Regulamin obiektu

SEZON LETNI

Rezerwacje latem wyłącznie od soboty/niedzieli do soboty/niedzieli

 

PROMOCYJNE CENY W MAJU, CZERWCU, WRZEŚNIU I PAŹDZIERNIKU   -50%

 

W Apartamentach wyposażony aneks kuchenny.

W cenie: 1 miejsce parkingowe, pościel, ręczniki, ostatnie sprzątanie, basen, kort tenisowy.

Miłe i grzeczne zwierzątka po wcześniejszym uzgodnieniu dodatkowo płatne

 

Płatności:

przelew 30% ceny - opłata rezerwacyjna (bezzwrotna przedpłata) w celu dokonania rezerwacji,

zapłata ceny najpóźniej w dniu przyjazdu,

opłata rezerwacyjna będzie zaliczona na poczet ceny w chwili zapłaty reszty ceny.

 

A1-A2 - 3pokoje - max 6osób -

A3 - 2pokoje - max 4osoby -

C standard- 2 sypialnie, salon z aneksem kuchennym, łazienka, taras

 


REGULAMIN REZERWACJI

 

1. Rezerwacji można dokonać wypełniając formularz rezerwacji na stronie hotelbaltyk.pl. Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych tylko i wyłącznie w celach marketingowych przez Bałtyk Apartamenty zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z RODO.

2. Po dokonaniu rezerwacji otrzymają Państwo warunki rezerwacji i numer rezerwacji, na który prosimy się zawsze powołać przy dokonywaniu jakichkolwiek zmian.

3.   Rezerwację dokonuje się na osobę i ewentualnie firmę, która będzie dokonywać płatności.

4.  Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionej opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) za pobyt na konto firmy Joanna Widy BAŁTYK. Jednocześnie wpłata opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji.

5. Nie wpłacenie opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.Odstąpienie od umowy wzajemnej.

6.  Płatności należy dokonać do 3 dni od dnia dokonania rezerwacji lub w terminie uzgodnionym z recepcją.

7.  Opłata rezerwacyjna (przedpłata) na rezerwację jest bezzwrotna, chyba że rezygnacja z rezerwacji następuje najpóźniej 60 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu – w takiej sytuacji zwrotowi podlega 30% wpłaconej kwoty. Rezygnacji z rezerwacji należy dokonać pisemnie, ta samą drogą i na te same adresy na które dokonano zamówienia rezerwacji.

8.   Niestawienie się Gościa w hotelu do godziny 6.00 rano dnia następnego (przyjazd na drugi dzień) jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu, jeżeli Gość wcześniej nie powiadomił recepcji (dla rezerwacji z przedpłatą).

9. Niestawienie się Gościa w hotelu do godziny 16.00 dnia przyjazdu jest równoznaczne z anulacją rezerwacji i możliwością wynajęcia pokoju innemu Gościowi (dla rezerwacji bez przedpłaty), jeżeli nie ustalono inaczej.

10. Wszelkie reklamacje prosimy składać pisemnie w recepcji, listownie lub pocztą email (czas odpowiedzi do 14 dni roboczych).

11. Potwierdzony podczas rezerwacji nr pokoju może ulec zmianie bez powiadomienia Klienta pod warunkiem zaoferowania tego samego lub wyższego standardu pokoju.

12. Regulamin kortu i basenu dostępne na miejscu w Recepcji oraz na basenie i korcie.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!