Regulamin obiektu

Nałęczów jest miejscowością uzdrowiskową, w której każdy pragnie przede wszystkim wypocząć i odzyskać zdrowie. Konieczne jest więc przestrzeganie pewnych zasad, które zostały stworzone dla komfortu oraz spokoju wszystkich przebywających w naszym pensjonacie. Bardzo ważne jest dla nas także środowisko naturalne, o które dbamy wspólnie z Gośćmi przestrzegając zasad zawartych w Polityce Środowiskowej. Naszą Politykę Środowiskową znajdą Państwo na stronie www.

Prosimy o zapoznanie się oraz przestrzeganie zasad panujących w naszym domu.

Formalności:

1.W związku z obowiązkiem prowadzenia rozliczania opłaty uzdrowiskowej, bardzo prosimy o okazanie po przyjeździe dowodu tożsamości oraz uregulowanie należności.

 

Ogólne informacje:

1.Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 i kończy o godzinie 12.00.

2.Pora nocna zaczyna się o godzinie 22.00 i trwa do godziny 6.00. Prosimy o zachowanie w tym czasie ciszy nocnej, ze względu na pozostałych Gości.

3.W całym domu obowiązuje wszystkich zakaz palenia papierosów. Miejscem do tego wyznaczonym są tarasy na zewnątrz. W aneksie kuchennym na korytarzu znajdują się popielniczki.

4.Przestawianie mebli jest możliwe, po wcześniejszym uzgodnieniu z Gospodarzami. Prosimy nie zdejmować niczego ze ścian.

5.Pokoje są wyposażone w aneksy kuchenne. Do Państwa dyspozycji jest również dodatkowy duży aneks kuchenny w przestrzeni hallu. W tym aneksie znajdziecie Państwo: kuchenkę indukcyjną wraz z garnuszkami i patelniami, mikrofalę, dodatkowy czajnik elektryczny.

Prosimy o pozostawienie po sobie umytych, wytartych do sucha i schowanych w szafkach naczyń. Znajduje się tam również żelazko z deską do prasowania. Ze względów bezpieczeństwa, prosimy o nieużywanie własnego sprzętu elektrycznego (grzałki elektryczne, czajniki, żelazka, grille itp.).

6.Przy dłuższych pobytach sprzątamy Państwa pokoje. Jeżeli potrzebują Państwo zapasowych worków na odpady lub podstawowych środków czystościowych, to są one dostępne w szafce pod zlewem w aneksie na korytarzu.

7.Jeżeli odgrzewacie Państwo sobie jedzenie w mikrofali, to proszę je przykrywać plastikową pokrywą, która chroni mikrofalę przed zabrudzeniami.

8.W aneksie kuchennym na korytarzu, proszę zostawiać po sobie pozmywane, powycierane i pochowane naczynia. Proszę zostawić po sobie porządek.

9.Wystawione w mini-barku kawa, herbata i cukier i inne przyprawy są do Państwa dyspozycji. Jest również dostępny ekspres do kawy Nespresso. Kapsułki do tego ekspresu można nabyć Pań pokojowych lub gospodarza.

10.Do momentu rozpoczęcia sezonu grzewczego, prosimy o suszenie bielizny i ręczników na wystawionych na tarasach suszarkach.

11.Goście odpowiadają materialnie za wszelkie uszkodzenia oraz zniszczenia powstałe z ich winy lub z winy ich podopiecznych.

12.Ilość osób zajmujących pokój nie może być większa niż ustalona z właścicielem obiektu. Osoby odwiedzające naszych Gości proszone są o opuszczenie obiektu do godziny 22.00.

13.Śniadania podajemy do pokoju na godzinę 9 rano. Nie podajemy śniadań w Boże Narodzenie oraz Wielką Niedzielę Wielkanocną. Zamówienie na śniadanie przyjmujemy do godziny 18.00 na dzień następny. Jeśli zamawiacie Państwo śniadania na cały pobyt, to robicie to tylko jeden raz.

14.W przypadku potrzeby kontaktu, polecamy kontakt telefoniczny. Wystąpienia usterki prosimy o zgłaszanie jej do gospodarzy (telefon 607 507 879). Po godzinie 18.00, prosimy o kontakt najlepiej przez sms.

Bezpieczeństwo:

1.Pokoje, pomiędzy rezerwacjami poddawane są dezynfekcji oraz ozonowaniu.

2.Prosimy o dezynfekcję rąk – dozowniki z płynem dezynfekującym umieszczone są na korytarzach.

3.Obiekt jest monitorowany.

4.Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności w łazienkach: mokre płytki są zawsze bardzo śliskie!

5.W większości łazienek, prysznice są bezbrodzikowe. Zostały tam wykonane specjalne progi, które odróżniają się od ścian i podłóg kolorami w celu zwiększenia ich widoczności.

6.Podczas chodzenia po schodach, proszę zawsze trzymać się poręczy.

7.Po wyjściu z budynku – na chodnikach, bardzo prosimy o ostrożne i uważne poruszanie się, szczególnie w miejscach, gdzie są schody albo teren jest pochyły.

