Anonim
2
Dodał: Ponad rok temu
Mimo tabliczek, że obiekt jest monitorowany ani budynek ani parking ani wjazd na posesję nie posiada żadnej kamery (UE kamer już nie zafundowała, tak więc właściciel nie poczuwa się do obowiązku zamontowania ich na własny koszt). Niestety ale akurat mój samochód na "hotelowym parkingu" został uszkodzony przez pojazd innego gościa. Mimo, że zdarzenie miało miejsce w dzień nikt z obsługi niczego nie zauważył, pomimo tego, że ludzi jest pełno. Właściciel obiektu nie był skory do ustalenia sprawcy. Właściwie brak jakiegokolwiek zainteresowania ze strony personelu. Właściciel pobiera opłatę z góry za pobyt i na tym kończy się troska o gości. Podczas 6 dni pobytu nikt nie wymienił ręczników/pościeli, nie uzupełnił papieru czy mydła, mimo, iż cena za każdą dobę jest taka sama. Wszystko trzeba sobie kupić samemu. Dodam, że właściciel obiektu swój samochód parkuje w garażu. Na posesję każdy może wejść i wyjść z czym chce i kiedy chce. Nie ma żadnej ochrony i dbałości o bezpieczeństwo gości i ich pojazdów. Najgorsze miejsce w jakich do tej pory miałam wątpliwą przyjemność przebywać. W Nowym Sączu jest dużo lepszych hoteli/apartamentów w podobnych cenach. A przed tym miejscem trzeba tylko ostrzegać!!!!

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • wyżywienie:
    2/10
  • lokalizacja:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Jest nam niezmiernie przykro, że na wszelkich możliwych portalach zamiesza Pani na nasz temat od miesiąca tak przykre i krzywdzące komentarze tym bardziej, że po 3 dniach pobytu dobrowolnie przedłużyła Pani pobyt w naszym obiekcie na kolejne 3 dni. Co do zasady przy dłuższym pobycie ręczniczki, środki czystości, itp. są wymieniane, uzupełniane co 2 dni. Gdyby zaś gość chciał takiej wymiany częściej lub dodatkowego sprzątania pokoju zawsze ma taką możliwość przez wywieszenie na drzwiach zawieszki dostępnej w pokoju lub zgłoszenie tego faktu w recepcji. Bardzo Pani współczujemy, że spotkał Panią niemiły incydent z samochodem. Jednak z powodu barku dowodów, że zdarzyła się to na naszym parkingu sugerowaliśmy Pani wezwanie Policji, na co nie wyraziła Pani zgody. Tłumaczyliśmy też Pani, że UE nie zasponsorowała nam nawet złotówki, więc Pani uwagi na ten temat są nie na miejscu. Parking na noc jest zamykany. W naszym obiekcie każdy lokal to oddzielne mieszkanie znajdujące się w dwóch położonych obok siebie kamieniczkach i jak dotąd wszyscy goście czuli się tu bezpiecznie. Ps. Pozwoliliśmy sobie przejrzeć Pani inne opinie na temat obiektów, w których miała Pani przyjemność przebywać i okazało się, że WSZYSTKIE są obraźliwe i bardzo niemiłe. Czyżby świat nie był Pani godzien?

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!