Expolis Residence Rooms & Apartments (obiekt 203866)
Regulamin obiektu
Regulamin hotelu
- Recepcja hotelowa czynna jest 24 godziny na dobę.
- Pokoje hotelowe wynajmowane są na doby hotelowe.
- Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 do godz. 11:00 dnia następnego. Gość zobowiązany jest do zdania kluczy i wymeldowania się do godz. 11:00. Goście, którzy nie wymeldują się do godz. 11:00 zostaną obciążeni kosztem kolejnego noclegu, jednak nie stanowi to gwarancji przedłużenia pobytu. W przypadku gdy pokój hotelowy nie zostanie zwolniony do godziny 11:00, a pokój ten jest zarezerwowany na kolejną dobę przez inną osobę, obsługa hotelu jest wówczas uprawniona do wejścia do pokoju bez obecności gościa, spakowania jego rzeczy i przeniesienia ich do skrytki na bagaż.
- W cenę noclegu wliczona jest pościel, ręcznik, dostęp do Internetu.
- Pokoje wynajmuje się po przedłożeniu przez Gościa dowodu tożsamości oraz po uregulowaniu zapłaty. Zapłata pobierana jest przez hotel z góry.
- Po zameldowaniu Gości/a i zafiskalizowaniu opłaty za nocleg nie ma możliwości rezygnacji z pobytu ze zwrotem kosztów.
- Chęć przedłużenia przez Gościa pobytu w hotelu powinna być zgłoszona do godz. 10:00 w dniu, w którym upływa termin najmu określony w rezerwacji lub w dniu przyjazdu. Hotel uwzględnia życzenie Gościa odpowiednio do ilości posiadanych wolnych miejsc.
- Rezerwacji pokoju w hotelu można dokonać za pośrednictwem portali internetowych, telefonicznie, mailowo, lub osobiście w hotelu.
- Rezerwacja zyskuje status rezerwacji potwierdzonej po jej opłaceniu zaliczką w wysokości opłaty za pierwszą dobę hotelową (nie dotyczy rezerwacji grupowych określonych tak przez Kierownictwo Expolis Residence).
- Gość może unieważnić rezerwację lub zmienić jej termin informując o tym hotel najpóźniej 48 godzin przed planowanym terminem rezerwacji. W takim przypadku zaliczka jest zwracana Gościowi. W pozostałych przypadkach niewykorzystania przez Klienta rezerwacji-prowadzi do utraty zaliczki.
- Potrzebę wystawienia faktury należy zgłaszać już w momencie dokonywania rezerwacji. Faktury wystawiane będą najpóźniej 7 dni po wystawieniu przez hotel paragonu. Po tym terminie faktury nie będą wystawiane.
- Hotel może określić minimalny okres wynajmu.
- Zabrania się użyczania lub udostępniania pokoi innym osobom niż osoby pierwotnie je wynajmujące.
- Osoby odwiedzające gości hotelowych mogą przebywać na terenie hotelu od godz. 7:00 do godz. 22:00.
- Cisza nocna w hotelu obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 7:00. W tym czasie nie mogą przebywać na terenie hotelu osoby niezakwaterowane.
- Zachowanie gości hotelu oraz osób trzecich nie powinno zakłócać spokoju pozostałym gościom. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy dalszego pobytu osobie, która narusza to postanowienie, nawet jeżeli naruszenie miało miejsce w czasie trwania doby hotelowej. W przypadku zakłócenia ciszy nocnej pracownicy Expolis Residence mają prawo do zgłoszenia interwencji firmy ochroniarskiej.
- Goście hotelowi uzyskują do dyspozycji tzw. części wspólne: lobby, korytarz, klatka schodowa, korytarze. Goście są zobowiązani do utrzymywania tych miejsc w czystości i porządku.
- Goście, w czasie pobytu w hotelu, zobowiązani są do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzejników, czajników elektrycznych, kuchenek, grzałek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
- Na terenie hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Naruszenie zakazu palenia podlega karze 200 zł, na pokrycie kosztów dodatkowego prania pościeli, firan i zasłon. Osoby, które złamią w/w zakaz oraz odmówią uiszczenia opłaty 200 zł mogą zostać wymeldowane w trybie natychmiastowym bez zwrotów kosztów pobytu.
- Uruchomienie instalacji przeciwpożarowej spowodowanej przez palenie lub nieuzasadnione użycie podlega karze 1000 zł. Ponadto w przypadku interwencji służb straży pożarnej lub policji wszelkie koszty interwencji ponosi osoba odpowiedzialna za uruchomienie instalacji przeciwpożarowej.
- Części wspólne hotelu są całodobowo monitorowane.
- Za pieniądze, papiery wartościowe, kosztowności, przedmioty mające wartość artystyczną i naukową pozostawione w pokoju, hotel odpowiedzialności nie ponosi.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone na terenie całego hotelu, w tym wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń powstałych z winy jego lub odwiedzających go osób. Gość zobowiązany jest zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty lub obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe w dowolnym czasie.
- Gość zobowiązany jest do zgłaszania recepcji jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń istniejących w pokoju w dniu zakwaterowania danego Gościa. Brak zgłoszenia jest równoznaczny z brakiem zastanych zniszczeń lub usterek.
- W razie utraty przez Gościa klucza do pokoju lub spowodowaną przez Gościa interwencję firmy ochroniarskiej pobierana jest opłata w wysokości 100 zł.
- Zabrania się bez zgody recepcji wprowadzania do budynku zwierząt. Goście, którzy bez wiedzy pracowników Expolis Residence wprowadzą zwierzę/ta do obiektu będą zobowiązani do uiszczenia opłaty karnej w wysokości 100 zł oraz w trybie natychmiastowym wyprowadzenia zwierzęcia z Expolis Residence.
- Bez zgody recepcji nie wolno przenosić wyposażenia pokoi.
- Pozostawione przez Gościa przedmioty osobiste będą przechowywane przez hotel przez okres 1 miesiąca. Po tym okresie będą niszczone.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Hotel może odmówić zakwaterowania lub też wykwaterować w trakcie pobytu Gościa, którego zachowanie naruszyło regulamin hotelu lub w inny sposób naruszało reguły współżycia społecznego. Należność za pobyt nie podlega wówczas zwrotowi.
- Kierownictwo i personel Expolis Residence zmierza do zapewnienia Gościom pobytu w hotelu na jak najwyższym poziomie. Wszelkie uwagi Gości dotyczące standardu, usług i jakości obsługi powinny być zgłaszane w recepcji. Będą one niezwłocznie rozpatrywane przez kierownictwo.
- Goście mają prawo do składania reklamacji dotyczących korzystania z usług hotelu. Reklamacje należy zgłaszać w recepcji. Reklamacje będą rozpatrywane na bieżąco.