Regulamin obiektu

REGULAMIN

Przebywanie na terenie domków zobowiązuje do zachowania się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu własnemu i innych gości.

1. Dobę rozpoczynamy godz. 16.00, a kończymy o 10.00.

2. Wczasowicze przebywają w domku na podstawie dokonania ważnej rezerwacji, potwierdzonej wpłatą zadatku w wysokości 30% wartości pobytu. W przypadku rezygnacji lub nie przybycia w wyznaczonym terminie osoby dokonującej rezerwacji, wpłacone środki nie będą zwracane. Nie zwraca się należności za nie wykorzystany w pełni pobyt.

3. Wykupiony pobyt w domku nie stanowi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków przebywających w nim osób, oraz od kradzieży i zniszczenia mienia.

4. Przybywając do domku należy posiadać ważny dokument tożsamości i przedstawić go osobie dokonującej formalności związanych z pobytem.

5. Przekazanie i oddanie domku następuje w obecności właściciela lub osoby upoważnionej po uprzednim dokonaniu zapłaty za okres objęty rezerwacją. Prosimy o uregulowanie całego kosztu w chwili przybycia.

6. Najemca/wczasowicz ponosi pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania oraz za szkody wyrządzone na całym terenie . Za wszelkie zauważone niezgłoszone natychmiast po wprowadzeniu się do pokoju braki i usterki w wyposażeniu odpowiada aktualny najemca. Szkody powstałe z winy najemcy/wczasowicza rozliczamy na miejscu.

7. Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania pokoju prosimy zgłaszać na bieżąco.

8. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pokojach przedmioty najemcy/wczasowicza oraz za utracone mienie własne najemcy/wczasowicza. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi oraz wyłączanie urządzeń pobierających energię elektryczną w momencie opuszczania domku.

9. Dzieci do lat 18 przebywają tylko pod opieką dorosłych/rodziców.

10. Cisza nocna obowiązuje od godz. 21.00 do godz. 8.00. Osoby zakłócające spokój i porządek mogą być usunięte bez prawa do jakiegokolwiek odszkodowania. W pozostałych godzinach obowiązuje zachowanie nie naruszające spokoju pobytu innym wynajmującym.

11. Goście opuszczający domek zobowiązani są do pozostawienia go w stanie takim, w jakim został on im przekazany. Najemca/wczasowicz na zakończenie pobytu przekazuje pokój do kontroli stanu wyposażenia wynajmującemu.

12. Ilość osób zakwaterowanych nie może przekroczyć ilości osób mających opłacony pobyt. W przypadku stwierdzenia przebywania osób nieuprawnionych wynajmujący zostanie usunięty bez zwrotu poniesionych kosztów.

13. Parkowanie pojazdów tylko w miejscach do tego przeznaczonych. Za pojazdy parkowane na terenie , właściciel nie ponosi odpowiedzialności.

14. Obowiązuje bezwzględny zakaz:

- Palenia tytoniu wewnątrz domku.

- Używania dodatkowych urządzeń elektrycznych poza zainstalowanymi przez właściciela (z wyjątkiem suszarek do włosów, lokówek, golarek).

- Używania urządzeń grzewczych innych prócz zainstalowanych.

- Rozpalania ognisk.

- Rozpalania grilla i używania otwartego ognia na tarasach domków.

- Zachowywania się w sposób zakłócający pobyt sąsiadującym mieszkańcom domków. W razie konieczności przybycia na miejsce właściciela, najemca zostanie obciążony kwotą 150 zł. ( zostanie potrącone z kaucji lub wymagana będzie wpłata)

- Używania innego sprzętu grającego prócz udostępnionego przez właściciela.

15. Najemca/wczasowicz zobowiązany jest do utrzymywania czystości w zajmowanym domku, w jego otoczeniu oraz na całym terenie. Ponadto należy przestrzegać przepisów Ppoż. I BHP korzystając z urządzeń elektrycznych oraz całego terenu.

16. Gaśnica oraz apteczka pierwszej pomocy znajdują się przy głównym wejściu obok drzwi.

17. Najemca nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności w pobycie związane z czynnikami niezależnymi.

18. Zabrania się zamieniania lub przemieszczania sprzętu wchodzącego w skład wyposażenia pokojów.

19. W przypadku rezygnacji Wynajmującego z rezerwacji (za wyjątkiem siły wyższej typu huragan, pożar, powódź itd.) przepada cała kwota zadatku.

20. Pobieramy kaucje zwrotną w wysokości 200 zł.

21. Za rażący nieporządek w domku podczas zdawania pobieramy opłatę w wysokości 50 zł za sprzątanie ( zostanie potrącone z kaucji lub wymagana będzie wpłata).

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!