Jan Kowalski
5
Dodał: Ponad rok temu
NIE POLECAM Po przyjeżdzie jeszcz nie zdążyłem polożyć walizki a już musiałem zapłacić za pokój.Właściciel nie poinformował że pokój ma osobne wejście.Czyli jak chcecie zrobić sobie kawe lub wypić zimne piwo trzeba się ubrać i iść w deszczu przez podwurko do domu głównego.Według zapewnień właściciela WIFI niestety nie ma.Pokój jak w gos. agro. do zaakceptowania.Na dzień dobry trzeba zabić cztery muchy i pogonić z pięć pająków.Właściciel po otrzymaniu opłatynie odbiera telefonów.Nie poleca trzymania jedzenia w aneksie kuchennym bo ginie.Właściciel nie miły unika jakichkolwiek rozmów.Ocena negatywna. NNNNIIIIIIEEEEE PPPPPPOOOOOOLLLLLLEEEEECCCCCAAAAAAMMMMMM.

Nikt nie ocenił jeszcze tej opinii

Ocenił standard:

  • pokoje:
    6/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    8/10
  • jakość do ceny:
    4/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witam serdecznie! Odnosząc się do powyższego komentarza chciałbym wyjaśnić pewne kwestie. Już w trakcie rezerwacji Klient jest zawsze informowany o tym jaki pokój wynajmuje, posiadamy jeden takowy z osobnym wejściem do kuchni a Pan otrzymał informację o tym aspekcie jeszcze przed rezerwacją. Niestety pozostałe pokoje były już zajęte. Klient na takowe warunki przystał. Kwestię uiszczenia opłaty z góry za nocleg pozostawię bez komentarza... takowe opłaty uiszcza się zaraz po przyjeździe jak i spisuje dane z dowodu. Zarzuty, iż nie odbieram telefonu są bezpodstawne, w razie jakichkolwiek pytań zawsze udzielam informacji, wyjaśnień a nawet jeśli zaistnieje ku temu powód przyjeżdżam na miejsce służąc pomocą, czego najlepszym dowodem są pozostałe komentarze. Z WIFI czasami bywają problemy techniczne, ponieważ przesyłane jest drogą radiową jednak są to znikome przypadki. Kuchnie są ogólnodostępne dla wszystkich turystów. Jest nam niezmiernie przykro z powodu Państwa niezadowolenia, ponieważ zawsze staramy się dokładać wszelkich starań by turysta czuł się u nas jak u siebie w domu. Pomimo takowej negatywnej opinii pozdrawiamy bardzo serdecznie Państwa Kowalskich i dziękujemy za pobyt w naszym ośrodku.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!