Regulamin obiektu

1.  Rezerwacja terminu pobytu (dalej zwana „Rezerwacją”) winna zostać dokonana telefonicznie pod numer telefonu: 515 917 399 lub 607899199 oraz pocztą elektroniczną pod adres: totu.okuninka@gmail.com lub poprzez portal nocowanie.pl  z podaniem:

a)    imienia i nazwiska na które dokonywana jest rezerwacja

b)    terminu planowanego pobytu

c)    liczby osób, których rezerwacja dotyczy

d)    wskazanie domku lub apartamentu, którymi zainteresowany jest Rezerwujący/Klient

e)    adresu e-mail do korespondencji

f)     telefonu kontaktowego Rezerwującego/Klienta dokonującego rezerwacji

g)    zgłoszenia chęci wystawienia faktury VAT wraz z podaniem niezbędnych danych

h)    ewentualnych uwag dodatkowych.

 

2.  Powyższe rezerwacje mają charakter wstępny. Na przesłaną pocztą elektroniczną przez Rezerwującego/Klienta określoną rezerwację Właściciel Obiektu prześle zwrotnie ofertę i warunki zawarcia umowy.

 

3.    Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą uiszczenia przez Rezerwującego/Klienta zadatku we wskazanym w ofercie i warunkach terminie na rachunek właściciela Obiektu w: Bank Polska Kasa Opieki o numerze:

59 1240 2470 1111 0011 1098 2725.

Wysokość zadatku, odpowiednia do wartości całego zamówienia - podawana jest w ofercie wysłanej na e-mail Rezerwującego/Klienta w wysokości nie niższej niż 40% kosztu za wskazany okres wynajmu domku/apartamentu. Minimalna wysokość zadatku to 500zł.

 

4.  Właściciel potwierdzi otrzymanie wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami, a na życzenie Rezerwującego/Klienta wystawi fakturę wg danych wskazanych w zapytaniu o rezerwację. Chęć otrzymania faktury może być zgłoszona wyłącznie przy dokonywaniu rezerwacji.

 

5.  W tytule przelewu proszę wpisać: zadatek, imię i nazwisko, termin, liczba osób. Datą wpłaty zadatku jest data zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym Obiektu. Brak wpłaty zadatku w terminie wskazanym w przesłanej ofercie i warunkach spowoduje anulowanie rezerwacji.

 

6.  W przypadku wpłynięcia zadatku w późniejszym terminie, Rezerwujący nie może domagać się wznowienia anulowanej już rezerwacji, zadatek ulega przepadkowi na rzecz Właściciela Obiektu.

 

7.  W przypadku rezygnacji przez Rezerwującego/Klienta z Rezerwacji na warunkach określonych w jej potwierdzeniu zadatek uiszczony przez Rezerwującego/Klienta nie podlega zwrotowi.

 

8.  Anulowania rezerwacji Rezerwujący/Klient może dokonać w każdym czasie. Anulowanie rezerwacji musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub sms.

 

9.  W przypadku rezygnacji przez Rezerwującego/Klienta z pobytu przed jego rozpoczęciem wpłacony zadatek rezerwacyjny nie podlega zwrotowi.

 

10. W przypadku podjęcia przez Rezerwującego/Klienta decyzji o skróceniu lub przerwaniu uzgodnionego pobytu całość opłaty z tytułu pobytu: zadatek oraz pozostała kwota należna z tytułu wynajmu domku/apartamentu nie podlega zwrotowi.

 

11. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją przez Rezerwującego/Klienta niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu wynajmu i korzystania z Obiektu ToTu – Domek i Apartamenty Okuninka. Wpłacając zadatek Rezerwujący jednocześnie oświadcza, iż zapoznał się z ich treścią i akceptuje wskazane Regulaminy w całości, znane mu jest miejsce usytuowania Obiektu jak i usytuowanie rezerwowanego domku/apartamentu w obrębie Obiektu.

 

12. Pozostałą kwotę należną z tytułu wynajmu domku/apartamentu Rezerwujący/Klient zobowiązany jest uiścić przy użyciu instrumentu płatniczego w rozumieniu Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o usługach płatniczych, na rzecz właściciela Obiektu niezwłocznie po przybyciu do Obiektu i podpisaniu Karty rejestracyjnej Gościa, o której mowa w punkcie II 1 d) Regulaminu wynajmu i korzystania z Obiektu ToTu – Domek i Apartamenty Okuninka.

