Regulamin obiektu

Regulamin (warunki rezerwacji i pobytu):

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w naszym obiekcie. Będziemy bardzo wdzięczni za przestrzeganie niniejszego regulaminu. Zaakceptowanie ogólno przyjętych zasad ułatwi nam współpracę i pozwoli uniknąć nieporozumień oraz niekomfortowych sytuacji.


Regulamin określa zasady świadczonych przez nasz obiekt usług. Osoba dokonująca rezerwacji lub wpłacająca zadatek jednocześnie potwierdza, że zapoznała się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Regulamin obowiązuje wszystkich osób przebywających na terenie obiektu.


  1. Doba hotelowa w obiekcie trwa od godz. 15:00 do o godz. 11:00 dnia następnego.
  2. Potwierdzeniem złożonej rezerwacji jest wpłata na konto zadatku w wysokości od 30 do 50% wartości pobytu.
  3. W przypadku rezygnacji z pobytu z przyczyn od nas niezależnych zadatek nie podlega zwrotowi (podstawa prawna art. 394 Kodeksu Cywilnego).
  4. Formalności związane z meldunkiem i opłatami dokonuje się w dniu przyjazdu. Należy okazać dokument tożsamości.
  5. W pokojach obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 6:00 rano dnia następnego z wyjątkiem organizowanych imprez uzgodnionych wcześniej z gospodarzami.
  6. Na terenie obiektu mogą przebywać tylko osoby zameldowane. Osoby odwiedzające mogą przebywać na terenie wyłącznie po otrzymaniu zgody gospodarzy obiektu.
  7. Ze względów bezpieczeństwa w obiekcie obowiązuje całkowity zakaz używania otwartego ognia. W obiekcie obowiązuje kategoryczny zakaz palenia tytoniu (palenie możliwe na balkonach lub na zewnątrz obiektu).
  8. Za rzeczy wartościowe pozostawione w pokojach odpowiada ich właściciel.
  9. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!