Regulamin obiektu

REGULAMIN

SERDECZNIE WITAMY W NASZYM APARTAMENCIE

PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM I ŻYCZYMY MIŁEGO POBYTU.


1. Pobyt zaczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godz.11:00 w dniu wyjazdu.

2. Wejście do apartamentu możliwe jest po wpisaniu cyfrowego kodu (hasła) na panelu numerycznym przy klamce w drzwiach wejściowych.

KOD WPISANY MUSI BYĆ ZAKOŃCZONY # np. 654783#

Trzykrotne błędne wpisanie kodu uruchomi alarm dźwiękowy.

3. Kod wejściowy aktywny jest od godziny 15:00 w dniu przyjazdu i dezaktywuje się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu. Czyli po godzinie 11:00 nie ma możliwości dostania się do apartamentu.

4. Kod otrzymują Państwo przed planowanym przyjazdem na podany numer telefonu sms-em.

Ten sam kod obowiązuje przez cały planowany pobyt.

5. Państwa goście na terenie obiektu mogą przebywać wyłącznie w godzinach od 7:00 do 22:00.

6. W całym obiekcie w godzinach od 22:00 do 6:00 obowiązuje cisza nocna – Goście proszeni są

w tym czasie o zachowywanie się w sposób niezakłócający pobytu innym.

7. Osoby wynajmujące apartament nie mogą podnajmować go osobom trzecim – nawet jeśli nie

upłynął okres rezerwacji, za który uiściły należną opłatę.

8. Na terenie obiektu obowiązuje kategoryczny zakaz palenia papierosów, papierosów elektronicznych i innych produktów tytoniowych, poza wyznaczonymi do tego miejscami. W przypadku niezastosowania się do zakazu i uruchomienia czujek dymowych, Gość zostanie obciążony kwotą 500 zł.

9. W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz urządzania imprez okolicznościowych typu: „kawalerski”, „panieński” itp.

10. Do apartamentu przynależy miejsce parkingowe nr 1 w garażu podziemnym. Dla Naszych Gości miejsce parkingowe jest bezpłatne w ramach pobytu.

11. Wjazd do garażu podziemnego możliwy jest po zdalnym otworzeniu (pilotem) bramy wjazdowej. Pilot dostępny jest w apartamencie.

12. Gość zobowiązany jest przed zakończeniem pobytu do pozostawienia pilota do bramy garażowej i kluczy na stole w apartamencie. Dziękujemy

13. Wejście do budynku 46D w którym znajduje się apartament możliwy jest po wpisaniu kodu domofonu. Klucz do drzwi znajduje się w apartamencie.

14. Goście Gold Cliff Apartament wynajmują apartament i tylko za to jesteśmy w stanie odpowiadać i gwarantować pobyt w ramach wynajmu. Wszelkie wydarzenia które nie dzieją się wewnątrz obiektu nie są przez nas gwarantowane i nie mamy na nie wpływu. Wszelkie nagłe zmiany pogody, wypadki i inne zdarzenia losowe – nie dotyczą one wynajmu i w żaden sposób nie można wynajmu z nimi wiązać i rościć z tego tytułu praw do zwrotów kosztów itp.

15. Akceptujemy pobyt z pieskiem do 10 kg, za dodatkową opłatą.

16. O wszelkich zauważonych usterkach lub brakach w wyposażeniu, Gość zobowiązany jest powiadomić właściciela pod nr 733 – 120 – 000

17. Goście po pobycie zobowiązują się do pozostawienia apartamentu w należytym porządku, wyrzucenia śmieci do kubłów znajdujących z tyłu kompleksu Baltic Cliff (ulica Polna- zielony blaszak). Z góry dziękujemy

18. Gość korzystający z apartamentu ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenie lub zniszczenie przedmiotów, wyposażenia i urządzeń będących na wyposażeniu, powstałych z jego winy lub z winy osób go odwiedzających.

19. Jeśli w jakimkolwiek przypadku Gość zmuszony jest do wcześniejszego wymeldowania z przyczyn nie zależnych od Gold Cliff Apartment – nie przysługuje mu prawo do żądania zwrotu wpłaconych pieniędzy za niewykorzystany pobyt. Pogoda jak i warunki atmosferyczne nie są w żaden sposób przyczyną do zwrotu środków za pobyt przy wcześniejszym wyjeździe i opuszczeniu apartamentu.

20. Wpłacony zadatek w przypadku rezygnacji nie jest zwracany.


KOD DO APARTAMENTU USTALANY INDYWIDUALNIE, WPISYWANY KOD MUSI BYĆ ZAKOŃCZONY #

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!