2
Dodał: Ponad rok temu
Nasz rodzinny wyjazd na majówkę nie doszedł fo skutku gdyż w lutym po dokonanej rezerwacji nie otrzymaliśmy żadnej informacji. Pisałam o kwotę zaliczki nr telefonu bezkutecznie. Dawno nie spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu. Nie sam pobyt bo nie byliśmy ale sposób traktowania klientów jest nie do przyjęcia. Brak oceny żeby ją wystawić.
Wyjazd: rodzinny

2 osoby oceniły opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • pokoje:
    2/10
  • łazienki:
    2/10
  • obsługa:
    2/10
  • lokalizacja:
    2/10
  • jakość do ceny:
    2/10
  • zgodność z ofertą:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Niestety musiała nastąpić pomyłka, gdyż nie dotarła do nas Państwa rezerwacja. Bardzo nam przykro!

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!