7
Dodał: Ponad rok temu
Uwaga na pazerność właściciela! 1. Zostałem podliczony o 50zł drożej niż było w umowie i cenniku (okazało się już po wyjeździe, że żona została poproszona o wpłatę 50zł większą niż było w cenniku) 2. Dostałem inny pokój niż było ustalone telefonicznie.

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    8/10
  • łazienki:
    8/10
  • obsługa:
    6/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    8/10
  • zgodność z ofertą:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witam
taka sytuacja w ogóle nie miała miejsca, chyba ze po prostu to nieporozumienie czy pomyłka że nie został odliczony zadatek W ostatnim czasie nikt nie wpłacał nam zadatku w takiej wysokości. To jest jakaś złośliwość nawet domyślamy się od kogo. Zresztą nikt się nie podpisał wiec nawet nie wiemy kto czuje się taki pokrzywdzony. Pokoje w ostatnim czasie były rezerwowane z wyprzedzeniem i nikomu nie zamienialiśmy na inny niż ten który był uzgodniony telefonicznie lub mailowo. Nie jesteśmy pazerni, jesteśmy uczciwymi ludźmi, wystarczy popatrzeć ile pracy i serca wkładamy w nasz dom, a jeżeli zdarzyła się jakaś pomyłka w podliczeniu to wystarczyło zwrócić uwagę.
A teraz do tej osoby co napisała to kolejne oszczerstwo, chce napisać ze taka złośliwość i kłamstwo nie popłaca...

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!