Regulamin obiektu

Najważniejsze informacje:

• Doba hotelowa trwa od godziny 15 do 11 następnego dnia.

• Zameldowanie jest możliwe od godziny 15.

• Gość otrzyma kod do wejścia na teren obiektu oraz kod do skrzynki, w której znajdują się klucze do apartamentu wraz z pilotem do bramy.

• Po zakończeniu pobytu klucze i pilot należy pozostawić w tej samej skrzynce.

• Do każdego apartamentu przynależy jedno miejsce parkingowe, w sytuacji, gdy do apartamentu przyjadą dwa auta należy zaparkować pojazdy jedno za drugim, a ewentualne kolejne pojazdy należy zaparkować na zewnątrz obiektu.

• W apartamentach obowiązuje zakaz palenia tytoniu.

• Na terenie obiektu nie można korzystać z otwartego ognia, a grillowanie możliwe jest wyłącznie w wyznaczonym miejscu w ogrodzie.

• Przed opuszczeniem apartamentu Gość powinien: • pozakręcać krany • pozamykać okna • wyłączyć urządzenia pobierające prąd elektryczny (oświetlenie, telewizor), uprzątnąć aneks kuchenny.

• Naruszenie obowiązków określonych w regulaminie powoduje konieczność poniesienia kar finansowych.


Regulamin apartamentów Słoneczny Chełm

1. Rozpoczęcie pobytu w apartamencie jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Gościa przepisów tego regulaminu. 

2. Apartamenty wynajmowane są na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu wynajmu do godziny 11.00 dnia następnego. 

3. Zameldowanie jest możliwe od godziny 15:00.

4. Podczas zameldowania zostanie udostępniony kod do wejścia na teren obiektu oraz kod do skrzynki, w której będą znajdować się klucze do apartamentu wraz z pilotem do bramy.

5. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres objęty rezerwacją, Gość powinien zgłosić osobie zarządzającej przed zakończeniem doby hotelowej w dniu, w którym upływa termin najmu apartamentu. Przedłużenie pobytu uzależnione jest od możliwości obiektu, w szczególności wcześniej dokonanych rezerwacji.

6. Wymeldowanie jest możliwe do 11.00. Pozostanie w apartamencie lub pozostawienie w nim rzeczy po godzinie 11.00 powoduje konieczność opłacenia należności za następną dobę i nie gwarantuje możliwości przedłużenia pobytu. Gość, który nie opuści apartamentu do godziny 11 ostatniego dnia zarezerwowanego pobytu, odpowiada za szkodę majątkową powstałą na skutek niemożliwości lub opóźnienia zameldowania przez następnego Gościa.

7. Po wymeldowaniu klucze należy zostawić w skrzynce, z której zostały pobrane używając tego samego kodu, a po zamknięciu zmienić ustawienia cyfr, aby zamek został zablokowany.

8. Stawka dzienna za bezumowne zajmowanie apartamentu wynosi 1200 zł

9. Najmujący apartament Gość nie może go przekazywać innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba, za którą uiścił opłatę.

10. Goście nie mogą przyjmować w apartamencie osób niezameldowanych (nieobjętych rezerwacją). Przebywanie osób niezameldowanych w apartamencie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego apartament Gościa na pokrycie dodatkowej odpłatności za pobyt w wysokości 500 zł od każdej niezameldowanej osoby. 

11. W apartamentach znajduje się spis wyposażenia.

12. Przez cały czas pobytu w pensjonacie dzieci poniżej 13 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych.

13. Gość najmujący apartament odpowiada za wszelkie szkody spowodowane przez niego oraz wszystkie osoby znajdujące się na obiekcie z jego upoważnienia.

14. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia lub szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.

15. Na terenie apartamentu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, 

e-papierosów i wyrobów tytoniowych.

16. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w apartamencie jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego apartament Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 1’000 złotych.

17. Na terenie obiektu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do 06.00 dnia następnego.

18. W godzinach ciszy nocnej Goście mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.

19. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy i przerwania zakwaterowania osobom:

• będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,

• które zachowują̨ się agresywnie, wulgarnie i w sposób zakłócający spokój innych osób przebywających na terenie obiektu. 

20. W obiekcie zabronione jest:

• zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody personelu obiektu (również poza godzinami ciszy nocnej),

• takie zachowanie, które może zakłócać spokojny pobyt innym gościom. 

21. Odmowa zakwaterowania lub przerwanie pobytu z uwagi na okoliczności opisane w pkt 15-17 skutkuje obowiązkiem zapłacenia przez Gościa kary umownej w wysokości 600 zł, a także nie stanowi podstawy zwrotu należności za pobyt.

22. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.

23. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie na terenie obiektu otwartego ognia w jakiejkolwiek postaci. Grillowanie możliwe jest tylko w wyznaczonym do tego miejscu – w wiacie grillowej znajdującej się w ogrodzie.

24. W obiekcie obowiązuje zakaz wynoszenia naczyń i wyposażenia poza apartament.

25. Odpowiedzialność obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa na jego teren jest wyłączona. 

26. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu parkującego na jego terenie.

27. Apartamenty nie są sprzątane w trakcie pobytu. Zmiana pościeli i ręczników odbywa się za dodatkową opłatą 40 zł na życzenie gościa.

28. Przed opuszczeniem apartamentu Gość powinien: • pozakręcać krany • pozamykać okna • wyłączyć urządzenia pobierające prąd elektryczny (oświetlenie, telewizor), uprzątnąć aneks kuchenny.

29. W wypadku nieuprzątnięcia aneksu kuchennego Gość będzie obowiązany do uiszczenia opłaty za dodatkowe sprzątanie w wysokości 100 zł.

30. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządził szkodę w mieniu obiektu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, personelu lub innych osób przebywających w obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokój.

31. W przypadku skrócenia pobytu z przyczyn niezależnych od obiektu, koszty pobytu nie są zwracane.

32. Przyjazd ze zwierzęciem należy wcześniej zgłosić. Zakwaterowanie Gościa ze zwierzęciem jest możliwe po uzyskaniu wcześniejszej zgody zarządzającego obiektem. Przyjazd z niezgłoszonym wcześniej zwierzęciem może skutkować odmową zakwaterowania z obowiązkiem pokrycia kosztów rezerwacji w całości. 

33. Za zgubienie pilota wraz z kluczami do apartamentu pobierana zostanie opłata 300 zł

34. Uszkodzenie apartamentu lub jego wyposażenia skutkujące brakiem możliwości jego wynajmowania spowoduje naliczenie kary umownej w wysokości stawki 600 zł za każdy dzień, w którym apartament nie mógł być wynajmowany w związku z trwającym sprzątaniem lub pracami naprawczymi.

35. Za zapłatę opłat i kar, o których mowa w niniejszym regulaminie odpowiada Gość, który dokonywał rezerwacji apartamentu.

36. Zapłata opłat i kar umownych, o których mowa w regulaminie, nie wyłącza możliwości dochodzenia przewyższającego je odszkodowania.  

37. Wszelkie problemy i usterki powstałe w trakcie użytkowania apartamentu należy niezwłocznie zgłosić osobie zarządzającej obiektem. Uwagi wniesione przy wyjeździe lub po zakończeniu pobytu nie będą uwzględniane. 

38. Obiekt nie odpowiada za niedogodności spowodowane z przyczyn od niego niezależnych, np. przerwy w dostawie prądu czy wody, bądź brak sygnału TV lub WiFi.




Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!