2
Dodał: Ponad rok temu
Witam serdecznie jestem rozczarowana zachowaniem właściciela. W styczniu 2020 r. wpłaciłam zaliczkę na pobyt w domkach w terminie początek sierpnia 2020 r., w związku z zaistniałą sytuacją covid-19 na początku kwietnia zadzwoniłam do właściciela z prośbą o odwołanie rezerwacji i zwrot wpłaconej zaliczki lub ewentualną zmianę terminu przyjazdu na przyszły rok tj. 2021. Pan był oburzony stwierdził, że nie ma żadnej ustawy, która zabrania wyjazdów wakacyjnych. Mam małe dziecko i nie wyobrażam sobie swobodnego pobytu wakacyjnego w tym roku. Pan jest po prostu nie poważny i nastawiony na zysk. Gdy chodziło o wpłatę zaliczki był bardzo uprzejmy. Nie chodzi mi o 500 zł które przepadną, ale o zdrowy rozsądek. Nie dzwoniłam o odwołanie lub zmianę terminu miesiąc przed przyjazdem tylko 5 m-c wcześniej. Życzę Panu dużo naiwnych klientów.

47 osób oceniło opinię jako pomocną

Ocenił standard:

  • obsługa:
    2/10
Odpowiedź właściciela obiektu:
Witam
Prośba klientki jak i paru innych klientów spanikowanych przez covid-19 została przyjęta i zaliczki zostały przełożone na 2021 r .
Pozdrawiam

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!