Regulamin obiektu

Regulamin hotelu


  1. Recepcja hotelowa czynna jest 24 godziny na dobę.
  2. Pokoje hotelowe wynajmowane są na doby hotelowe.
  3. Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 do godz. 11:00 dnia następnego. Gość zobowiązany jest do zdania kluczy i wymeldowania się do godz. 11:00. Goście, którzy nie wymeldują się do godz. 11:00 zostaną obciążeni kosztem kolejnego noclegu, jednak nie stanowi to gwarancji przedłużenia pobytu. W przypadku gdy pokój hotelowy nie zostanie zwolniony do godziny 11:00, a pokój ten jest zarezerwowany na kolejną dobę przez inną osobę, obsługa hotelu jest wówczas uprawniona do wejścia do pokoju bez obecności gościa, spakowania jego rzeczy i przeniesienia ich do skrytki na bagaż.
  4. W cenę noclegu wliczona jest pościel, ręcznik, dostęp do Internetu.
  5. Pokoje wynajmuje się po przedłożeniu przez Gościa dowodu tożsamości oraz po uregulowaniu zapłaty. Zapłata pobierana jest przez hotel z góry.
  6. Po zameldowaniu Gości/a i zafiskalizowaniu opłaty za nocleg nie ma możliwości rezygnacji z pobytu ze zwrotem kosztów.
  7. Chęć przedłużenia przez Gościa pobytu w hotelu powinna być zgłoszona do godz. 10:00 w dniu, w którym upływa termin najmu określony w rezerwacji lub w dniu przyjazdu. Hotel uwzględnia życzenie Gościa odpowiednio do ilości posiadanych wolnych miejsc.
  8. Rezerwacji pokoju w hotelu można dokonać za pośrednictwem portali internetowych, telefonicznie, mailowo, lub osobiście w hotelu.
  9. Rezerwacja zyskuje status rezerwacji potwierdzonej po jej opłaceniu zaliczką w wysokości opłaty za pierwszą dobę hotelową (nie dotyczy rezerwacji grupowych określonych tak przez Kierownictwo Expolis Residence).
  10. Gość może unieważnić rezerwację lub zmienić jej termin informując o tym hotel najpóźniej 48 godzin przed planowanym terminem rezerwacji. W takim przypadku zaliczka jest zwracana Gościowi. W pozostałych przypadkach niewykorzystania przez Klienta rezerwacji-prowadzi do utraty zaliczki.
  11. Potrzebę wystawienia faktury należy zgłaszać już w momencie dokonywania rezerwacji. Faktury wystawiane będą najpóźniej 7 dni po wystawieniu przez hotel paragonu. Po tym terminie faktury nie będą wystawiane.
  12. Hotel może określić minimalny okres wynajmu.
  13. Zabrania się użyczania lub udostępniania pokoi innym osobom niż osoby pierwotnie je wynajmujące.
  14. Osoby odwiedzające gości hotelowych mogą przebywać na terenie hotelu od godz. 7:00 do godz. 22:00.
  15. Cisza nocna w hotelu obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 7:00. W tym czasie nie mogą przebywać na terenie hotelu osoby niezakwaterowane.
  16. Zachowanie gości hotelu oraz osób trzecich nie powinno zakłócać spokoju pozostałym gościom. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy dalszego pobytu osobie, która narusza to postanowienie, nawet jeżeli naruszenie miało miejsce w czasie trwania doby hotelowej. W przypadku zakłócenia ciszy nocnej pracownicy Expolis Residence mają prawo do zgłoszenia interwencji firmy ochroniarskiej.
  17. Goście hotelowi uzyskują do dyspozycji tzw. części wspólne: lobby, korytarz, klatka schodowa, korytarze. Goście są zobowiązani do utrzymywania tych miejsc w czystości i porządku.
  18. Goście, w czasie pobytu w hotelu, zobowiązani są do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzejników, czajników elektrycznych, kuchenek, grzałek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
  19. Na terenie hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Naruszenie zakazu palenia podlega karze 200 zł, na pokrycie kosztów dodatkowego prania pościeli, firan i zasłon. Osoby, które złamią w/w zakaz oraz odmówią uiszczenia opłaty 200 zł mogą zostać wymeldowane w trybie natychmiastowym bez zwrotów kosztów pobytu.
  20. Uruchomienie instalacji przeciwpożarowej spowodowanej przez palenie lub nieuzasadnione użycie podlega karze 1000 zł. Ponadto w przypadku interwencji służb straży pożarnej lub policji wszelkie koszty interwencji ponosi osoba odpowiedzialna za uruchomienie instalacji przeciwpożarowej.
  21. Części wspólne hotelu są całodobowo monitorowane.
  22. Za pieniądze, papiery wartościowe, kosztowności, przedmioty mające wartość artystyczną i naukową pozostawione w pokoju, hotel odpowiedzialności nie ponosi.
  23. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone na terenie całego hotelu, w tym wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń powstałych z winy jego lub odwiedzających go osób. Gość zobowiązany jest zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty lub obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe w dowolnym czasie.
  24. Gość zobowiązany jest do zgłaszania recepcji jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń istniejących w pokoju w dniu zakwaterowania danego Gościa. Brak zgłoszenia jest równoznaczny z brakiem zastanych zniszczeń lub usterek.
  25. W razie utraty przez Gościa klucza do pokoju lub spowodowaną przez Gościa interwencję firmy ochroniarskiej pobierana jest opłata w wysokości 100 zł.
  26. Zabrania się bez zgody recepcji wprowadzania do budynku zwierząt. Goście, którzy bez wiedzy pracowników Expolis Residence wprowadzą zwierzę/ta do obiektu będą zobowiązani do uiszczenia opłaty karnej w wysokości 100 zł oraz w trybie natychmiastowym wyprowadzenia zwierzęcia z Expolis Residence.
  27. Bez zgody recepcji nie wolno przenosić wyposażenia pokoi.
  28. Pozostawione przez Gościa przedmioty osobiste będą przechowywane przez hotel przez okres 1 miesiąca. Po tym okresie będą niszczone.
  29. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
  30. Hotel może odmówić zakwaterowania lub też wykwaterować w trakcie pobytu Gościa, którego zachowanie naruszyło regulamin hotelu lub w inny sposób naruszało reguły współżycia społecznego. Należność za pobyt nie podlega wówczas zwrotowi.
  31. Kierownictwo i personel Expolis Residence zmierza do zapewnienia Gościom pobytu w hotelu na jak najwyższym poziomie. Wszelkie uwagi Gości dotyczące standardu, usług i jakości obsługi powinny być zgłaszane w recepcji. Będą one niezwłocznie rozpatrywane przez kierownictwo.
  32. Goście mają prawo do składania reklamacji dotyczących korzystania z usług hotelu. Reklamacje należy zgłaszać w recepcji. Reklamacje będą rozpatrywane na bieżąco.


Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta


Dotrzyj do 3 mln turystów
Dodaj swój obiekt

Sprawdź naszą ofertę!