pokoju) dopłacić za osoby niezgłoszone. W innym przypadku osoba odpowiedzialna za rezerwację może odmówić wydania kluczy do pokoju/domku.

2. Klient zobowiązany jest o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywanie pokoju/domku w stanie zastanym.

3. Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w pokoju/domku od godziny 12:00 do godziny 21:00.

  1. Właściciel obiektów Willi Karpatia, Grand Karpatia i Bajecznego Domku GIEWONT może odmówić przyjęcia klienta, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyłRegulamin wyrządzając szkodę w mieniu Willi Karpatia/Bajecznego Domku GIEWONT lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników lub innych osób przebywających w/w obiektach. Albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie obiektów
  2. W razie zauważenia szkody Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. 
  3. Na terenie Willi Karpatia, Grand Karpatia i Bajecznego Domku GIEWONT obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów, ze względu na warunku przeciwpożarowe (palenie możliwe tylko w miejscach do tego wyznaczonych).
  4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia jak również używanie ognia otwartego w postaci np. świec i in.
  5. Willa Karpatia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa. 
  6. 12. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  7. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.

  8.  Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

  9. Jeśli Gość pod wpływem alkoholu i / lub środków odurzających zakłóca spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu, może zostać z niego usunięty.

  10. Obiekt może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników Willi Karpatia albo innych osób przebywających w obiekcie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania willi. 

V. Zmiany w rezerwacji

1. Jeśli termin nowy przypada w droższym sezonie wymagana jest dopłata różnicy w cenie.

2. Przedłużanie pobytu – termin pobytu w danym pokoju można przedłużyć o ile jest wolny, należy powiadomić o tym fakcie e-mailem bądź telefonicznie.

3. W przypadku odwołania rezerwacji na co najmniej 30 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu zadatek ulega zwrotowi w całości, w innym przypadku zadatek nie jest zwracany. Istnieje możliwość przeniesienia wpłaconego zadatku na osobę, która skorzysta z usługi dokonanej zgodnie z pierwotną rezerwacją.

VI. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę

W każdej chwili klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić właściciela o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy.

VII. Pobyt ze zwierzętami

1. Pobyt ze zwierzętami jest możliwy tylko w Willi Karpatia. Nie akceptujemy pobytu ze zwierzętami w Willi Grand Karpatia i Bajecznym Domeku Giewont, gdyż są miejscem przyjaznym dla alergików.

VIII. Wystąpienie sił wyższych

W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, właściciel rezerwuje sobie prawo zaproponowania klientowi obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego. Właściciel ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej anulować umowę. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od właściciela, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potraceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.

IX. Prawo właściwe

Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela.



Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!