 

13. Na okres pobytu od Rezerwującego/Klienta pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 500 zł uiszczana niezwłocznie po przybyciu do Obiektu i podpisaniu Karty rejestracyjnej Gościa. W razie stwierdzenia przez właściciela Obiektu zniszczeń, uszkodzeń lub powstania konieczności przywrócenia domku/apartamentu do stanu sprzed wynajmu Rezerwującemu/Klientowi, kaucja zaliczona zostanie na poczet kosztów, które ponosił będzie właściciel Obiektu w celu usunięcia wskazanych powyżej wad.

Zatrzymanie kaucji przez właściciela Obiektu nie wyłącza uprawnienia właściciela Obiektu do dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość kaucji. W przypadku strat wyższych niż wpłacona kaucja, właściciel Obiektu obciąży Rezerwującego/Klienta równowartością użytkowania domku/apartamentu za cały okres wyłączony z użytkowania, w tym zwroty zadatków w podwójnej wysokości dla Klientów którzy nie będą mogli zrealizować dokonanych rezerwacji pobytów.

 

14. Uiszczenie na rzecz właściciela Obiektu należności, o której mowa w punkcie 3, 9 i 10 niniejszego Regulaminu oznacza zawarcie przez strony umowy najmu domku/apartamentu na okres i warunkach wskazanych w potwierdzeniu Rezerwacji, o którym mowa w punkcie 2. niniejszego Regulaminu. Umowa najmu nie obejmuje ubezpieczenia, kosztów dojazdu oraz wyżywienia, które Rezerwujący/Klient zobowiązany jest zorganizować i pokryć ich koszty we własnym zakresie oraz organizacji czasu wolnego.

 

15. Niezależnie od opłaty z tytułu umowy najmu domku/apartamentu Rezerwujący/Klient zobowiązany jest niezwłocznie po przybyciu do uiszczenia  dodatkowego kosztu - opłaty miejscowej, której wysokość ustalana jest przez gminę Włodawa i wynosi 3 zł/osoba/doba, naliczane przy pobycie powyżej jednej doby - płatne w dniu zakwaterowania /Uchwała Rady Gminy i pisma urzędowe do wglądu.

 

16. Odmowa uiszczenia kaucji, opłaty klimatycznej, odmowa okazania ważnego dowodu osobistego i odmowa podpisania Karty rejestracyjnej Gościa  oraz rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd, wcześniejsze opuszczenie Obiektu, niezależnie od przyczyny:


a)  stanowi podstawę do odstąpienia od zawarcia lub rozwiązania przez właściciela Obiektu ze skutkiem natychmiastowym umowy najmu domku/apartamentu,


b)  nie uprawnia do zmniejszenia uzgodnionego kosztu wynajmu, zwrotu uiszczonych na rzecz właściciela Obiektu należności, a także nie zwalnia z obowiązku pokrycia zobowiązań powstałych w związku z pobytem.

 

17. W wyjątkowych okolicznościach, w szczególności z przyczyn technicznych i logistycznych, zastrzegamy sobie prawo do zmiany domku/apartamentu wybranego podczas rezerwacji.



Regulamin wynajmu i korzystania z obiektu ToTu – Domek i Apartamenty Okuninka

I. Postanowienia ogólne

1.  Do korzystania z Obiektu oraz działki na terenie Obiektu ToTu – Domek i Apartamenty Okuninka położonego w miejscowości Okuninka ul. Srebrna 8, 10, 12 (dalej zwanego „Obiektem”) uprawnione są wyłącznie osoby których  pobyt na terenie Obiektu został zgłoszony i opłacony.

 

2.  Osoby przebywające na terenie Obiektu zobowiązane są do przestrzegania niniejszego Regulaminu, a nadto przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej, zasad dobrego sąsiedztwa oraz do zachowania się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób.

 

3.  Osoby przebywające na terenie Obiektu nie mogą zakłócać wypoczynku innym wczasowiczom. Właściciel Obiektu zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia osobie Rezerwującej oraz osobom zgłoszonym (dalej zwanych „Klientem”) pobytu w domku/apartamencie i nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu w przypadku, gdy Klient oraz osoby z którymi przebywa w sposób znaczący naruszają ciszę nocną, spokój lub dobra innych Gości, nie przestrzegają regulaminu oraz powszechnie stosowanych norm współżycia.

 

4.  Jeżeli w skutek wykroczenia przeciwko ciszy nocnej i innym zasadom określonym w pkt. 1, 2 i 3 Właściciel lub inne osoby zostaną zmuszone do uzasadnionego wezwania policji, Właściciel ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy, a Klient wraz z osobami z którymi przebywa na terenie Obiektu ma obowiązek bezzwłocznie opuścić Obiekt.

