Regulamin obiektu

Dafne 1 i 2

REGULAMIN


1. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu Dafne 1, ul. Wschodnia 10 A/Dafne 2,

ul. Wolska 5 w Niechorzu.

2. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku. W razie rezygnacji z pobytu zadatek jest bezzwrotny. Wpłata

zadatku równoznaczna jest z akceptacją niniejszego regulaminu

3. Pokoje i apartamenty wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15.00, a kończy się

o godzinie 10.00 dnia następnego. Cisza nocna jest od godziny 22.00 do 7.00

4. Możliwe jest przyspieszenie lub wydłużenie doby hotelowej w miarę posiadanej dostępności pokoi lub

apartamentów za dodatkową opłatą.

5. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu rezerwacji, Gość powinien zgłosić do godziny 9.00

dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.

6. Zatrzymanie pokoju po godzinie 10.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę.

7. Obiekt uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności wolnych pokoi.

8. Goście zobowiązani są wypełnić kartę meldunkową niezwłocznie po przyjeździe. W celu potwierdzenia

tożsamości, gość ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (dowód osobisty lub paszport)

9. Należność za pobyt pobierana jest z góry w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Gościa terminem

rezerwacji pokoju. Przetwarzanie danych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na

podstawie art.13 ust. 1-2 rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016 r.

w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych – w dalszej części RODO.

10. W przypadku wcześniejszego wyjazdu niż w rezerwowanym przez Gości terminie, należność za całość pobytu

nie ulega zmianie.

11. W dniu przyjazdu do apartamentu pobierana jest od Gościa kaucja zwrotna w wysokości 500 zł. Gość

odpowiedzialny jest za sprzęt stanowiący wyposażenie apartamentu do chwili rozliczenia się i zdania

apartamentu w stanie niepogorszonym

12. Gość nie może przekazywać pokoju/apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił

należną za pobyt opłatę.

13. Odwiedziny osób niezameldowanych w Dafne 1/Dafne2 każdorazowo należy zgłaszać do właściciela obiektu.

Odwiedziny osób niezameldowanych mogą odbywać się w godz. 10.00-16.00

14. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym porządek i zasady regulaminu w

trakcie przebywania na terenie obiektu, a także może żądać natychmiastowego opuszczenia obiektu bez

zwrotu opłaty uiszczonej za pobyt.

15. Obiekt zobowiązuje Gości do dbałości i odpowiedzialności za rzeczy wartościowe oraz pieniądze pozostawione

w pokojach. Za pozostawione kosztowności, pieniądze, papiery wartościowe, aparaty fotograficzne, kamery,

aparaty telefoniczne i inne przedmioty posiadające wartość materialną, artystyczną lub naukową właściciele

Dafne 1/Dafne 2 nie ponoszą odpowiedzialności.

16. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów

wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w obiekcie z jego winy lub winy odwiedzających go osób.

17. W Dafne1/Dafne2 jest zakaz przestawiania mebli w apartamentach/pokojach oraz wynoszenie jakichkolwiek

mebli na zewnątrz

18. Gość zobowiązany jest do zgłoszenia jakichkolwiek usterek nie wynikających z winy Gościa, jak również zgłosić

niedogodności które Gościowi przeszkadzają i które mogą wyniknąć w przyszłości roszczeniami Gościa nie

później niż 24 godziny od zameldowania.

19. Jeśli właściciel nie jest w stanie usunąć usterki lub niedogodności, które Gościowi przeszkadzają, Gość możne

wymeldować się z pensjonatu. Jeśli Gość zapłacił za całość pobytu kwota za niewykorzystane doby zostanie

zwrócona gotówką lub przelewem na wskazane przez Gościa konto bankowe w przeciągu trzech dni roboczych.

20. Szkody lub usterki, które wyniknęły z winy Gościa, Gość zobowiązany jest do ich zgłoszenia właścicielowi,

bezzwłocznie po ich stwierdzeniu.

21. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju będą odesłane

na wskazany adres na koszt Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, rzeczy przechowywane są

przez okres 1 tygodnia a następnie niszczone.

22. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych Gości i ich pobycie.

23. Na jeden apartament/pokój przypisane jest jedno miejsce parkingowe, które znajduje się na terenie

Dafne1/Dafne 2 lub przed obiektami. Parkingi są niestrzeżone, a właściciele Dafne1/Dafne2 nie ponoszą

odpowiedzialności za utratę, uszkodzenia pojazdów lub mienia w nich pozostawionego. W miarę możliwości

udostępniamy miejsce parkingowe na kolejne auto za dodatkową opłatą 25 zł/doba.

