Regulamin obiektu
REGULAMIN OBIEKTU No.155
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie pensjonatu No. 155 przy ul. Grunwaldzkiej 155 w Pobierowie (zwanego w dalszej części Regulaminu „Pensjonat”) i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Pensjonacie. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu oraz że zobowiązuje się je przestrzegać.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Pensjonatu.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w każdym pokoju noclegowym, a także na stronie Pensjonatu www.numer155.pl
§2 DOBA HOTELOWA
1. Pokój noclegowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa w Pensjonacie trwa od godziny 17:00 do godziny 10:00 dnia następnego.
3. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić zarządcy Pensjonatu jak najszybciej. Pensjonat może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich pokoi noclegowych lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
4. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godzinę 10.00 bez uprzedniego uzgodnienia tego faktu z zarządcą Pensjonatu jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 10.00 zostanie naliczona opłata za kolejną dobę wynajmu pokoju według cennika.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
1. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata na konto bankowe Pensjonatu w wysokości 50% ceny całego pobytu w terminie 7 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak spełnienia powyższych warunków może skutkować anulowaniem rezerwacji.
2. W przypadku nieodwołania rezerwacji w terminie 30 dni kalendarzowych przed datą przyjazdu lub w przypadku niedotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Pensjonatu, zaliczka nie zostaje zwrócona.
3. Najmujący pokój Gość zobowiązany jest do okazania zarządcy Pensjonatu przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie zarządca Pensjonatu ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
4. W karcie rejestracji pobytu Gość osobiście wpisuje swoje imię i nazwisko oraz składa podpis. O wpisanie pozostałych danych można poprosić zarządcę Pensjonatu pod warunkiem pozostawienia mu na ustalony czas dokumentu tożsamości.
5. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
6. Osoby niezameldowane w Pensjonacie mogą gościnnie przebywać w pokoju Gościa od godziny 7:00 do godziny 22:00.
7. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmujacego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny z cennika.
8. Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Pensjonatu lub innych osobach przebywających w Pensjonacie.
9. Pensjonat obowiązkowo pobiera przy zameldowaniu kaucję zwrotną w wysokości 500 PLN. Kaucja podlega zwrotowi w dniu wyjazdu pod warunkiem, że nie zostanie zaliczona na poczet napraw wyrządzonych przez Gościa, dzieci przebywające pod jego opieką lub jego gości szkód.
10. W przypadku niewykorzystania całości lub części pobytu w zarezerwowanym wcześniej terminie, gościom nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty ani obniżenie ceny usługi za niewykorzystany okres.
§4 USŁUGI
1. Pensjonat świadczy usługi najmu pokoi noclegowych.
2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do zarządcy Pensjonatu, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
3. Pensjonat ma obowiązek zapewnić Gościom:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie usług świadczonych w Pensjonacie.
§5 ODZPOWIEDZIALNOŚĆ PENSJONATU
1. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług do najmowanych pokoi.
2. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu na terenie Pensjonatu czy poza terenem Pensjonatu.
§6 CISZA NOCNA
1. W Pensjonacie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
2. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
§7 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Pensjonatu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Pensjonatu. Zachowanie osób korzystających z usług Pensjonatu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Pensjonat może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
2. Dzieci poniżej ukończonego 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Pensjonatu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
3. Użytkowanie huśtawki dla dzieci może odbywać się wyłącznie pod stałym nadzorem opiekunów prawnych dziecka i na ich odpowiedzialność.
4. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Pensjonatu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Pensjonat zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa lub zatrzymania kaucji na poczet napraw wyrządzonych szkód.
5. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Pensjonat może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Pensjonatu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Pensjonatu.
6. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, czajnik, kuchenkę mikrofalową oraz płytę grzejną w kuchni, zgasić światło, zakręcić krany, zamknąć okna oraz zamknąć drzwi na klucz.
7. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych /typu farelka/ nie stanowiących stałego wyposażenia tych pokoi. Niedozwolone jest również używanie ognia otwartego.
8. W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
9. Na terenie Pensjonatu, w tym - w pokojach noclegowych i na tarasach oraz na parkingu, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) - obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych.
10. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju noclegowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 2000,00 złotych.
11. W pokojach obowiązuje kategoryczny zakaz smażenia ryb.
12. Złamanie zakazu smażenia ryb w pokoju noclegowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 2000,00 złotych.
13. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.
14. Bramy i furtka są zamykane ok. godziny 22.00. Klucze od furtki są dołączone do kluczy od pokoju. Gość zobowiązany jest do zamykania furtki każdorazowo przy wchodzeniu i wychodzeniu z terenu Pensjonatu, a po 22.00 do zamykania furtki na klucz.
15. Zakazuje się wynoszenia z pokoi naczyń, sztućców, kocy, narzut i ręczników.
16. Śmietniki znajdują się przy furtce, w obiekcie obowiązuje segregacja śmieci (papier/plastiki i puszki/szkło/odpady zmieszane).
17. Na parkingu auta należy parkować tak aby inni parkujący mieli swobodę wjazdu i wyjazdu ze swoich miejsc parkingowych. 5 miejsc prostopadle do ogrodzenia oraz 3 miejsca równolegle pod frontem budynku.
18. Pensjonat nie przyjmuje zwierząt.
19. Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
§8 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
2. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Pensjonat przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Pensjonatu i zostaną oddane na cele charytatywne lub do użytku publicznego. Artykuły spożywcze nie będą przechowywane.
§9 REKLAMACJE
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje zarządca Pensjonatu lub należy je wysyłać pod adres email rezerwacja@numer155.pl.
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§10 PRZECHOWYWANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z następującą klauzulą: patrz kolejna strona.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KLIENTA
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać swoją zgodę.
Drogi Kliencie, 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich się odbywa.
O JAKICH DANYCH MÓWIMY?
Mówimy o danych osobowych, zbieranych bezpośrednio od Ciebie, aby zrealizować dla Ciebie usługę w naszej Spółce, dotyczącą usługi turystycznej w obiekcie No.155 (Pobierowo, 72-346, Grunwaldzka 155) lub Między Sosnami (Pobierowo, 72-346, Cieszyńska 7).
KTO BĘDZIE ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH ?
Administratorem Twoich danych jest spółka House of Miracles Polska Sp. z o.o., 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Langiewicza 5, NIP 5291812000, tel. 727629108
DLACZEGO CHCEMY PRZETWARZAĆ TWOJE DANE OSOBOWE ?
Twoje Dane osobowe przetwarzane będą w celu:
-przesłania Ci oferty na podstawie zgody (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO), przy czym w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
-zawarcia umowy na podstawie Twojego zainteresowania naszą ofertą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
-wykonania umowy, gdy ją zawarliśmy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
-wypełnienia obowiązków prawnych(w szczególności obowiązków w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, obowiązków wynikających z przepisów podatkowych i księgowych) –na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia oraz w szczególności ustawa z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu;
-w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-w celu oferowania przez nas produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem Twoich potrzeb, czyli profilowania, będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności przez okres wskazany w przepisach podatkowych i rachunkowych, przepisach dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
KOMU SĄ PRZEKAZYWANE TWOJE DANE OSOBOWE ?
Twoje dane osobowe będą przekazywane wyłącznie do podmiotów uprawnionych do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub podmiotów współpracujących w procesie dostawy oraz gwarancyjnym. W związku z realizacją Usług Twoje Dane Osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności:
- bankom i operatorom płatności
Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
JAK CHRONIMY TWOJE DANE ?
W celu ochrony Twoich danych osobowych wdrożono Politykę Ochrony Danych Osobowych, zgodną z rozporządzeniem RODO, obowiązującą w naszej firmie.
TWOJE PRAWA W STOSUNKU DO DANYCH.
Masz prawo zażądać dostępu do danych, sprostowania ich lub usunięcia czy ograniczenia ich przetwarzania.
Możesz także wycofać udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych lub zgłosić sprzeciw.
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.
Aby wycofać swoją zgodę, skontaktuj się z nami: House of Miracles Polska Sp. z o.o., Al. Zwycięstwa 241/13, 81-549 Gdynia, tel. 727629108