Uwaga na pazerność właściciela!
1. Zostałem podliczony o 50zł drożej niż było w umowie i cenniku (okazało się już po wyjeździe, że żona została poproszona o wpłatę 50zł większą niż było w cenniku)
2. Dostałem inny pokój niż było ustalone telefonicznie.
Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii
Ocenił standard:
-
pokoje:8/10
-
łazienki:8/10
-
obsługa:6/10
-
lokalizacja:8/10
-
jakość do ceny:8/10
-
zgodność z ofertą:4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:Witam
taka sytuacja w ogóle nie miała miejsca, chyba ze po prostu to nieporozumienie czy pomyłka że nie został odliczony zadatek W ostatnim czasie nikt nie wpłacał nam zadatku w takiej wysokości. To jest jakaś złośliwość nawet domyślamy się od kogo. Zresztą nikt się nie podpisał wiec nawet nie wiemy kto czuje się taki pokrzywdzony. Pokoje w ostatnim czasie były rezerwowane z wyprzedzeniem i nikomu nie zamienialiśmy na inny niż ten który był uzgodniony telefonicznie lub mailowo. Nie jesteśmy pazerni, jesteśmy uczciwymi ludźmi, wystarczy popatrzeć ile pracy i serca wkładamy w nasz dom, a jeżeli zdarzyła się jakaś pomyłka w podliczeniu to wystarczyło zwrócić uwagę.
A teraz do tej osoby co napisała to kolejne oszczerstwo, chce napisać ze taka złośliwość i kłamstwo nie popłaca...