24. Wszyscy Goście zobowiązani są do przestrzegania przepisów przeciw pożarowych. Nie wolno używać

przywiezionych przez Gościa maszynek do gotowania, czajników, grzałek, grzejników elektrycznych czy innych

urządzeń mogących powodować zagrożenie przeciw pożarowe pod rygorem nakazania opuszczenia obiektu.

25. Ze względu na komfort naszych Gości, w pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Złamanie tego nakazu

grozi karą 500 zł.


26. Za zgubienie lub zniszczenie kluczy pobierana jest opłata 150 zł.

27. Zabrania się gotowania i smażenia potraw pozostawiających intensywny zapach w tym ryb. Dozwolone jest to

tylko na zewnątrz, na grillu.

28. Z ogólnodostępnej wiaty grillowej, placu zabaw, ogólnodostępnej kuchni należy korzystać zgodnie z zasadami

współżycia społecznego i pozostawienia ich w czystości.

29. Plac zabaw nie jest odpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia, a dzieci powyżej 3 roku życia na placu zabaw

znajdują się pod opieką i na odpowiedzialność rodziców lub opiekunów.

30. Rodzice lub opiekunowie ponoszą odpowiedzialność za dzieci w obiekcie i na całym jego terenie (m.in. klatki

schodowe, schody, parking, plac zabaw, galerie).

31. Za szkody powstałe z winy dziecka odpowiedzialność ponoszą rodzice lub opiekunowie

32. Na terenie całego obiektu jest zakaz gry w piłkę nożną.

33. Goście zobowiązani są, aby w miejscach ogólnodostępnych zachowywać się w sposób nie przekraczający

ogólnie przyjętych norm społeczno-moralnych. Jest całkowity zakaz organizowania imprez, głośnych spotkań,

które będą przeszkadzać innym Gościom w pokojach, apartamentach i miejscach ogólnodostępnych.

34. Gość przywożący ze sobą (po uprzednim uzgodnieniu z właścicielem obiektu) psa lub inne zwierzę domowe

(koty nie są akceptowane) ponosi opłatę 20 zł za dobę za jego pobyt oraz jest pobierana kaucja wysokości 500

zł i zobowiązany jest zachować wszelkie środki bezpieczeństwa, aby zwierzę nie zagrażało innym Gościom, w

szczególności zwierzę musi posiadać aktualne potwierdzenie szczepienia i być prowadzone na smyczy.

Kategorycznie zabrania się swobodnego biegania psa po całym terenie obiektu. Przyjmowane są tylko psy

wykastrowane i wysterylizowane. Pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez zwierzę ponosi jego

właściciel bądź osoba, pod opieką której pozostaje ono w obiekcie.

35. Jest absolutny zakaz wnoszenia do pokoi i apartamentów rowerów, hulajnóg, wózków. Złamanie zakazu grozi

karą w wysokości 500 zł.

36. Zabrania się ładowania w budynku oraz częściach wspólnych aut, hulajnóg, rowerów oraz innych podobnych

urządzeń, które posiadają baterie. Złamanie zakazu grozi opłatami wg taryfikatora, karą w wysokości 1000 zł.

oraz jest jednoznaczne z zakończeniem pobytu przez Gościa, bez zwrotu pieniędzy za niewykorzystane doby.

37. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu i pokoju. Rezerwacji wstępnej można dokonać telefonicznie

lub przez email. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionego zadatku. Wpłata

należności, dokonanie rezerwacji i zameldowanie jest akceptacją warunków regulaminu.

38. Niestawienie się Gościa w obiekcie do godziny 21.00 w dniu w którym przypada początek pobytu bez

wcześniejszego uzgodnienia, jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu i daje możliwość właścicielowi

wynajęcia pokoju innemu Gościowi.

39. Gość niniejszym wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych oraz

umieszczania danych Gościa w bazie danych obiektu zgodnie z rozporządzeniem RODO. Gość ma prawo

wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich weryfikacji, poprawiania bądź usuwania.

40. Dafne 1/Dafne2 nieodpłatnie oddaje w prywatne użytkowanie na czas pobytu, a Gość wypożycza na czas

pobytu do własnego, osobistego użytku odbiornik telewizyjny.

41. Opłata klimatyczna pobierana jest od Gościa wg stawek gm. Rewal

42. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Dafne 1/Dafne 2 jest sąd właściwy dla położenia niniejszych nieruchomości.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!