 

5.  Klient ponosi pełną odpowiedzialność za przebywające z nią osoby zgłoszone.

 

6.  W domku/apartamencie na terenie Obiektu może zamieszkiwać maksymalnie odpowiednio 7 lub 8 osób. W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z Obiektu (bez wiedzy i zgody Właściciela), Właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy ze wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wcześniej wniesionych opłat. W powyższej sytuacji Klient wraz z osobami z którymi przebywa na terenie Obiektu ma obowiązek bezzwłocznie opuścić Obiekt.

 

7.  Naruszenie któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu stanowić może podstawę do odmowy zawarcia lub rozwiązania w trybie natychmiastowym umowy najmu domku/apartamentu bez uprawnienia do zwrotu kwot uiszczonych na rzecz właściciela Obiektu.

 

II. Obowiązki Wynajmującego i zakwaterowanie

 

1.  Z chwilą przybycia do Obiektu Klient zobowiązany jest do:

a) zapoznania się ze stanem wynajmowanego przez siebie domku letniskowego/apartamentu

b) niezwłocznego zgłoszenia ewentualnych uwag do Obiektu, w tym do stanu technicznego i wyposażenia domku/apartamentu lub innych uwag dotyczących miejsca pobytu

c) okazania ważnego dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości ze zdjęciem

d) podpisania Karty rejestracyjnej Gościa zawierającej m.in. informację o zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu, informację o stanie technicznym domkuF letniskowego.

 

Pozytywny odbiór bez zastrzeżeń jest równoznaczny z  brakiem jakichkolwiek uwag który Klient potwierdza własnoręcznym podpisem pod Regulaminem.

 

2.  Na terenie Obiektu obowiązuje doba hotelowa trwająca od godziny 16:00 w dniu przyjazdu do godziny 10:30 w dniu wyjazdu oraz cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00.

 

3.  Pozostanie w domku/apartamencie lub pozostawienie rzeczy poza godzinę 10.30 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 10.30 – zostanie naliczona opłata za kolejną dobę wynajmu pokoju według cen pełnych.

 

4.  W domku/apartamencie znajduje się pościel na jeden okres wynajmu.

 

5.  Klient wraz z osobami zgłoszonymi ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu właścicielowi Obiektu. Przed opuszczeniem Obiektu Klient zobowiązany jest do rozliczenia się z wyposażenia domku/apartamentu, tarasów i terenu doń przyległego.

 

6.  Na okres pobytu od Klienta pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 500 zł uiszczana niezwłocznie po przybyciu do Obiektu i podpisaniu Karty rejestracyjnej Gościa. W razie stwierdzenia przez właściciela Obiektu zniszczeń, uszkodzeń lub powstania konieczności przywrócenia domku/apartamentu do stanu sprzed wynajmu Klientowi, kaucja zaliczona zostanie na poczet kosztów, które ponosił będzie właściciel Obiektu w celu usunięcia wskazanych powyżej wad.

Zatrzymanie kaucji przez właściciela Obiektu nie wyłącza uprawnienia właściciela Obiektu do dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość kaucji. W przypadku strat wyższych niż wpłacona kaucja, właściciel Obiektu obciąży Klienta równowartością użytkowania domku/apartamentu za cały okres wyłączony z użytkowania, w tym zwroty zadatków w podwójnej wysokości dla Klientów którzy nie będą mogli zrealizować pobytów według dokonanych rezerwacji.

 

7.  Klient zobowiązany jest do utrzymywania porządku w domku/apartamencie, a także do zwrotu domku/apartamentu w stanie zastanym i rozliczenia się z wyposażenia domku/apartamentu zgodnie z wykazem (potwierdzonym w własnoręcznym podpisem pod Regulaminem), co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych sprzętów kuchennych, posprzątanie zajmowanego domku/apartamentu łącznie z tarasem i terenem przyległym włącznie z wyrzuceniem nieczystości do pojemników na śmieci. Goście proszeni są o segregację śmieci w przeznaczonych do tego celu pojemnikach znajdujących się na terenie Obiektu (szkło, plastik metal, bio, zmieszany, papier).

 

8.  Nie dostosowanie się do powyższego zobowiązania skutkuje zapłatą rekompensaty za zniszczone wyposażenie oraz końcowe sprzątanie wg w postaci wpłaconej kaucji określonej w pkt. 6. Wycena zniszczeń oraz koszt sprzątania dokonywany jest przez właściciela Obiektu.

