Regulamin obiektu
Regulamin wynajmu apartamentu
- Rezerwacji apartamentu dokonujemy na podstawie wypełnionego formularza rezerwacji oraz pod numerem telefonu +48 503 745 788.
- Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 pierwszego dnia pobytu Gości(a) do godz. 10:00 ostatniego dnia pobytu. Istnieje możliwość wcześniejszego przyjazdu do apartamentu po konsultacji telefonicznej.
- Klucze do apartamentu przekazywane są bezpośrednio przez właściciela w ustalonym miejscu, o ustalonej godzinie. Jeśli Gość nie może dotrzeć na ustaloną wcześniej godzinę powinien niezwłocznie poinformować o tym telefonicznie.
- Opłaty w formie gotówkowej za pobyt uiszcza się z góry w dniu przyjazdu, przy odbiorze kluczy.
- Zameldowanie Gościa odbywa się poprzez wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej/Umowy.
- W apartamencie nie może przebywać większa liczba osób, niż zgłoszona w procesie rezerwacji.
- Zdanie mieszkania w dniu wyjazdu odbywa się w sposób ustalony w właścicielem.
- W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Gościa, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.
- W apartamencie zastaną Państwo czyste ręczniki dla każdego Gościa. Łóżka jak w standardach hotelowych będą czekały zaścielone.
- W ciągu 3 dni od dnia potwierdzenia wstępnej rezerwacji rezerwujący zobowiązany jest do wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości rezerwowanego pobytu. W przypadku rezygnacji przez Gościa z dokonanej rezerwacji wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
- Obowiązuje zakaz palenia w apartamencie (jedyne miejsce które zostało wyznaczone to balkon).
- Obowiązuje zakaz trzymania zwierząt w apartamencie.
- O wszelkich usterkach powstałych w apartamencie w czasie pobytu Gość powinien niezwłocznie powiadomić telefonicznie właściciela pod numerem telefonu +48 503 745 788. Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana dodatkowa rekompensata pieniężna.
- Gość jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania ciszy nocnej (od 22:00 do 6 :00). W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy bez zachowania terminów wypowiedzenia i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu Gościom pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
- Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest zabronione.
- Zabrania się publikowania zdjęć apartamentu lub jego części, w szczególności zakaz dotyczy materiałów mających charakter nieobyczajny, które mogą naruszyć dobre imię naszej Firmy.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest LA-LO Marzena Ptasińska z siedzibą w Glinie 05-430, ul. Otwocka 9, NIP 532-108-85-44, REGON 012130377. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla skorzystania z usług świadczonych przez LA-LO Marzena Ptasińska. Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania. W każdej chwili Gość może skontaktować się w sprawie prawidłowości przetwarzania danych osobowych, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@apartament-otwock.pl. Gwarantujemy prywatność i bezpieczeństwo danych osobowych naszych Gości. Dziękujemy, za skorzystanie z naszych usług.