Regulamin obiektu

OGÓLNE WARUNKI REZERWACJI W „DOMKU POD TATRAMI”

Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu wynajmu Domku i zasad jego użytkowania.

Wstępna rezerwacja terminu wynajmu domku możliwa jest telefonicznie lub mailowo.

Warunkiem potwierdzenia wstępnej rezerwacji jest wpłata zadatku którą ustala się z właścicielem. 

Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16;00 a kończy o godz. 11;00

Istnieje możliwość ustalenia innych godzin przyjazdu czy wyjazdu gości po uprzednim ustaleniu z właścicielem. 

W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę, gość zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia telefonicznie Gospodarza. 

Zakwaterowanie i wykwaterowanie następuje w Domku w obecności gospodarza lub osoby przez niego upoważnione.

Gość otrzymuje jeden klucz do drzwi wejściowych – jego zgubienie skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty.

Gość zobowiązany jest do sprawdzenia stanu wyposażenia domku w dniu przyjazdu oraz o niezwłoczne poinformowanie Gospodarza o jakichkolwiek nieprawidłowościach. Prosimy o dbanie mienia znajdującego się na terenie obiektu. 

Gospodarz zapewnia bezpłatne miejsce parkingowe, aczkolwiek nie ponosi odpowiedzialności za samochody znajdujące się na parkingu obiektu.

Osoby niezameldowane mogą przebywać na terenie posesji tylko i wyłącznie za wyraźną zgodą Gospodarza

Na terenie posesji obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00-6:00

W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia. 

Niedopuszczalne jest palenie grilla na tarasie domku.

Niestety w Domku nie przyjmujemy zwierząt.


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!