Ponadto z uwagi na obowiązek selektywnej zbiórki odpadów i nie przestrzeganie tego obowiązku przez gości skutkuje nałożeniem na Klienta kary pieniężnej w wys. 250zł pobranej z kaucji lub płatnej dodatkowo.

 

9.  Na terenie Obiektu znajduje się ogrodzony parking niestrzeżony.
Do każdego domku/apartamentu przydzielone są dwa bezpłatne miejsca parkingowe niestrzeżone. Właściciel Obiektu nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub kradzież samochodów pozostawionych na parkingu Obiektu. Każdy z Gości korzystający z parkingu każdorazowo winien zamknąć bramę wjazdową i furtkę na zamek. 

 

10. Obowiązek zabezpieczenia rzeczy pozostawionych na terenie Obiektu przed kradzieżą i zniszczeniem spoczywa na ich właścicielach. Właściciel Obiektu nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek przedmioty, rzeczy, środki pieniężne lub inne kosztowności oraz rzeczy wartościowe pozostawione na terenie Obiektu. Właściciel przypomina, iż opuszczając domek/apartament każdorazowo należy zamknąć wszystkie okna i drzwi wejściowe na 2 zamki oraz bramę i furtkę wejściową na zamek.

 

11. Klient zobligowany jest do korzystania z Obiektu w sposób zgodny normami współżycia społecznego, bezpieczny z zachowaniem wszelkiej ostrożności i staranności. Właściciel Obiektu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała lub mienia Klienta spowodowane nienależytym zachowaniem i korzystaniem z Obiektu.

 

12. W domku/apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz używania otwartego ognia, jak i korzystania z urządzeń elektrycznych lub gazowych nie będących wyposażeniem domku/apartamentu; nie dotyczy to drobnych urządzeń elektrycznych takich jak np.: ładowarki do telefonów lub komputerów, suszarki do włosów itp.

 

13. W domku/apartamentach, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) - obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w domku/apartamencie jest równoznaczne z wyrażeniem przez Klienta i osoby zgłoszone zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji domku/apartamentu w wysokości 500 złotych.

 

14. Za zgubienie klucza do domku/apartamentu, bramy lub furtki naliczamy opłatę 50 zł za 1 sztukę.

 

15. Rozpalanie grilli możliwe jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych przez właściciela Obiektu z zachowaniem szczególnej ostrożności.

Przypominamy o konieczności zachowania zasad BHP podczas grillowania. Z uwagi na to, że domki/apartamenty są drewniane grille mogą być rozpalane i używane z dala od domku, poza jego zadaszoną częścią.

 

16. Na terenie ośrodka obowiązuje bezwzględny zakaz palenia ogniska.

 

17. Klient, bez uzyskania uprzedniej, pisemnej zgody właściciela Obiektu, nie jest uprawniony do dokonywania jakichkolwiek zmian lub napraw na terenie Obiektu, w szczególności w domku/apartamencie.

 

18. Z uwagi na szacunek, bezpieczeństwo i zdrowie wszystkich naszych Gości nie przyjmujemy zwierząt. Na terenie całego Obiektu, domku/apartamentów obowiązuje całkowity zakaz przebywania zwierząt.

 

19. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe z przyczyn niezależnych od właściciela Obiektu, w szczególności związane z brakiem zasilania energią elektryczną lub brakiem wody.

 

20. Właściciel ma dostęp do domków i terenu wokół w celu przeprowadzenia koniecznych napraw, konserwacji i niezbędnych prac porządkowych także w czasie pobytu Wynajmujących.

 

III. Postanowienia dodatkowe

1.  Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez właściciela Obiektu na potrzeby umowy najmu domku/apartamentu danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

 

2.  Właściciel Obiektu zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie w przypadku zaistnienia przynajmniej jednej z poniższych przyczyn:

a) Zmiany systemów informatycznych wykorzystywanych do obsługi oferowanych usług

b) Zmiany w zakresie funkcjonowania oferowanych usług

c) Zmiany przepisów prawa regulujących zasady funkcjonowania Obiektu

d) Zmiany poziomu inflacji. 
Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z chwilą opublikowania zmienionego Regulaminu.

 

3.  W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, jeśli bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, decyduje właściciel Obiektu.


4.  Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Właścicielem Obiektu a Klientem jest prawo polskie. Ewentualne spory rozstrzygane będą przed sądem właściwym dla siedziby właściciela Obiektu.

 

 

Zapoznałem się, akceptuję i zobowiązuję się przestrzegać

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!