8.Państwa samochód jest zaparkowany na terenie naszej posesji. Brama wjazdowa jest zamykana na noc. Bardzo prosimy o nie zastawianie pozostałych samochodów. Parking jest bezpłatny oraz niestrzeżony. Nie ponosimy odpowiedzialności za pojazdy pozostawione na parkingu oraz rzeczy w nich znajdujące się.

9.Przed garażem po prawej stronie – za znakiem „P koniec” jest miejsce manewrowe, którego prosimy nie zastawiać.

10.Prosimy o zamykanie swoich pokoi na klucz – nie bierzemy odpowiedzialności za pozostawione rzeczy na terenie całej posesji.

11.W aneksie kuchennym znajdującym się na korytarzu, umieszczona jest apteczka pierwszej pomocy. Jest to apteczka wyposażona, poza plastrami na niewielkie skaleczenia, w zestawy do sztucznego oddychania oraz tamowania krwi w poważnych urazach. Bardzo prosimy o niezabieranie tych elementów apteczki. Służą one do ratowania życia i w przypadku wystąpienia poważnego urazu muszą być dostępne! Dlatego kamera monitorująca jest między innymi nastawiona właśnie na ten ważny dla wszystkich punkt.

12.Nasz ogród – w części dolnej, jest jeszcze trochę „dziki”. Nie ma tam wybrukowanych alejek. Jak najbardziej mogą Państwo korzystać z całego ogrodu, proszę jednak uważać na nierówności terenu.

Ochrona środowiska i zwierzęta:

1.Sortujemy odpady w następujący sposób:

Do koszy na korytarzach wrzucamy, zgodnie z opisem;



WYŁĄCZNIE:

– PLASTIK (Puste butelki PET po wodzie i napojach, po mleku i jogurtach, opakowania po serkach, czystą folię, kartony po mleku i napojach)

– PAPIER (ale nie po sokach i nie po żywności)

– PUSTE PUSZKI po piwie.

– SZKŁO (każdy kolor, po alkoholach, napojach, puste słoiki ale nie potłuczone)



1.Jeśli zgniotą je Państwo przed wyrzuceniem, to więcej się zmieści w koszu.

Wszystkie pozostałe odpady wyrzucamy do koszy na odpady

komunalne niesortowane (w łazienkach i aneksach kuchennych).

2.Prosimy o wyrzucanie podpasek higienicznych i tamponów do koszy na śmieci.

3.Jeśli nie używają Państwo ręczników Samoniówki – to proszę je odłożyć.

4.Przed wyjściem z pokoju prosimy o zamknięcie drzwi na balkon, zdjęcie z balkonów parasoli, wyłączanie światła i wszelkich urządzeń elektrycznych.

5.Nie akceptujemy zwierząt.

6.Nasze zwierzęta to kotka Perła, kotek Sherlock i pieski Watson i Shiro. Wszystkie są domowe i przyjazne. Watson jest dorosłym, bardzo mądrym psem, jest do wszystkich przyjaźnie nastawiony. Shiro – to młody, przezabawny piesek. Ze wszystkimi chce się przyjaźnić. Nasze psy są pod naszą kontrolą w domu oraz na prywatnej, wydzielonej części ogrodu, za barierką, której prosimy nie przekraczać.

Kotka – Perła, jest już dość leciwa. Ponieważ o kobietach nie mówi się ile mają lat, to napiszę tylko, że jest bardzo mądra, sprytna i łowna. Potrafi wybrać sobie ulubionych Gości i przynosić im w prezencie pod drzwi swoje zdobycze: myszy, krety, nornice. Niestety, potrafi złowić również ptaka. Uwaga! Jeśli Perła nie ma ochoty na pieszczoty a ktoś tego właśnie chce, kocica może podrapać! Z tego względu prosimy o zachowanie należytego dystansu. Kotek Sherlock – nasz rozpieszczony pupil – to mały rozrabiaka. To taki trochę „kochany drań”. Może się zdarzyć, ze wejdzie po rynnie lub balkonie do Waszego pokoju i poczęstuje się czymś w jego mniemaniu smacznym ?. Proszę go wtedy wypuścić na korytarz. Wszystkie zwierzaki są objęte nadzorem weterynaryjnym. Proszę zawsze zachować w stosunku do nich dystans.

 Bardzo prosimy również nie karmić naszych zwierząt.

Służymy Państwu informacją w razie jakiejkolwiek potrzeby. Najlepiej proszę o kontakt telefoniczny pod numerem 607 507 879, może być również sms.

Hasło do wi-fi: samoniowka74

Zależy nam na tym, żeby zapewnić Państwu dobre i bezpieczne warunki pobytu. Bardzo prosimy o uszanowanie tego i o uszanowanie powierzonego Państwu mienia.

Bardzo prosimy o stosowanie się do powyższych zasad.

             

Życzymy Państwu udanego wypoczynku.

Monika & Radosław Samoń-Drzewiccy


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!